بیوگرافی و معرفی بازیگران فیلم باربی فیلم محبوب و پرفروش هالیوود

بیوگرافی و معرفی بازیگران فیلم باربی فیلم محبوب و پرفروش هالیوود


منبع: آرگا

2

1402/7/23

11:05


در این مطلب آرگا قلم به دست شده تا شما را با بازیگران فیلم باربی به واسطه مرور بیوگرافی و به تصویر کشیدن عکس هایشان آشنا سازد.

یکی از فیلم های جدید آمریکایی (محصول ۲۰۲۳) که حسابی مورد توجه قرار گرفته و زیبا و دیدنی است، باربی نام دارد. این فیلم سینمایی دارای ژانر کمدی – فانتزی بوده که به قلم گرتا گرویگ و بر اساس عروسک های باربی از کمپانی متل نوشته و ساخته شده است. این فیلم در سی ام ماه تیر ۱۴۰۲ به روی پرده رفت که نقش های اصلی آن را مارگو رابی (باربی) و رایان گاسلینگ (کن) بازی می کنند. داستان این اثر به این گونه می باشد که یک باربی در شهر باربی زندگی می نماید ولی به سایر دوستان خود متفاوت می باشد که به خاطر همین تفاوت و بدون عیب و نقص نبودن از این شهر بیرون و طرد می گردد. بنابراین مصمم می شود در پی پیدا کردن خوشبختی به جمع انسان ها بپیوندد و در این مسیر است که کن او را همراهی می نماید. در این مطلب به آشنایی شما با بیوگرافی بازیگران فیلم باربی می پردازیم.

معرفی بازیگرهای فیلم سینمایی باربی

معرفی بازیگران فیلم باربی و مرور بیوگرافی این نقش آفرینان این فیلم محبوب آمریکایی

در فیلم سینمایی باربی مارگو رابی با نقش (باربی) و رایان گاسلینگ با نقش (کن) مقابل دوربین می روند، از دیگر هنرپیشگان آن می توان به کیت مک کینون، الکساندرا شیپ، آمریکا فررا، سیمو لیو، آنا کروز کاین، ایسا ری، اما مککی، ریتو آریا، نیکولا کلوگلن، ویل فرل، ماریسا ابلا، هری نف، مایکل سرا، ریا پرلمن، دوآ لیپا، اسکات ایوانز، کینزگزلی بن آدیر، شارون رونی اشاره داشت.

معرفی بازیگران فیلم باربی همراه عکس

مرور بیوگرافی هنرپیشگان فیلم باربی

مارگو رابی

مارگو با نقش رابی یکی از بازیگران فیلم باربی است که ابتدا با بازی در فیلم سینمایی «پارتیزان» فعالیتش را آغاز نمود و با ایفای نقش در فیلم سینمایی جوخه انتحار مشهور شد. این هنرمند زاده دوم ماه ژوئیه سال ۱۹۹۰ می باشد.

مرور خلاصه فیلم باربی و نقش آفرینان آن

رایان گوسلینگ

رایان نقش کن را در این فیلم برعهده دارد، او که غیر از بازیگری، نوازنده و تهیه کننده نیز می باشد وقتی هفده سال داشت تحصیلاتش را به خاطر فعالیت بازیگری ترک کرده و در ۱۹۹۳ بود که به عنوان اولین تجربه خود در سریال «باشگاه میکی موس» مقابل دوربین قرار گرفت. اما با بازی در فیلم سینمایی «دفترچه یادداشت» مشهور شد. او زاده دوازدهم ماه نوامبر سال ۱۹۸۰ است.

مرور خلاصه فیلم باربی و نقش آفرینان آن

هاری نف

هاری نف هنرپیشه تئاتر و سینما و نیز نویسنده آمریکایی، تحصیلکرده رشته تئاتر بوده که ابتدا فعالیت هنری اش را با مدل بودن آغاز نمود و سپس با نقش آفرینی در فیلم سینمایی Hellaware مقابل دوربین رفته و با بازی در فیلم سینمایی «ملت ترور» مطرح گردید. او در بیست و یکم ماه اکتبر سال ۱۹۹۲ در فیلادلفیا به دنبا آمده است که در فیلم باربی نقش باربی دکتر را برعهده دارد.

شارون رونی

شارون رونی بازیگر نقش باربی وکیل از بازیگران فیلم باربی است، او زاده بیست و دوم ماه اکتبر سال ۱۹۸۸، اهل اسکاتلند و فارغ التحصیل نمایشنامه نویسی می باشد که فعالیتش را با بازی در فیلم سینمایی «زیر پوست» آغاز نمود و با بازی در سریالی به اسم «برخوردهای کوتاه» مشهور شد.

معرفی بازیگرهای فیلم سینمایی باربی

دوآ لیپا

دوآ لیپا بازیگر نقش باربی پری دریایی در فیلم سینمایی «باربی» است که غیر از بازیگری در زمینه های مدل و خوانندگی نیز فعالیت می کند. او اصلتا آلبانیایی بوده و در بیست و دوم ماه آگوست سال ۱۹۹۵ در لندن به دنیا آمده است. فعالیت هنری اش را ابتدا با موسیقی و اجرای ترانه ای به اسم «عشق جدید» آغاز نمود و سپس با اجرا و انتشار ترانه ای دیگر به اسم «ذره ای برام اهمیت نداری» توانست مورد توجه واقع شده و مشهور شود. حضور در فیلم باربی نخستین تجربه هنری او به عنوان هنرپیشه می باشد.

مرور خلاصه فیلم باربی و نقش آفرینان آن

عیسی رائه

رائه بازیگر نقش باربی رییس در فیلم باربی است که پیش از این تجربه بازی در سریال «ماجراهای ناگوار دختر سیاه پوست» را به عنوان نخستین تجربه خود دارد. او علاوه بر بازیگری، صداپیشه نیز است که دارای مدرک کارشناسی رشته هنر می باشد. در سینمایی «کوچک» در ۲۰۱۹ نیز مقابل دوربین رفت و توانست شهرت و محبوبیت خوبی را به دست آورد. او زاده دوازدهم ماه زانویه سال ۱۹۸۵ در لس آنجلس می باشد.

کیت مک کینون

کیت یکی از بازیگران فیلم باربی است که عهده دار نقش باربی عجیب و غریب است، او در ششم ماه ژانویه سال ۱۹۸۴ در نیویورک به دنیا آمده است که غیر از بازیگری به عنوان امپرسیونیست و خواننده و کمدین هم فعالیت می کند. تحصیلکرده رشته تئاتر در مقطع کارشناسی است که با رفتن به روی صحنه نمایش نخستین تجربه بازیگری اش را کسب نمود و با بازی در سریالی به اسم «خیابان ماین» در ۲۰۰۸ مقابل دوربین رفت و به واسطه ی بازی در فیلم شکارچیان ارواح توانست مشهور گردد.

نیکولا کوگلن

نیکولا کوگلن بازیگر نقش باربی دیپلمات در این فیلم است که اولین تجربه بازیگری اش را با بازی در فیلم کوتاه «مهره فانتوم» آغاز نمود و با بازی در سریال آمریکایی «دختران شهر دری» با شخصیت کلر دولین مشهور شد. او زاده نهم ماه ژانویه سال ۱۹۸۷ در گالوی ایرلند می باشد.

مرور بیوگرافی هنرپیشگان فیلم باربی

الکساندرا شیپ

این بازیگر در فیلم باربی نقش باربی نویسنده را برعهده دارد و زاده شانزدهم ماه زوئیه سال ۱۹۹۱ در فینیکس ایالات متحده است. الکساندرا غیر از هنرپیشگی به عنوان ترانه سرا و خواننده نیز فعالیت می نماید. با بازی در فیلم سینمایی «آلوین و سمورچه ها:اسکوئیکل» نخستین تجربه بازیگری اش را به دست آورد و بعد با بازی در فیلم سینمایی «مردان ایکس آخر الزمان» مطرح گردید.

معرفی بازیگران فیلم باربی همراه عکس

اما مکی

اما باربی فیزیک دان فیلم باربی تحصیلکرده رشته زبان و ادبیات انگلیسی و زاده چهارم ماه ژانویه سال ۱۹۹۶ در لی مانس فرانسه می باشد. وقتی بیست و سه ساله بود با بازی در فیلیم سینمایی تیک قدم به عرصه بازیگری گذاشت و به واسطه ی بازی در فیلم سینمایی «مرگ بر رود نیل» مطرح شده و مورد توجه قرار گرفت.

جان سینا

بازیگر نقش مرد دریایی در فیلم سینمایی باربی جان سینا  است که اهل ماساچوست آمریکا بوده و غیر از فعالیت بازیگری، خواننده رپ و کشتی گیر حرفه ای نیز می باشد. او در بیست و سوم ماه آوریل سال ۱۹۷۷ به دنیا آمده و وقتی بیست و دو سال داشته به صورت حرفه ای یک ورزشکار حرفه ای گردیده که پس از پیروزی در رقابت های قهرمانی WWE Championship مشهور شد. او با بازی در فیلم سینمایی «تفنگدار دریایی» با شخصیت جان تربتون اولین تجربه هنرپیشگی خود را به دست آورد.

مرور خلاصه فیلم باربی و نقش آفرینان آن

سیمو لیو

سیمو بازیگر نقش کن در فیلم باربی زاده نوزدهم ماه آوریل سال ۱۹۸۹ در هاربین چین است که دارای تابعیت کانادایی چینی می باشد. او غیر از هنرپیشگی به عنوان تهیه کننده و نویسنده نیز فعالیت می کند. نخستین فعالیتش را با بازی در سریال آمریکایی تیکیتا آغاز نمود و با بازی در فیلم سینمایی «شانگ چی و افسانه ده حلقه» مطرح گردید.

آشنایی با بازیگران فیلم باربی

ریتو آریا

ریتو آریا بازیگر نقش باربی ژورنالیست در هفدهم ماه سپتامبر سال ۱۹۸۸ به دنیا آمده است، این بازیگر انگلیسی لیسانس رشته اختر فیزیک بوده که به رفتن به روی صحنه نمایش فعالیت بازیگری خود را آغاز نمود اما با بازی در سریال «آکادمی آمبرلا» شناخته گردید.

معرفی بازیگران فیلم باربی همراه عکس

آنا کروز کین

آنا از بازیگران فیلم باربی با نقش باربی قاضی می باشد که در بیست و هشتم ماه آوریل سال ۱۹۹۰ در نیوهیون ایالات متحده به دنیا آمده است. لیسانس علوم اعصاب و ادبیات ایتالیایی دارد که نخستین تحربه هنری خود را به عنوان هنرپیشه با بازی در سریال «نور هدایت» آغاز نموده و با بازی در فیلم سینمایی «زنان کوچک» مطرح گردید.

مرور بیوگرافی هنرپیشگان فیلم باربی

مته تاولی

مته تاولی بازیگر نقش باربی دختر ویدیویی در این فیلم، زاده سی ام ماه می سال ۱۹۹۱ در مینه سوتای ایالات متحده می باشد.وی علاوه بر بازیگری به عنوان رقاص و خواننده نیز فعال است. ابتدا در فیلم سینمایی «شیادان» ایفای نقش نمود و اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد، سپس در موزیک ویدیویی از خواننده معروف ریحانا حسابی مورد توجه واقع شد.

کینگزلی بن آدیر

بن آدیر از بازیگران فیلم باربی در نقش کن بستکبالیست زاده بیست و هشتم ماه فوریه سال ۱۹۸۶ در لندن انگلستان می باشد. وقتی بیست و ساله بود با حضور بر روی صحنه نمایش فعالیتش را به عنوان بازیگر آغاز نمود و با بازی در سریال «The OA» مشهور شد.

مرور خلاصه فیلم باربی و نقش آفرینان آن

ماریسا گابریل آبلا

یکی از بازیگران فیلم باربی ماریسا آبلا با نقش باربی نوجوان است که در هفتم ماه دسامبر سال ۱۹۹۶ به دنبا آمده است. این هنرپیشه انگلیسی وقتی یازده سال داشت به واسطه بازی در فیلم سینمایی «مردی با جعبه جادو» به دنیای بازیگری قدم گذاشت و پس از ایفای نقش در سریال «صنعت» مورد توجه قرار گرفته و مشهور شد.

لوسی بینتون

نقش باربی پروست با بازی این بازیگر آمریکایی به تصویر کشیده می شود، او زاده هفدهم ماه ژانویه سال ۱۹۹۴ در نیویورک است که دارای تابعیت بریتانیایی آمریکایی می باشد. وقتی دوازده سال داشت در فیلم سینمایی «خانم پاتر» مقبل دوربین قرار گرفت و با بازی در فیلم سینمایی «خیابان آواز» مشهور شد.

مرور خلاصه فیلم باربی و نقش آفرینان آن

انکوتی گاتوا

از دیگر بازیگران فیلم باربی انکوتی گاتوا با نقش کن هنرمند می باشد، وی دارای تابعیت رواندایی – اسکاتلندی و مدرک کارشناسی رشته بازیگری از کنسرواتور سلطنتی اسکاتلند می باشد. او نیز فعالیتش را در ابتدای دهه بیست سالگی خود با رفتن به روی صحنه نمایش آغاز نموده و با بازی در سریال «باب خدمتکار» تجربه حضور در مقابل دوربین را به دست آورده است. و اما مشهور بودنش را مدیون بازی در سریالی به اسم «دکتر هو» می باشد.

امرالد فنل

بازیگر نقش میج در فیلم باربی، امرالد فنل است. او زاده یکم ماه اکتبر سال ۱۹۸۵ در لندن می باشد. این بازیگر انگلیسی نخستین تجربه بازیگری خود را با بازی در سریالی به اسم« محاکمه و قصاص» به دست آورد و به واسطه ی بازی در سریال «تاج» مشهور شد.

اسکات ایوانز

اسکات بازیگر آمریکایی نقش کن کلیشه ای را برعهده دارد، او زاده بیست و یکم ماه سپتامبر سال ۱۹۸۳ بوده و دارای مدرک کارشناسی تئاتر می باشد که فعالیتش را با حضور در سریالی به اسم «یک زندگی برای زندگی کردن» آغاز نمود و با بازی در سریال «گریس و فرانکی» مشهور شد.

مرور خلاصه فیلم باربی و نقش آفرینان آن

هالیوود منطقه ای در شمال غربی مرکز شهر لس آنجلس، بزرگترین شهر ایالت کالیفرنیای ایالات متحده می باشد. هالیوود به دلیل هویت فرهنگی خود و مشهور بودنش بعنوان مرکز تاریخی استودیوهای فیلمسازی معرفی گردیده است. فیلم ها و سریال های بسیار معروف و ماندگاری در این سینما تهیه شده است که کل دنیا را به وجد آورده است و در بسیاری مواقع الگو برای سایر سینما ها بوده است. قطعا با وجود شهرت و محبوبیتی چنین بالا، بازیگران آمریکایی و هالیوودی نیز فوق العاده مورد توجه و مطرح هستند. برای آشنایی با بازیگران سریال ارباب حلقه ها، بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما و نیز بازیگران سریال ایفوریا سریال های جدید و زیبای آمریکایی به لینک ها مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو