بدترین فیلم کارنامه هنری جان سینا | امتیاز ۰ فیلم Freelance در راتن تومیتوز

منبع: گیمفا

2

1402/8/6

16:01


به نظر می‌رسد که فیلم جدید جان سینا به نام Freelance حتی از بعد سرگرم‌کنندگی نیز با شکست مواجه شده است.

بدترین فیلم کارنامه هنری جان سینا | امتیاز ۰ فیلم Freelance در راتن تومیتوز

به نظر می‌رسد که فیلم جدید جان سینا به نام Freelance حتی از بعد سرگرم‌کنندگی نیز با شکست مواجه شده است.

جان سینا جزو معدود ورزشکارانی به شمار می‌رود که طی سال‌های اخیر حضور موفقیت‌آمیزی در هالیوود داشته و به بازیگری محبوب و توانمند تبدیل شده است که در هر ژانر، هنرنمایی چشم‌گیری را از خود بر جای گذاشته است. با این حال حضور وی با آثار اکشن و کمدی گره خورده و پروژه جدید او تحت عنوان Freelance (آزاد) نیز پیرو همین مسئله بوده است. در حالی که تریلری‌های این فیلم نوید اثری جذاب و سرگرم‌کننده را می‌داد اما به نظر می‌رسد که منتقدین نظر کاملاً متفاوتی داشته‌اند.

فیلم Freelance که به تازگی در اختیار منتقدین قرار گرفته و امتیازات آن در حال انتشار می‌باشد و به طرز عجیبی در راتن تومیتوز با امتیاز ۰ از ۱۶ نقد مواجه شده است. گزیده‌ای از نقدهای منتشر شده را می‌توانید در ادامه مطالعه نمایید.

منتقد کولایدر ادعا می‌کند که:

به جای آن که فیلم Freelance روایتی اکشن و کمدی را ارائه دهد، به عنوان اثری مرده محسوب می‌شود که در لوپ تکراری خود گرفتار شده است.

منتقد هالیوود ریپورتر می‌گوید که:

حتی رویایی‌ترین ایده‌ها نیز نیازمند مهارت و ظرافت برای نمایش بر پرده سینما هستند که Freelance فاقد هرگونه از آن‌هاست.

منتقد IGN نیز با انتقاد از جلوه‌های ویژه اعلام نموده که:

فارغ از جلوه‌های ویژه و کامپیوتری فاجعه‌بار Freelance باید گفت که اکشن آن کسل‌کننده بوده و اسامی بزرگ خود را تلف کرده است.

ساخته جدید پی‌یر مورل روایت‌گر خبرنگار از همه جا بی‌خبری می‌باشد که وارد کشوری خیالی شده تا بتواند گزارشی جنجالی را تهیه نماید. با این حال شرایط بحرانی این کشور سبب می‌شود تا او محافظی کله‌شق را برای خود در نظر بگیرد و آن‌ها در کنار یکدیگر با وقایعی اکشن و پر زد و خورد مواجه می‌شوند.

اکران فیلم Freelance بر پرده سینما آغاز شده و باید دید که در گیشه با چه سرنوشتی مواجه خماهد شد. آیا شاهد بدترین فیلم کارنامه بازیگری جان سینا خواهیم بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو