معرفی بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما + عکس

معرفی بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما + عکس


منبع: آرگا

6

1401/11/15

13:40


قلم به دست گرفته و مصصم شده ایم تا به معرفی بازیگران سریال آخرین بازمانده ها بپردازیم. در این سریال معروف بازیگران بسیاری ایفای نقش می کنند که آرگا مختصر آن را بیان می کند.

سریال آخرین بازمانده از ما نام یک سریال آمریکایی است که محصول سال ۲۰۲۳ این کشور است. نویسندگی و کارگردانی این سریال را کریگ مازن و نیل دراکمن عهده دار هستند که در ژانر درام پسا آخر زمانی و طبق یک بازی ویدئویی با همین اسم تهیه شده است. پیش از این بازی ویدیویی «آخرین بازمانده» نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته بود، و این بار سریالی به همین نام که با اقتباس از همین بازی ساخته شده است، دوباره توجه ها را به خود جلب می کند. در این مطلب تصمیم داریم شما را با بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما آشنا می کنیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

آشنایی با بازیگران سریال آخرین بازمانده

معرفی بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما

این مجموعه تلویزیونی از پانزدهم ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ آغاز به پخش نمود. داستان این سریال به این صورت است که در ۲۰۱۳ یک ویروس گسترش پیدا کرده، این ویروس کسانی را که به آن ابتلا یافته اند را به موجوداتی خونخوار و بی اراده تبدیل می نماید که بدون هیچ خودآگاهی به دیگرانی که هنوز مبتلا نشده اند، حمله می کنند. پس از گذشت ۲۰ سال از این اتفاق، در ۲۰۲۳ هیچ اثری از تمدن نیست و تقریبا ۶۰% مردم دنیا یا گم شده و یا به این ویروس ابتلا یافته اند. تیمی به اسم فایر فلایز که رییس آن مارلین می باشد، باورش این است که می توان به طریقی با این ویروس مبارزه کرده و در واقع هدف از شکل گیری این تیم نیز یافتن روشی جهت مقابله و برگشت مجدد به زندگی عادی می باشد. یک دختر ۱۴ ساله به اسم «الی» توسط این موجودات مورد حمله قرار گرفته ولی به ویروس ابتلا نیافته است. مارلین زمانی که از این ماجرا باخبر می شود، پی به وچود راهی برای مقابله می برد.

آشنایی با بازیگران آخرین بازمانده

پدرو پاسکال

پدرو پاسکال یکی از بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما است که در این سریال ایفا کننده نقش جوئل می باشد. او در دوم ماه آوریل سال ۱۹۷۵ در آمریکا به دنیا آمده است و اصالت او به شیلیا باز می گردد. تحصیلکرده رشته بازیگری از دانشگاه نیویورک است که فعالیت بازیگری خود را با بازی در مجموعه تلویزیونی «بافی قاتل خون آشام ها» شروع کرده و اما با حضور در سریالی به نام تاج و تخت با کاراکتر اوبرین مشهور گردید. پدرو پاسکال دارای ۱۸۰ سانتی متر قد است.

بازیگران مجموعه تلویزیونی آخرین بازمانده

تروی بیکر

تروی بیکر با نام کامل تروی ادوارد بیکر بازیگر نقش جیمز در سریال آخرین بازمانده از ما، در یکم ماه آوریل سال ۱۹۷۶ در آمریکا هنرپیشه، صداپیشه و خواننده می باشد. شروع فعالیت هنری او با تبلیغات رادیویی انجام شد که بعد از آن در عرصه خوانندگی نیز به فعالیت مشغول شد. در ۲۰۰۴ با بازی در سریال «پرونده بسته شد» فعالیت بازیگری خود را آغاز نمود. در ۲۰۱۲ با همسر خویش به اسم پاملا والوورخ ازدواج نمود که نتیجه این ازدواج فرزندی پسر بود.

بازیگران سریال آخرین بازمانده و معرفی مختصر آنها

بلا رمزی

بلا رمزی با نام کامل ایزبلا می رمزی بازیگر نقش «الی» در آخرین بازمانده از ما است، او در بیست و پنجم ماه سپتامبر ۲۰۰۳ در انگلستان قدم در عرصه بازیگری گذاشت. تحصیلکرده رشته تئاتر در مقطع متوسطه می باشد که فعالیتش را از ۲۰۱۶ با نقش آفرینی در سریال «تاج و تخت شروع کرد و به خاطر بازی در سریال «هیلدا» مورد توجه قرار گرفته و مشهور شد. بلا غیر از هنرپیشگی در عرصه موسیقی نیز فعالیت می کند. او دارای ۱۵۲ سانتی متر قد است.

بازیگران سریال آخرین بازمانده و مروری بر زندگینامه آنها

گابریل لونا

وی در پنجم ماه دسامبر سال ۱۹۸۲ با اصالت مکزیکی در آمریکا به دنیا آمده که فعالیتش بازیگری است. او در سریال آخرین بازمانده از ما نقش «تامی» را ایفا می کندو تحصیل کرده دانشگاه سنت ادوارد و نخستین تجربه بازیگری اش به فیلم سینمایی «سقوط به گریس» مربوط می شود. او در ۲۰۱۴ در سریال ماتادور بازی کرد که موجب شد تا مورد توجه قرار بگیرد. او متاهل است که در سال ۲۰۱۱ با هنرپیشه اهل رومانیا به اسم اسمرندا لونا ازدواج نمود و دارای ۱۸۵ سانتی متر قد می باشد.

آشنایی با بازیگران سریال آخرین بازمانده

روتینا وسلی

روتینا وسلی بازیگر نقش ماریا در سریال آخرین بازمانده از ما، زاده یکم ماه فوریه سال ۱۹۷۹ در آمریکا می باشد. این هنرپیشه ابتدا فعالیت خود را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود و با بازی در سریال «خون حقیقی» مشهور گردید. در ۲۰۰۵ روتینا وسلی با هم کلاسی پیشین خویش به اسم جیکوب فیشل ازدواج نمود، اما پس از ۸ سال در سال ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شدند.

بازیگران مجموعه تلویزیونی آخرین بازمانده

آنا تورو

آنا تورو در هفتم ماه ژوئن سال ۱۹۷۹ در استرالیا به دنیا آمده است، او بازیگر است که در سریال آخرین بازمانده ها نیز با نقش «تس» مقابل دوربین می رود. اصالتا اسکاتلندی و استونیایی می باشد که تحصیل کرده رشته هنر است. شروع فعالیت او به ۲۳ سالگی وی باز می گردد که به خاطر بازی در سریال «فرینچ» مشهور گردید. او دارای ۱۷۳ سانتی متر قد است که در ۲۰۰۸ با همبازی خود به نام مارک دره ازدواج نمود، اما در نهایت یکسال بعد از یکدیگر جدا گردیدند.

آشنایی با بازیگرهای آخرین بازمانده

نیک آفرمن

نیک بازیگر نقش بیل در سریال آخرین بازمانده از ما، زاده بیست و ششم ماه ژوئن سال ۱۹۷۰ در آمریکا می باشد که تحصیلات خود را در رشته تئاتر از دانشگاه ایلینوی به پایان رساند. او در ۱۹۹۷ با بازی در فیلم سینمایی «تمام راه رفتن» قدم در عرصه بازیگری گذاشت و در ۲۰۰۹ با بازی در سریالی به نام «پارک ها و تفریحات» مشهور گردید. نیک آفرمن علاوه بر بازیگر، نویسنده و صداپیشه هم است. او در ۲۰۰۳ با خواننده و هنرپیشه آمریکایی به نام مگان مولالی ازدواج نمود.

معرفی بازیگران سریال آخرین بازمانده

نیکو پارکر

خانم پارکر دختر فیلنامه نویس و کارگردان اول پارکر و بازیگر تاندیو نیوتن می باشد. نیکو پارکر در نهم دسامبر سال ۲۰۰۴ در انگلستان به دنیا آمده است که فعالیت او در عرصه هنر، بازیگری می باشد. در دوران تحصیل با بازی در فیلم سینمایی دامبو فعالیت هنری خویش را شروع نمود و با بازی در نقش سارا در سریال آخرین بازمانده از ما مورد توجه قرار گرفت. او دارای ۱۴۷ سانتی متر قد است.

بازیگران مجموعه تلویزیونی آخرین بازمانده

جان هانا

یکی از بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما جان هانا با نقش نیومن است که پس از اتمام تحصیلات دوران متوسطه خود، در سن ۲۵ سالگی به بازیگری روی آورد و به عنوان نخستین تجربه خود در سریال «بروند» شروع به فعالیت نمود. او با بازی در سریال «اسپارتاکوس» شناخته شده و مشهور گردید. او دارای ۱۷۸ سانتی متر قد و متاهل است. در ۱۹۹۶ با هنرپیشه جوانا راث ازدواج نمود که حاصل این ازدواج ۲ فرزند می باشد.

مارلی دندریچ هنرپیشه و خواننده آمریکایی در سی و یکم ماه می به دنیا آمده است که اصالتا ژاپنی می باشد. او که با نقش مارلین در در سریاب آخرین بازمانده ها بازی می کند، تحصیل کرده رشته تئاتر از دبیرستان است. او فعالیت بازیگری خود را با حضور در سریال «فرشته» شروع نمود و در ۲۰۱۱ با بازی در سریالی به نام « به من دروغ بگو» مورد توجه قرار گرفت. خانم مارلی علاوه بر بازیگری در زمینه تبلیغات و موسیقی نیز فعالیت دارد. او دارای ۱۷۲ سانتی متر قد می باشد.

معرفی بازیگرهای سریال آخرین بازمانده

ملانی لینسکی

لینسکی در سریال آخرین بازمانده از ما، نقش کیتلین را ایفا می کند. ملانی لینسکی در شانزدهم ماه می سال ۱۹۷۷ در نیوزلند به دنیا آمده و هنرپیشه می باشد. او تحصیلات خویش را در دانشگاه ویکتوریا ولینگتون به پایان برده و در ۱۹۹۴ با بازی در فیلم سینمایی «موجودات بهشتی» فعالیت خود را به عنوان بازیگر شروع کرد و با بازی در فیلم سینمایی شیشه های شکسته مورد توجه قرار گرفت. ملانی در ۲۰۲۰ با «جیسون ریتر» ازدواج نمود.

معرفی بازیگرهای سریال آمریکایی آخرین بازمانده

جاش برنر

یکی دیگر از بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما جاش برنر است که تولد یافته ی یکم اکتبر سال ۱۹۸۴ در آمریکا می باشد. شروع بازیگری وی به بازی در سریال «گلوری دیز» در سن ۲۶ سالگی بازمی گردد که با حضور در فیلم سینمایی «کارآموزی» مشهور گردید. جاش برنر متاهل بوده که با مگان فالکون ازدواج نموده است. این بازیگر دارای ۱۶۶ سانتی متر قد دارد.

بازیگران مجموعه تلویزیونی آخرین بازمانده

کریستوفر هیردال

کریستوفر هیردال در هجدهم ماه سپتامبر سال ۱۹۶۳ در کانادا هنرپیشه است که اصالتا اسکاتلندی و نروژی می باشد. در ۱۹۸۷ با بازی در سریال «خیابان جامپ ۲۱» فعالیت هنری خویش را شروع نموده و با بازی در فیلم سینمایی «حماسه گرگ و میش» مشهور شد. او دارای ۱۹۳ سانتی متر قد است که در سریال آخرین بازمانده ها با نقش دکتر شونهایس جلوی دوربین می رود.

آشنایی با بازیگران آخرین بازمانده

برندن فلچر

برندن فلچر در پانزدهم ماه دسامبر سال ۱۹۸۱ در کانادا به دنیا آمده، که به عنوان بازیگر فعالیت می کند و در سریال آخرین بازمانده از ما با نقش رابرت حضور پیدا می کند. تحصیلات او دیپلم است که برای اولین بار در سریال جنایتکاران کوچک در سن ۱۴ سالگی از تلویزیون مهمان خانه های مردم شد و در نهایت با بازی در فیلم سینمایی برش نهایی مشهور شد. برندن فلچر ۱۶۸ سانتی متر قد دارد و با سارا تامپسون دارای رابطه عاطفی می باشد.

معرفی بازیگران سریال آخرین بازمانده

ماری بار تلت

ماری بار تلت در بیستم ماه مارس در سال ۱۹۷۱ در استرالیا به دنیا آمده که هنرپیشه می باشد. او که از بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما محسوب می شود؛ تحصیلکرده رشته تئاتر از موسسه ملی هنر دراماتیک است و در سال ۱۹۸۷ هنرپیشگی را با بازی در سریال «پزشکان پرواز» شروع نمود و با بازی در فیلم سینمایی «سه تاج» مورد توجه قرار گرفت. وی در این سریال نقش فرانک را ایفا می نماید.

آشنایی با بازیگران سریال آخرین بازمانده

گراهم گرین

گراهم گرین در بیست و دوم ماه ژوئن سال ۱۹۵۲ در کانادا به دنیا آمده است، او فعالیت خود را به عنوان بازیگر در ۱۹۷۹ شروع نمود که جرقه شهرت وی با بازی در فیلم سینمایی «رقصنده گرگ ها» زده شد. گرین در ۱۹۹۰ با هیلری بلک مور ازدواج نموده و به جرگه متاهلین پیوست. او بازیگر نقش مارلوت در سریال آخرین بازمانده ها است.

آشنایی با هنرپیشگان سریال معروف آخرین بازمانده

استورم رید

استورم رید بازیگر آمریکایی و بازیگر نقش رایلی در آخرین بازمانده از ما زاده یکم ژوئیه سال ۲۰۰۳ با اصالتی آفریقایی می باشد. نخستین تجربه بازیگری او حضور در فیلم سینمایی «۱۲ سال بردگی» بود که در ۲۰۱۷ با بازی در فیلم سینمایی «اتفاقی از نسبت های یاد بود» مورد توجه قرار گرفت.

آشنایی با هنرپیشگان سریال آمریکایی آخرین بازمانده

اسکات شپرد

اسکات شپرد بازیگر نقش دیوید سریال آخرین بازمانده از ما، زاده هشتم ماه دسامبر سال ۱۹۹۶ در آمریکا می باشد. او دیپلمه است که در سال ۱۹۹۵ در فیلم سینمایی «پرتاب کردن» فعالیت بازیگری را شروع نمود، ولی با بازی در فیلم سینمایی «پل جاسوس ها» مورد توجه قرار گرفته شد.

معرفی بازیگرهای سریال آخرین بازمانده

جفری پیرس

پیرس زاده سیزدهم دسامبر سال ۱۹۷۱ در آمریکا، در ۱۹۹۷ یعنی وقتی ۶ ساله بود, با بازی در فیلم سینمایی «دیگران» قدم در عرصه بازیگری گذاشت و با بازی در فیلم سینمایی «سیمون» مورد توجه قرار گرفت. او در سریال آخرین بازمانده ها بازیگر نقش پری است. جفری پیرس در ۲۰۰۰ با کریستین پرس ازدواج نمود که نتیجه این ازدواج ۱ فرزند می باشد.

آشنایی با هنرپیشگان سریال آخرین بازمانده

اشلی جانسون

اشلی جانسون بازیگر نقش انا در سریال آخرین بازمانده از ما، زاده نهم ماه اوت سال ۱۹۸۳ در آمریکا می باشد. او فعالیت بازیگری خود را در سال ۱۹۹۰ با بازی در فیلم سینمایی شیردل شروع نموده و در ۲۰۱۱ با بازی در سریالی به نام «قتل» مورد توجه قرار گرفت. وی غیر از هنرپیشگی به عنوان موسیقی فعالیت دارد.

آشنایی با هنرپیشگان سریال آمریکایی آخرین بازمانده

لمر جانسون

جانسون از دیگر بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما، در هجدهم ماه ژوئیه سال ۱۹۹۴ در کانادا در زمینه های بازیگری و رقصندگی فعالیت می کند. او مدرک گرفته مدرسه کاتولیگ سنت مادر ترزا است که کار خویش را نخست با رقص و سپس در ۲۰۱۱ با بازی در سریالی به نام «امور پنهان» آغاز کرد. در ۲۰۱۳ با بازی در سریال «گام بعدی» مشهور گردید. او در آخرین بازمانده از ما نقش هنری را ایفا می کند.

بازیگران مجموعه تلویزیونی آخرین بازمانده

یوان وودارد

یوان بازیگر نقش سام در سریال آخرین بازمانده از ما است؛ این هنرپیشه آمریکایی در ۲۰۱۳ به دنیا آمده که حضور در سریال آخرین بازمانده از اولین تجربه های بازیگری او محسوب می شود.

بازیگران سریال آخرین بازمانده و مروری بر زندگینامه آنها

الین مایلز

الین مایلز بازیگر نقش فلورانس در سریال آخرین بازمانده از ما است که در هفتم ماه آوریل سال ۱۹۶۰ در آمریکا به دنیا آمده است. فعالیت خود را در سال ۱۹۹۰ با بازی در سریال «نوردهی شمالی» شروع نمود و در ۱۹۸۸ با بازی در فیلم سینمایی «سینگال های دود» مورد توجه قرار گرفت.

آشنایی با بازیگران سریال آخرین بازمانده

در این مطلب از همراهی شما تا انتهای مطلب اختصاص داده شده به بیوگرافی بازیگران سریال آخرین بازمانده متشکریم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. در صورت تمایل برای آشنایی با بازیگران سریال کین پورش، بازیگران سریال ارباب حلقه ها می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو