راهنمای ورود و استفاده از سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد hesabyar.iau.ir

منبع: ساعد نیوز

2

1402/8/7

13:28


سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد به نشانی hesabyar.iau.ir​ توسط مرکز دانشگاه آزاد راه اندازی شده است و کاربران می توانند با استفاده از این سامانه اقدامات مالی و حسابداری خود را انجام داده و تاریخچه سند های پرداختی خود را ملاحظه کنند. آدرس سایت به محض انتشار، در متن مقاله قرار داده می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی با هدف شفاف سازی امور مالی این دانشگاه اقدام به راه اندازی سایتی تحت عنوان سامانه جامع مالی حسابیار نموده است. حال این سوال برای داوطلبان و کاربران دانشگاه آزاد پیش می آید که امکانات استفاده از این سایت شامل چه مواردی است و یا چگونه می توان از بخش های مختلف سامانه حسابیار استفاده کرد.

با توجه به این که سامانه حساب یار​ به تازگی توسط دانشگاه آزاد راه اندازی و معرفی شده است و موارد استفاده، امکانات و نحوه استفاده از آن برای کاربران مشخص نیست، در ادامه این مقاله به معرفی سامانه جامع حسابیار پرداخته شده و راهنمای ورود به سایت، امکانات و مزایای استفاده از سامانه حسابیار دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی hesabyar.iau.ir​ به تفکیک توضیح داده شده است.

برای ورود به سایت hesabyar.iau.ir کلیک کنید.

معرفی سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد

دانشگاه ازاد اسلامی امروزه یکی از بزرگترین دانشگاه های شهریه پرداز است که دانشجویان زیادی در مقاطع مختلف آن ادامه تحصیل می دهند. این دانشگاه با دارا بودن تعداد بسیار زیادی دانشجو و رشته های مختلف، به راه اندازی سامانه های متفاوتی اقدام کرده است که هر یک امکانات و فعالیت مختص به خود را شامل می شود.

دانشگاه آزاد با هدف برداشت گام‌های موثر در زمینه شفافیت مالی، نسبت به راه اندازی سایتی، تحت عنوان سامانه جامع مالی حساب یار دانشگاه آزاد اقدام کرده است. به منظور معرفی سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد به نشانی hesabyar.iau.ir​ می توان گفت از سال 1378 انتقال اطلاعات مالی به این سامانه شکل گرفته است تا کاربران مالی واحد های مختلف این دانشگاه امکان استفاده از آن را داشته باشند.

در این سامانه دانشجویان این دانشگاه می توانند برای اقداماتی مانند پرداخت شهریه، تسویه حساب با دانشگاه، پرداخت شهریه برای انصراف از محل تحصیل و ... از این سایت استفاده کرده و کاربران دیگر مانند مسئولین آموزش، حسابدار ها و ... امکان دسترسی به سند های پرداختی این سامانه را دارا باشند.

راهنمای ورود به سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد

سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رو نمایی شده است اما لازم به ذکر است که در حال حاضر آدرس سایت آن در اختیار عموم قرار نگرفته است. سامانه حسابداری و خزانه‌ داری جدید حسابیار برای اقدامات مختلفی مانند تسویه حساب دانشگاه آزاد و ...، همزمان با عید سعید فطر در دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ های اصفهان و مرکزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از سوی دیگر سامانه آموزشیار با هدف یکپارچه سازی خدمات ارائه شده دانشگاه ازاد به دانشجویان راه اندازی شده است و بسیاری از خدماتی که دانشجویان این دانشگاه خواستار آن هستند، در این سامانه ارائه می شود. توصیه می کنیم داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه آموزشیار، مقاله زیر را نیز مطالعه نمایند.

امکانات سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد

در قدم اول تاریخچه‌ هر سندی که کاربران در این سامانه ثبت کرده اند، ذخیره شده و تمام داوطلبان در هر سطح که باشند می توانند آن را مشاهده کرده و امکان تایید یا رد هر سند برای این دسته از کاربران وجود دارد. در ادامه مقاله دیگر مزایا و امکانات سامانه جامع مالی حساب یار دانشگاه آزاد را شرح داده ایم :

  • برطرف شدن تمامی اشکالات نرم‌ افزار‌های قبلی

  • امکان تبادل اطلاعات با سیستم‌های اختصاصی و جانبی

  • یکپارچه سازی سرور‌ها و داده‌ ها در سطح سازمانی

  • برخط (online) بودن سامانه

  • پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

  • کنترل و نظارت لحظه ای بر سایت

از سوی دیگر با یکپارچگی سرور ها و داده ها در سطح سازمانی، هر واحد این دانشگاه نیازی به راه اندازی جداگانه در هر واحد ندارد و داوطلبان می توانند با دسترسی بیشتر و راحت تری نسبت به تراکنش های مالی خود در این دانشگاه اقدام نمایند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو