مرگ ناگهانی و مشکوک بازیگر مشهور سریال فرندز؟ + بیوگرافی متیو پری

4

1402/8/7

10:18


مرگ ناگهانی و مشکوک بازیگر مشهور سریال فرندز؟ + بیوگرافی متیو پری

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

متیو پری، بازیگر نقش چندلر در سریال فرندز در سن ۵۴ سالگی درگذشت.

صبح امروز خبر فوت متیو پری، بازیگر محبوب و دوست داشتنی سریال فرندز منتشر شد. تاکنون جزییات دقیقی درباره علت مرگ وجود ندارد.

گفته می شود که جسد بی جان متیو پری بازیگر محبوب سریال «فرندز» ساعاتی قبل در جکوزی خانه‌ اش در لس‌آنجلس پیدا شد. همچنین گفته شده آثاری از مواد مخدر در آنجا وجود نداشته است. تحقیقات درباره جان باختن این بازیگر ادامه دارد گفته شده در کنار جسد او مواد مخدری پیدا نشده و قرار است بزودی از سوی پلیس لس آنجلس علت مرگ او اعلام شود.

متیو لانگفورد پری اسم کامل چندلر سریال فرندز بود. متیو در ۱۹ اوت ۱۹۶۹ در ایالت ماساچوست به دنیا آمد. در اوایل نوجوانی بود که به علاقه خود به بازیگری پی برد و تصمیم گرفت در این مسیر قدم بردارد. او در سال ۱۹۸۷ اولین نقش خود را در سریال شانس دوباره بازی کرد.

اما سکوی پرتاب متیو پری و البته دیگر بازیگران فرندز، این سیتکام ده فصله بود که به مدت ده سال ساخته و پخش شد. متیو پری با بازی در نقش چندلر به یکی از محبوب ترین بازیگران کمدی آمریکا تبدیل شد. او در سال ۱۹۹۶ موفق شد برای این نقش جایزه بهترین کمدین آمریکایی را به دست آورد. متیو پری تا کنون ۴ بار نامزد دریافت جایزه امی شده‌ است که ٢بار نیز آن را به دست آورده است.

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم متیو پری زندگی پر فراز و نشیبی داشت و از مصاحبه هایی که با مجلات و تلویزیون انجام می دهد می توان به این پی برد که وی از افسردگی شدید رنج می برد. او در سال های اواخر دهه ۱۹۹۰ به ویکودین، متادون، آمفتامین و الکل اعتیاد داشت و تصمیم به ترک این مواد گرفت. وی هر از چندگاهی دوباره درگیر اعتیاد می شود و به ترک روی می آورد.

او تا کنون با لیزی کاپلان از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ رابطه داشت. پری در سالهای اخیر با مالی هرویتز رابطه داشت که اکنون از او نیز جدا شده است.

معرفی بهترین فیلم های متیو پری

متیو پری بیشترین شهرت خود را مدیون سیتکام فرندز است و در دیگر فیلم ها کمتر دیده شده است اما در این قسمت به معرفی فیلم ها و سریال های دیگری که این بازیگر در آنها نقش آفرینی کرده می پردازیم.

مرد چاق و پسر کوچک

هجوم احمق‌ها

همه نه یارد

بچه

در خدمت سارا

دوباره ۱۷

فرندز

زوج عجیب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو