راهنمای کامل ثبت نام در سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد+ آموزش تصویری

راهنمای کامل ثبت نام در سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد+ آموزش تصویری


منبع: ساعد نیوز

3

1402/8/6

08:44


دانشگاه آزاد، با هدف ارتقا کیفیت آموزش های مهارتی و تربیت استاد ماهر اقدام به برگزاری طرح مهارت یار نموده است. متقاضیان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تا با ورود به سامانه ثبت نام طرح مهارت یار دانشگاه آزاد، نسبت به نام نویسی در اولین فراخوان این طرح اقدام نمایند.

با توجه به اهمیت بالای شناسایی نیروی انسانی مستعد و توانا در زمینه های مختلف دانشگاهی، دانشگاه آزاد در طی ایجاد طرحی جدید به نام مهارت یار اقدام به سرمایه گذاری بر روی دانشجویان مستعد با هدف افزایش سطح توانمندی های مهارتی آن ها در راستای تربیت استاد ماهر می نماید. از این رو در طی انتشار یک فراخوان از متقاضیان دعوت به عمل می آورد تا برای ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

البته لازم به ذکر است که این طرح تنها مختص دانشجویان دانشگاه آزاد می باشد و داوطلبان جهت ورود به سامانه ثبت نام طرح مهارت یار دانشگاه آزاد و نام نویسی در این طرح باید دارای شرایطی باشند که از طریق فراخوان منتشر شده است. از این رو در ادامه به بررسی جزئیات بیشتر در رابطه با سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد پرداخته خواهد شد.

جهت ورود به سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد

برای ورود مستقیم به سامانه portal.bpj.iau.ir کلیک کنید.

معرفی سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد

در راستای معرفی سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد می توان گفت که معاونت علوم تربیتی و مهارتی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، در سال جاری اقدام به ایجاد سامانه مهارت یار نموده است. بر اساس طرح مهارت یار هر یک از دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که دارای یک یا چند مهارت هستند می توانند برای ثبت نام در این طرح و بهره مندی از مزایای آن اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که این طرح تنها مختص دانشجویان دانشگاه آزاد بوده و متقاضیان از سایر دانشگاه ها امکان نام نویسی در سامانه ثبت نام طرح مهارت یار دانشگاه آزاد را ندارند. این دانشگاه پس از دعوت از دانشجویان مقطع دکتری برای تدریس به عنوان دستیار آموزشی دانشگاه آزاد، با ایجاد طرح مهارت یار اقدام به ارتقا سطح توانمندی افراد با هدف تربیت استاد ماهر می نماید.

با این حال افرادی که متقاضی شرکت در این طرح می باشند باید توجه داشته باشند که شرایط خاصی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است که بر اساس آن افرادی که گواهینامه معتبر از سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور یا مراکز بین‌ المللی مورد تایید دارند یا دارای تجربه در زمینه صنعتی و خدماتی هستند و یا در رویدادها و مسابقات ملی و بین‌ المللی مهارتی مشارکت داشته اند، می توانند از 25 مهر لغایت 5 آبان با ورود به سامانه مربوطه برای نام نویسی در این طرح اقدام نمایند.

راهنمای ورود به سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد

سامانه مهارت یار به عنوان زیر مجموعه سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد محسوب می شود و متقاضیان برای ثبت نام در این طرح باید به صورت اینترنتی و از طریق سامانه bpj.iau.ir، اقدام نمایند. از این رو در ادامه این مطلب جهت کسب اطلاع بیشتر متقاضیان راهنمای ورود به سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد ارائه شده است.

  • داوطلبان در مرورگر خود عبارت سامانه مهارت یار را سرچ نمایند.

 سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد

  • سپس همانند تصویر زیر برروی لینک مربوطه کلیک کنید.

 سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد

  • پس از ورود به این صفحه می توان برای ثبت نام جدید و یا ورود به سامانه اقدام نمود.

 سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد

  • افرادی که واجد شرایط ذکر شده در فراخوان می باشند می بایست در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به این سایت نسبت به تکمیل فرایند نام نویسی اقدام نمایند. ورود به این سایت هم با سرچ مستقیم سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد و هم از طریق سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به نشانی bpj.iau.ir، امکان پذیر می باشد.

ثبت نام در سایت مهارت یار دانشگاه آزاد

دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد جهت شرکت در طرح مهارت یار می بایست در بازه زمانی تعیین شده نسبت به ورود به سامانه ثبت نام طرح مهارت یار دانشگاه آزاد اقدام نموده و فرایند نام نویسی را تکمیل نمایند. برای راهنمایی بیشتر متقاضیان در ادامه راهنمای تصویری ثبت نام در سایت مهارت یار دانشگاه آزاد ارائه شده است.

  • داوطلبان پس از ورود به صفحه ثبت نام سامانه مهارت یار اطلاعات خواسته شده اعم از شماره دانشجویی و کد ملی را وارد نمایند.

 سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد

  • سپس یک کد اعتبار سنجی به شماره موبایل وارد شده یامک می شود که باید آن را در این بخش وارد نمایند.

 سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد

  • پس از تایید اعتبار سنجی وارد پرتال شخصی خود می شوند.

 سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد

  • سپس وارد بخش ثبت اطلاعات موجود در سمت راست صفحه شده تا باقی مراحل را طی نمایند.

 سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد

  • اطلاعات خواسته شده در این بخش را وارد نمایید و پس از آپلود رزومه و تکمیل مراحل ثبت اطلاعات خود را نهایی کنید.

 سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد

لازم به ذکر است که فرایند ثبت اطلاعات فوق در سامانه ثبت نام طرح مهارت یار دانشگاه آزاد، دارای 15 مرحله است و داوطلبان متقاضی تدریس دروس مهارتی می بایست با دقت و حوصله تمامی این مراحل را بدون هیچ گونه خطا و اشتباهی تکمیل نمایند و از بخش وضعیت مراحل کار خود را پیگیری نمایند.

امکانات سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد به عنوان یکی از دانشگاه های شهریه پرداز در راستای به کار گیری دانشجویان با استعداد و دارای مهارت خود اقدام به برگزاری طرح مهارت یار نموده است. هدف اصلی این طرح تربیت استاد ماهر و ارتقاء نظام تعاملی استاد دانشجو می باشد. طبق اولین فراخوان منتشر شده از این طرح متقاضیان از 25 مهر تا 5 آبان ماه می توانند برای نام نویسی اقدام نمایند.

از جمله امکانات سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد، ارسال رزومه و اعلام آمادگی دانشجویان برای تدریس دروس مهارتی می باشد. دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که دارای مهارت های خاصی هستند با شرکت در این طرح می توانند نسبت به افزایش سطح توانمندی خود در عرصه های مختلف دانشگاهی اقدام نمایند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو