انتشار نخستین پوسترهای فصل چهارم سریال The Boys

منبع: گیمفا

2

1402/8/18

15:00


در نخستین پوسترهای منتشر شده از فصل چهارم سریال The Boys شاهد حضور هوملندر و بوچر هستیم.

انتشار نخستین پوسترهای فصل چهارم سریال The Boys

در نخستین پوسترهای منتشر شده از فصل چهارم سریال The Boys شاهد حضور هوملندر و بوچر هستیم.

در حالی که فصل نخست اسپین‌آف Gen V (نسل وی) هفته گذشته به پایان رسید و شخصیت‌های جدیدی را به دنیای ابرقهرمانی کمپانی آمازون اضافه کرد اما حالا نوبت به فصل چهارم سریال مورد انتظار The Boys (پسران) رسیده تا تقابل انسان‌ها با ابرقهرمانان فاسد و خودخواه را به مرحله جدیدی سوق دهد. مرحله‌ای که کینه و دشمنی بوچر و هوملندر را بیش از پیش به معرض نمایش خواهد گذاشت.

به راه افتادن اعتصابات جنجالی هالیوود سبب شده بود تا پروسه تولید فصل چهارم این مجموعه با تاخیر مواجه شود. با این حال اریک کریپک به عنوان خالق دنیای ابرقهرمانی آمازون اعلام کرده که در کنار حمایت از اعتصاب کنندگان اما پروسه تولید به جریان افتاده و بالاخره می‌توانیم شاهد نخستین پوسترهای فصل چهارم باشیم. پوسترهایی که در ادامه می‌توانید به مشاهده آن‌ها بپردازید.

همانطور که تهیه‌کننده آمازون پیشتر اشاره کرده بود، با پخش فصل نخست سریال Gen V عملاً طرفداران دنیای ابرقهرمانی آمازون نیازی نیست تا مدت زیادی با بدون تماشای این آثار سپری نمایند. زیرا فصل‌های Gen V و The Boys به صورت نوبت به نوبت پشت سر یکدیگر به پخش درآمده و خلأ چند ساله را جبران خواهند کرد.

فصل چهارم مجموعه تلویزیونی The Boys برای پخش در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه ریزی شده است. پس از اتمام این مجموعه نیز نوبت به پخش فصل دوم سریال Gen V خواهد رسید.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو