آشنایی با بازیگران سریال مردگان متحرک

آشنایی با بازیگران سریال مردگان متحرک


منبع: آرگا

1

1402/10/1

21:09


به واسطه ی این مطلب و همراهی شما قصد معرفی بازیگران سریال مردگان متحرک و آشنایی شما با آن را داریم. این آشنایی در قالب بیوگرافی کوتاه، خلاصه داستان و عکس انجام می شود.

مردگان متحرک نام یک سریال آمریکایی پرمخاب و شناخته شده است که بر اساس کتاب کمیک با همین اسم به قلم رابرت کرکمن، چارلی ادلرد و تونی مور تهیه گردیده است. این سریال مهیج و ترسناک پارستاخیزی در مورد مرده های متحرک بعد از آغاز یک آخرالزمان زامبی ها در همه دنیا می باشد، زامبی ها که واکر نامیده می گردند به طرف آدم های زنده و دیگر جانداران زنده به منظور خوردن هجوم می برند. اول تصور این بود که تنها آدم های گاز گرفته و زخمی شده به دست زامبی ها تبدیل به واکر می گردند ولی بعد معلوم گردید که تمامی آدم های زنده از عاملان این تبدیل شدن و مرض می باشند. این سریال ۱۱ قسمتی را می توان از سریال های پربازیگر دانست که برخی از آنها نقش های اصلی را ایفا کرده و ثابت هستند. برای آشنایی با بازیگران سریال مردگان متحرک می توانید ما را همراهی کنید.

بازیگران سریال مردگان متحرک چه کسانی هستند؟

معرفی بازیگران سریال مردگان متحرک

در این اثر گروه هنرپیشگان نقش بازمانده های آخرالزمان زامبی را برعهده دارند که سعی برای زنده ماندن و نجات در مقابل حمله های پشت سر هم زامبی ها دارند. با وجود این با اضمحلال تمدن مدرن آنها لازم است با سایر انسان های بازمانده که متشکل از گروه ها، اجتماع های کوچک و بزرگ است و اصول و قانون های منحصر به خود را دارند، مقابله نمایند که در برخی مواقع موجب کشمکش علنی و دشمنی بین آنها می گردد. مردگان متحرک درباره معاون کلانتر به اسم ریک گرایمز می باشد که پس از بیدار شدن از کما متوجه می شود که زامبی ها بر دنیا چیرگی یافته اند، وی رهبر یک گروه از بازمانده ها گردیده و سعی برای زنده ماندن می نماید. ریک گرایمز نقش اصلی این سریال با بازی اندرو لینکلن است که تا موقع جدا شدن در انتهای فصل ۹ در سریال حضور دارد.

هنرپیشه های مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک با عکس

هنرپیشگان اصلی

این اثر شامل ۱۱ فصل است که اولین قسمت فصل یکم آن از سی و یکم ماه اکتبر سال ۲۰۱۰ آغاز شده و آخرین قسمت فصل یازدهم آن هم در بیستم نوامبر سال ۲۰۲۲ به عنوان پایان این سریال پخش گردید. همانطور که گفته شد در این سریال بازیگران بسیاری بزای می کنند چرا که در هر قسمت برخی از آنان کشته شده و از قسمت خارج می شوند و برخی دیگر جایگزین می شوند. اما برخی از آنها به عنوان بازیگران نقش اصلی در این سریال ثابت و یا حداقل طولانی تر حضور دارند.

اندرو لینکلن (ریک گرایمز)، چندلر ریگز (کارل گرایمز)، نورمن ریداس (دریل دیکسون)، مایکل روکر (مریل دیکسون)، جان برنثال (شین والش)، استیون بن (گلن ری)، سارا وین کالینز (لوری گرایمز)، لوری هولدن (آندریا)، جفری دی مان (دیل هورواث، لنی جیمز (مورگان جونز)، آیرونی سینگلتون (تئودور داگلاس)، ملیسا مک براید (کارول پلیتر)، اسکات ویلسون (هرشل گرین)، لورن کوهن (مگی گرین)، امیلی کینی (بث گرین)، دانای گوریرا (میشون)، دیوید موریسی (فرماندار)، دالاس رابرتس (دکتر میلتون ممت)، چاد کولمن (تایریس)، سنیکا مارتین – گرین (ساشا)، لاورنس گیلیارد جونیور (بابا استوکی)، آلانا مسترسن (تارا کامبلر)، مایکل کادلیتز (آبراهام فورد)، جاش مک درمیت (دکتر یوجین پورتر)، کریستین سراتوس (رزیتا اسپینوزا)، اندرو جی وست (گرت)، ست گیلیام (پدر گابریل استوکس)، گریستین وودز (دان لرنر)، تایلر جیمز ویلیامز (نوآه)، جفری دین مورگان (نیگان) از مهره های اصلی این فیلم محسوب می شوند.

مرور سریال مردگان متحرک و نقش آفرینان آن

اندرو لینکلن

اندرو لینکلن با نام کامل اندرو جیمز کلاترباک هنرپیشه انگلیسی و از بازیگران سریال مردگان متحرک می باشد. او در چهاردم سپتامبر سال ۱۹۷۳ در لندن به دنیا آمده و فعالیتش را در عرصه هنر از سال ۱۹۹۴ آغاز کرده و با بازی در مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک بسیار مشهور گردید. از دیگر آثار موفقش میی توان به سریال کمدی معلمان، سریال «در واقع عشق» و سریال «پس از مرگ» اشاره داشت. او ازدواج کرده و متاهل می باشد.

بازیگرهای سریال محبوب آمریکایی مردگان متحرک

هنرپیشه های مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک با عکس

چندلر ریگز

چندلر ریگز در بیست و هفتم ژوئن سال ۱۹۹۹ در آتلانتای جورجیای ایالات متحده به دنیا آمده است. وی با اسم اکلیپس نیز شناخته می شود که علاوه بر بازیگری به عنوان دیجی نیز فعالیت هنری دارد. او از سال ۲۰۰۶ فعالیتش را آغاز نموده تا به خاطر بازی در سریال مردگان متحرک با نقش کارل گرایمز مورد توجه قرار گرفته و مشهور شد. وی توانست با بازی خوبش در این اثر ۳ جایزه ساترن از ۵ کاندیدایی و ۱ جایزه هنرمند جوان از ۳ کاندیدایی را به خود اختصاص دهد.

معرفی بازیگران سریال مردگان متحرک

نورمن ریداس

نورمن ریداس با نام کامل نورمن مارک ریدس از بازیگران سریال مردگان متحرک است که علاوه بر هنرپیشگی در زمینه های دوبلوری، مدلینگ و اجرا، عکاسی و کارگردانی نیز فعالیت دارد که به بیانی یکی از هنرمندان فعال و مطرح آمریکایی محسوب می شود. او در ششم ژانویه سال ۱۹۶۹ در هالیوود فلوریدای آمریکا به دنیا آمده است و کارش را از سال ۱۹۹۲ آغاز نموده و تا حال حاضر به آن مشغول می باشد. مردگان متحرک، تیغه ۲، قدیسان بوندوک از آثار شاخص او به شمار می روند ولی بیشترین شهرت و محبوبیتش را با ایفای نقش در سریال مردگان متحرک به دست آورد. او در سال ۱۹۹۸ با هلنا کریستنسن ازدواج نمود اما در سال ۲۰۰۳ از وی جدا گردید؛ سپس در سال ۲۰۱۶ با دیانه کروگر ازدواج نموده و تا حال حاضر این ازدواج ادامه دارد.

هنرپیشه های مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک با عکس

مایکل روکر

مایکل روکر بازیگر مریل دیکسون در مردگان متحرک در ششم آوریل سال ۱۹۹۵ به دنیا آمده است. او فعالیتش را از سال ۱۹۸۶ آغاز کرد و تا حال حاضر نیز به آن مشغول می باشد. وی متاهل بوده و صاحب دو فرزند است. «روزهای تند» از دیگر آثار شاخص وی محسوب می شود.

آشنایی با هنرپیشگان سریال مردگان متحرک

جان برنتال

جان برنئال با نام کامل جاناتان ادوارد برنتال از هنرپیشه های آمریکایی، زاده بیستم سپتامبر سال ۱۹۷۶ در واشنگتن – دی سی – ایالات متحده است که در سال ۲۰۰۲ فعالیتش را آغاز نمود. از آثار موفق او در عرصه سینما می توان به فیلم های «گرگ وال استریت، فرار و خشم، خبرچین، ویرجینیای شیرین، فورد در برابر فراری، بیبی راننده، حسابدار و همچنین سریال مردگان متحرک اشاره داشت. او با ارین انچل ازدواج نموده و صاحب ۳ فرزند می باشد.

بازیگران سریال مردگان متحرک چه کسانی هستند؟

استیون بن (استیون یئون)

وی در بیست و یکم ماه دسامبر سال ۱۹۸۳ در شهر سئول کره جنوبی به دنیا آمده است. او علاوه بر بازی در سریال مردگان متحرک سابقه دوبلوری انیمیشن «شکست ناپذیر» و «آواتار:افسانه کورا» را دارد. اما اصلی ترین موفقیتش بازی در مردگان متحرک بود.

آشنایی با هنرپیشگان سریال مردگان متحرک

سارا وین کالیز

سارا وین کالیز بازیگر نقش اصلی زن (لوری گرایمز) در سریال مردگان متحرک است که پس از مرگ از این سریال خارج می شود. این هنرپیشه آمریکایی مشهور و محبوب از بازیگران سریال فرار از زندان نیز است که در آن نقش «سارا تانکردی» نقش زن مقابل مایکل نقش اصلی را ایفا می کند. و اتفاقا همین دو اثر موجب دیده شدن وی گردیدند. از دیگر آثار شاخص او یم توان به طلای سیاه، نمایش، کلونی، شورای پدران اشاره داشت. او زاده یکم ژوئن سال ۱۹۹۷ در لا گرینج – ایلینوی آمریکا می باشد و با جاش وینترهالت ازدواج نموده و دو فرزند دارد.

بازیگرهای سریال شناخته شده آمریکایی مردگان متحرک

معرفی بازیگران سریال مردگان متحرک

لوری هولدن

هیدر لوری هولدن با نام هنری لوری هولدن در هفدهم دسامبر سال ۱۹۶۹ در لس آنجلس – کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمده است. او فعالیتش را در سال ۱۹۸۰ آغاز نموده و تا حال حاضر نیز به آن مشغول می باشد. وی علاوه بر هنرپیشگی به عنوان تهیه کننده نیز فعالیت دارد.

جفری دی مان

این بازیگر آمریکایی در بیست و پنجم آوریل سال ۱۹۴۷ به دنیا آمده است. او با بازی در مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک مورد توجه قرار گرفت.

آشنایی با هنرپیشگان سریال مردگان متحرک

لنی جیمز

لنی جیمز بازیگر نقش مورگان جونز در مردگان متحرک در یازدهم اکتبر سال ۱۹۶۵ در ناتینگهام انگلستان به دنیا آمده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه فیلمنامه نویبسی نیز فعالیت می کند. وی با گیسل گلسمن ازدواج نموده و صاحب ۳ دختر است.

بازیگران سریال مردگان متحرک چه کسانی هستند؟

آیرونی سینگلتون

او از بازیگران سریال مردگان متحرک زاده سال ۱۹۷۵ در ایالات متحده است. از یدگر آثار شاخص او می توان به بلیط بخت آزمایی، نقطه کور، تایتنز، در جستجوی عدالت اشاره داشت.

هنرپیشه های مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک با عکس

ملیسا مک براید

این بازیگر آمریکایی که به خاطر بازی در مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک توانست مورد توجه قرار گرفته و مشهور شود، در بیست و سوم ماه مه سال ۱۹۶۵ در آمریکا به دنیا آمده است. او تجربه قرار گرفتن مقابل دوربین سینما با بازی در فیلم سینمایی «زندگی های خطراک پسران آلتر» را دارد.

بازیگرهای سریال معروف مردگان متحرک

لورن کوهن

مرحوم لورن کوهن بازیگر و مدل موفق انگلیسی در بیست و نهم ماه مارس سال ۱۹۴۲ در توماس ویل – جورجیای آمریکا به دنیا آمده است و در ششم اکتبر سال ۲۰۱۸ در لس آنجلس – کالیفرنیای آمریکا از دنیا رفته است. او به خاطر بازی رد مردگان متحرک با نقش پررنگ مگی گرین حسابی محبوب و مشهور شد، اما از دیگر آثار مطرح او سریال چاک، فیلم سینمایی پسر، خاطرات خون آشام قابل نام بردن است.

بازیگرهای سریال محبوب آمریکایی مردگان متحرک

امیلی کینی

وی علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی نیز فعالیت داشته و نوازندگی و خوانندگی انجام می دهد. مردگان متحرک تاثیر مهمی در شناخته شدن او داشت، وی در فیلم سینمایی ضربه مغزی نیز حضور یافته است.

معرفی بازیگران سریال مردگان متحرک

دانای گوریرا

او بازیگر آمریکایی در چهاردهم فوریه سال ۱۹۷۸ به دنیا آمده است. او علاوه بر حضور موفق در مردگان متحرک برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی همچون «بازدید کننده»، «پلنگ سیاه»، «نظم و قانون»، «همه نگاهها به من» مقابل دوربین قرار گرفته است.

بازیگران سریال مردگان متحرک چه کسانی هستند؟

دیوید مارک موریسی

موریسی از بازیگران سریال مردگان متحرک است که در این اثر نقش «فرماندار» را ایفا می کرد و با همین نقش آفرینی هم توانست به شهرت و محبوبیتش بیفزاید. او علاوه بر هنرپیشگی، تهیه کنندگی و نویسندگی نیز انجام می دهد.

آشنایی با هنرپیشگان سریال مردگان متحرک

دالاس رابرتس

بازیگر آمریکایی تلویزیون و سینما است که در مردگان متحرک حضور داشته است. از دیگر آثار وی می توان به دوست من دامر، خاکستری، سر به راه باش، ده به بوما، گذر از زمستان را نام برد.

معرفی بازیگران سریال مردگان متحرک

چاد کولمن

بازیگر آمریکایی سریال مردگان متحرک است، او در این مجموعه تلویزیونی نقش «تایریس» را برعهده داشت که به خاطر همین نقش آفرینی اش هم مورد توجه قرار گرفت.

مرور سریال مردگان متحرک و نقش آفرینان آن

سنیکا مارتین گرین

این بازیگر آمریکایی در بیست و یکم مارس سال ۱۹۸۵ به دنیا آمده و یکی از نقش آفرینان سریال مردگان متحرک محسوب می شود.

معرفی بازیگران سریال مردگان متحرک

لاورنس گیلیارد جونیور

جونیور بازیگر آمریکایی در بیست و دوم سپتامبر سال ۱۹۷۱ در آمریکا به دنیا آمده است و تجربه بازی در عرصه تلویزیون و هم سینما را در کارنامه هنری خود دارد.

هنرپیشه های مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک با عکس

آلانا مسترسن

بازیگر آمریکایی زاده بیست و هفتم ژوئن سال ۱۹۸۸ در لانگ آیلند – نیویورک آمریکا است. او فعالیتش را در سال ۱۹۹۴ آغاز کرد و تا حال حاضر نیز به آن مشغول می باشد. وی با بریک استول ازدواج نموده و متاهل است.

مرور سریال مردگان متحرک و نقش آفرینان آن

مایکل کادلیتز

یکی از بازیگران سریال مردگان متحرک است که در بیست و نهم دسامبر سال ۱۹۶۴ در آمریکا به دنیا آمده است. او علاوه بر بازی در این مجموعه تلویزیونی در آثاری همچون بدل ها، دویدن از ترس، زنده از بغداد، ماجراهای دکه سمساری، جوخه برادران، مذاکره کننده و … نیز ایفای نقش نموده است.

جاش مک درمیت

وی در چهارم ژوئن سال ۱۹۷۸ در آمریکا به دنیا آمده است. وی به خاطر بازی در سریال مردگان متحرک مورد توجه قرار گرفت.

مرور سریال مردگان متحرک و نقش آفرینان آن

جفری دین مورگان

جفری دین مورگان از بازیگران سریال مردگان متحرک با نقش نیگان است که بخش عمده ای مشهور و محبوب بودن خود را مدیون بازی در این سریال و این نقش می باشد. او در بیست و دوم آوریل سال ۱۹۶۶ در سیاتل واشینگتن آمریکا به دنیا آمده است. از دیگر آثار موفق او می توان به سریال های «آناتومی گری»، «سوپرنچرال»، «همسر خوب» و فیلم «نگهبانان» اشاره داشت.

مورگان ابتدا با آنیا لانگ ول در سال ۱۹۹۲ ازدواج نمود اما در سال ۲۰۰۳ از او جدا شد، سپس در سال ۲۰۱۴ با هیلاری برتون زندگی مشترکش را شروع کرد که تا حال حاضر نیز ادامه دارد. وی برای دو مرتبه از طرف نشریه مردم به عنوان یکی از ۱۰۰ مرد زنده جذاب دنیا برگزیده و معرفی گردید.

مرور سریال مردگان متحرک و نقش آفرینان آن

مرور سریال مردگان متحرک و نقش آفرینان آن

در این مطلب شما عزیزان را با بازیگران سریال مرگان متحرک این مجموعه تلویزیونی محبوب و پرطرفدار آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه قرار گرفته شود. از دیگر سریال های پرمخاطب آمریکا می توان به سریال لاست و سریال اینفوریا و سریال ارباب حلقه ها و سریال باربی اشاره داشت، برای آشنایی با بازیگران سریال ارباب حلقه ها، بازیگران سریال ایفوریا و نیز بازیگران سریال باربی می توانید به لینک ها مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو