ارتباط پایان سریال Gen V با فصل چهارم The Boys

منبع: گیمفا

2

1402/8/14

23:23


پایان‌بندی سریال Gen V به گونه‌ای رقم خورده که با فصل چهارم مجموعه تلویزیونی محبوب The Boys سنخیت داشته باشد.

ارتباط پایان سریال Gen V با فصل چهارم The Boys

پایان‌بندی سریال Gen V به گونه‌ای رقم خورده که با فصل چهارم مجموعه تلویزیونی محبوب The Boys سنخیت داشته باشد.

مجموعه تلویزیونی The Boys (پسران) داستان منحصر به فردی را در ژانر ابرقهرمانی آغاز کرد و به لطف سریال جدید Gen V (نسل وی) موفق شده دنیای خود را بیش از پیش گسترش دهد. اثری که به عنوان نخستین اسپین‌آف از دنیای پسران شناخته شده و حول محور گروهی از جوانان جویای نامی جریان داشت که مشغول سر و کله زدن با توانایی‌های فرابشری خود بوده و اتفاقاتی غیرمنتظره را رقم زدند.

خط زمانی دنیای این مجموعه و ۲ سریال ساخته شده سبب شده بود تا برخی از بینندگان به سردرگمی دچار شوند که اریک کریپک به عنوان خالق این سریال‌ها نسبت به چنین سردرگمی در مصاحبه با خبرگزاری ورایتی واکنش نشان داده و اعلام نموده که:

سریال Gen V به نوعی پل ارتباطی میان فصل سوم و چهارم The Boys به شمار می‌رود. بدین گونه که فصل چهارم تنها چند روز پس از وقایع پایانی فصل نخست Gen V آغاز خواهد شد. مسئله مربوط به خطوط زمانی یکی از چالش‌های مرتبط با اقتباس از کتاب‎‌های کمیک می‌باشد که برای من نیز گاهی گیج‌کننده خواهد بود.

او همچنین در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرده که پس از پایان فصل چهارم سریال The Boys نوبت به فصل دوم Gen V خواهد رسید و پخش نوبت به نوبت آن‌ها می‌تواند برخی مخاطبین را به گمراهی دچار نماید.

اعتصابات هالیوود سبب شده بود تا پروسه تولید فصل چهارم The Boys با مشکل مواجه شود. فصلی که احتمالاً برای پخش در بهار و یا تابستان سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه ریزی شده است.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو