پازل مکعب روبیک: قطعه درست را انتخاب کنید!

پازل مکعب روبیک: قطعه درست را انتخاب کنید!


منبع: خبرنما

4

1402/8/6

13:01


در پازل مکعب روبیک، سه گزینه وجود دارد که هرکدام یک نمای مختلفی از یک قطعه مکعب روبیک را نشان می دهد. یکی از این گزینه‌ها مکعب را کامل می کند. شما باید…

پازل مکعب روبیک: قطعه درست را انتخاب کنید!

خوانندگان عزیز به پازل مکعب روبیک خوش آمدید. این بار، یک پازل تصویری جذاب و متفاوت با 3 گزینه مختلف برای شما آماده کرده ایم. در این معما، سه تکه از یک مکعب روبیک ناتمام به شما نمایش داده می شود، اما تنها یکی از آنها به درستی مکعب را تشکیل می دهند.

آیا حاضرید پازل مکعب روبیک را حل کنید؟ با دقت به جزئیات و با توجه به زاویه های مختلف، تصمیم بگیرید و گزینه صحیح را انتخاب کنید. این چالش نه تنها مهارت ذهنی شما را به چالش می کشد بلکه یک سرگرمی جذاب و مفید نیز برای شما نیز خواهد بود.

پس حالا، بیایید قطعه درست را در این پازل تصویری پیدا کنیم!

قطعه درست را انتخاب کنید

در پازل مکعب روبیک، سه گزینه وجود دارد که هرکدام یک نمای مختلفی از یک قطعه مکعب روبیک را نشان می دهد. یکی از این گزینه‌ها مکعب را کامل می کند. شما باید بین این سه تکه، گزینه‌ای را انتخاب کنید که مکعب را به درستی تشکیل می دهد. توجه داشته باشید که تنها یک گزینه درست است! حالا شروع به حل این پازل کنید و قطعه درست را پیدا کنید.

گزینه درست را انتخاب کنید

پیشنهاد می کنیم قبل اینکه شروع کنید، ابتدا همه ابزارهای حواس پرت کننده را از خود دور کنید. بعد تصویر را با دقت مشاهده کنید و پیش از اینکه تصمیم نهایی تان را بگیرید همه گزینه ها را با دقت بررسی کنید. با این حال، پاسخ در پایین صفحه گذاشته شده است.

.

.

.

آزمون یوزپلنگ مستتر: آیا در 8 ثانیه یوزپلنگ را پیدا کرده می توانید؟

.

.

.

جواب پازل مکعب روبیک

معماها و تست های هوش همه برای تقویت خلق و خوی شما تاثیر فوق العاده ای دارند. از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می بخشد. در مجموع، حل پازل های تصویری شما را باهوش‌تر می کند و به فرد جزئی نگری تبدیل می شوید. بنابراین سعی کنید روزانه حداقل یک معما یا تست هوش حل کنید. به هر حال، اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم!

آزمون شناسایی خرگوش: 21 ثانیه فرصت دارید تا خرگوش را پیدا کنید!

جواب پازل مکعب روبیک گزینه c است. اگر آن را در جا خالی قرار دهید، مکعب را به صورت درست کامل می کند.

جواب پازل معکب روبیک

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از پازل مکعب روبیک لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو