هر آنچه از فصل چهارم سریال The Boys باید بدانید

منبع: گیمفا

2

1402/7/23

12:00


سریال The Boys یکی از سریال‌های بسیار محبوب سرویس آنلاین آمازون پرایم به شمار می‌رود و طرفداران مشتاق تماشای فصل چهارم آن هستند.

هر آنچه از فصل چهارم سریال The Boys باید بدانید

سریال The Boys یکی از سریال‌های بسیار محبوب سرویس آنلاین آمازون پرایم به شمار می‌رود و طرفداران مشتاق تماشای فصل چهارم آن هستند.

به‌تازگی پخش نسخه فرعی سریال «پسران» یعنی سریال Gen V روی سرویس آنلاین آمازون پرایم شروع شده و همین نیز سبب شده تا هیجان بیشتری در بین مخاطبان برای تماشای فصل چهارم سریال اصلی ایجاد شود. علاوه بر این، تا الان نیز کراس‌اورهای جالبی بین این دو سریال شکل گرفته که نشانه‌هایی از مسیر آینده این فرنچایز را نشان می‌دهند. در حالی که هنوز تاریخ انتشار فصل چهارم سریال «پسران» مشخص نشده و مشخصاً به‌خاطر اعتصابات نویسندگان و بازیگران با تأخیر مواجه خواهد شد اما ما همچنان چیزهای بسیار زیادی درباره داستان آینده تقابل پسران بوچر با گروه هفت وات می‌دانیم.

در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به بررسی جزئیات مختلفی از فصل چهارم سریال «پسران»، از بازیگران آن گرفته تا تئوری‌های مربوط به داستان آن بپردازیم.

تاریخ پخش فصل چهارم سریال The Boys

هر آنچه از فصل چهارم سریال The Boys باید بدانید

سریال The Boys

در حال حاضر هنوز تاریخ دقیق و رسمی برای پخش فصل چهارم سریال «پسران» اعلام نشده است. سومین فصل از سریال در ماه ژوئن و ژوئیه سال ۲۰۲۲ میلادی پخش شده بود و طرفداران برای اینکه شاهد قسمت‌های فصل چهارم باشند، باید اندکی منتظر بمانند.

فیلم‌برداری فصل چهارم سریال «پسران» در ماه آوریل سال جاری میلادی به پایان رسیده بود و در ابتدا امید می‌رفت که با توجه به کارهای لازم برای جلوه‌های ویژه، پخش فصل چهارم در اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ صورت بگیرد. معمولاً ساخت یک فصل از سریال «پسران» از زمان شروع فیلم‌برداری تا پخش آن حدود ۱۰ تا ۱۲ ماه طول می‌کشد ولی این تنها یک تخمین و بدون مشکلات غیر قابل پیش‌بینی است.

در حقیقت، خالق سریال «پسران» یعنی اریک کریپک نیز در همین راستا اظهار داشته که زمان پخش فصل چهارم سریال بستگی به طول کشیدن اعتصابات نویسندگان و بازیگران و همچنین زمان پایان یافتن آن‌ها دارد. با این حال، اخیراً اعتصابات نویسندگان به پایان رسیده ولی بازیگران همچنان در اعتصاب قرار دارند. در صورتی که این اعتصابات نیز سریعاً برطرف شود، می‌توان انتظار داشت که تورهای تبلیغاتی فصل چهارم با حضور بازیگران شروع شوند.

با توجه به همه مواردی که در بالا ذکر شده بود، انتظار می‌رود که پخش فصل چهارم سریال «پسران» از اوایل تا میانه سال ۲۰۲۴ میلادی صورت بگیرد. در این مدت زمان نیز بینندگان و طرفداران می‌توانند از تماشای اولین فصل از سریال «جن وی» لذت ببرند، سریالی که داستان کالج سوپ‌ها را دنبال می‌کند. در این سریال همچنین کاراکترهایی از سریال اصلی حضور دارند.

داستان فصل چهارم سریال The Boys

هر آنچه از فصل چهارم سریال The Boys باید بدانید

سریال The Boys

هنوز هیچ جزئیاتی از داستان فصل چهارم سریال «پسران» تأیید نشده است اما پایان فصل سوم سریال ایده بسیار خوبی از اتفاقاتی که در آینده رخ خواهند داد را به طرفداران ارائه کرده بود. پسران بار دیگر کنار هم قرار گرفته‌اند و بیش از پیش روی نقشه‌شان برای نابودی قهرمان‌ها متمرکز شده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد که آن‌ها دشمن اصلی خودشان را ویکتوریا نیومن در نظر گرفته‌اند. نیومن پس از انجام یک معامله با هوملندر و به لطف غرق شدن مخالفانش توانست در قسمت پایانی فصل سوم به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور انتخاب شود. همین نیز باعث شده تا او به یکی از قدرتمندترین سوپ‌ها به‌خصوص در حوزه سیاسی تبدیل شود.

با این حال، گروه پسران این بار استارلایت را در کنار خود دارند و می‌توانند روی کمک او حساب باز کنند. استارلایت پس از اینکه تلاش داشت تا اوضاع را از درون تغییر بدهد، اکنون به گروه بوچر پیوسته و عضوی کاملاً حرفه‌ای و مصمم از تیم است. مطمئناً بوچر پس از مشکلات و پیامدهای استفاده از Temp V، اکنون به کمک‌هایی نیاز دارد. به او گفته شده که به دلیل تأثیر دارو بر بدنش در حال مرگ است و از همین رو، در فصل چهارم سریال «پسران» بیلی بوچر در معرض خطری جدی قرار دارد.

هر آنچه از فصل چهارم سریال The Boys باید بدانید

سریال The Boys

اریک کریپک در مصاحبه‌ای درباره این بخش از داستان گفته که تیم به دنبال از پا درآوردن نیومن هستند و این در حالی است که بوچر تنها چند ماه دیگر زنده است. او گفته:

آن‌ها این بار در برابر نیومن قرار دارند و همین نیز باعث شده تا فصل چهارم سریال بسیار جالب باشد ولی این در حالی است که بوچر زمان بسیار اندکی در اختیار دارد. او همچنین کارهای زیادی برای انجام دادن دارد که هنوز انجام نداده است. فصل چهارم سریال همچنین به بررسی مسائل و سؤالات بسیار جالبی از شخصیت بوچر می‌پردازد. اینکه آیا او متوجه است که خودش این بدبختی را به سرش آورده یا خیر و آیا می‌تواند تغییر کند یا خیر؟

از آن‌سوی دیگر نیز هوملندر قرار دارد که مثل همیشه بی‌تفاوت است و کسی نمی‌تواند جلوی او را بگیرد. طرفداران استورم‌فرانت همچنان با او هستند، آن هم در حالی که او یکی از تماشاگرها را با چشمان لیزریش کشت و همچنین دیدگاه‌های سمی و جنجالی‌اش را در یک سخنرانی در تلویزیون ملی بیان کرد. علاوه بر این، او پسرش رایان و قدرت‌هایش را به جهانیان معرفی کرد و حالا او را در کنار خودش دارد. اریک کریپک درباره این خط داستانی گفته:

اگر هوملندر وظیفه بزرگ کردن و پرورش رایان را برعهده داشته باشد، در آن صورت رایان در ادامه به‌عنوان هوملندر دوم ترتیب خواهد شد و همین نیز عواقب خطرناکی به همراه دارد. اگر رایان در کنار هوملندر باشد، رفتار او را الگوی خودش قرار خواهد داد. درگیری بوچر و هوملندر بر سر رایان نیز یکی از مسائلی است که در فصل چهارم سریال به آن پرداخته می‌شود.

در حال حاضر خبری در رابطه با شخصیت شرور بزرگ و جدید در فصل چهارم منتشر نشده است. سولجر بوی خنثی شده ولی همچنان زنده است و این احتمال وجود دارد که بار دیگر در فصل چهارم از یخ بیرون بیاید. با این حال، این احتمال نیز وجود دارد که اریک کریپک شخصیت جدیدی را در فصل چهارم معرفی کند، شخصیتی که بتواند در برابر هوملندر ایستادگی کند.

بازیگران فصل چهارم سریال The Boys

هر آنچه از فصل چهارم سریال The Boys باید بدانید

سریال The Boys

بازیگران سریال «پسران» در طی یکی دو فصل اخیر رشد قابل توجهی داشته و به نظر می‌رسد که تقریباً همه آن‌ها در فصل چهارم سریال حضور خواهند داشت. انتظار می‌رود که با انتشار تریلرهایی برای فصل چهارم سریال، شاهد آشکارسازی بیشتری درباره بازیگران جدید این اثر باشیم اما قبل از آن به بررسی بازیگران و کاراکترهایی می‌پردازیم که از پایان فصل سوم سریال جان سالم به در بردند.

جک کواد که در سه فصل قبلی نقش هیوئی را بازی کرده، بار دیگر در فصل چهارم سریال این نقش را ایفا خواهد کرد. در کنار او نیز دیگر اعضای گروه پسران یعنی مادرز میلک با بازی لاز آلونسو، فرنچی با بازی تامر کاپون، کیمیکو با بازی کارن فوکوهارا، استارلایت با بازی ارین موریارتی و بیلی بوچر با بازی کارل اربن حضور خواهند داشت.

تعداد اعضای گروه هفت در حال کاهش است اما در پایان فصل سوم، هوملندر زنده ماند و این به معنای آن است که آنتونی استار بار دیگر این نقش را ایفا خواهد کرد. در کنار او نیز چیس کرافورد در نقش دیپ، جسی تی آشر در نقش ای ترین و کولبی مینیفی در نقش مدیرعامل وات به نام اشلی حضور خواهند داشت. در پایان فصل سوم سریال «پسران» پسر هوملندر یعنی رایان در مرکز توجه قرار گرفت و از همین رو، انتظار می‌رود که کامرون کرووتی حضور پررنگ‌تری در این نقش در فصل چهارم داشته باشد.

سریال The Boys

از آنجا که فصل چهارم قرار است بیشتر روی تقابل پسران با ویکتوریا نیومن تمرکز داشته باشد، پس کلودیا دومیت نیز حضور بیشتری در این فصل خواهد داشت. از جمله دیگر کاراکترهای فصل‌های قبلی که در فصل چهارم حضور خواهند داشت نیز می‌توان به لجند با بازی پل رایسر و همسر دیپ به نام کاساندرا با بازی کتی بریراس اشاره کرد.

بزرگترین بازیگر جدیدی که قرار است در فصل چهارم سریال «پسران» حضور داشته باشد، جفری دین مورگان است. او قرار است در فصل چهارم حضور داشته باشد ولی هنوز نقشش مشخص نیست. علاوه بر این، فصل چهارم سریال «پسران» به معرفی دو سوپ تازه می‌پردازد که فایرکرکر با بازی والوری کری و سیستر سیج با بازی سوزان هیوارد هستند.

اریک کریپک همچنین درباره کاراکترهای تازه فصل چهارم سریال گفته:

در فصل چهارم قرار است سوپ‌های جدیدی معرفی شوند که بسیار جذاب و دیوانه‌وارتر از قبل خواهند بود و مطمئناً آن‌ها را دوست خواهید داشت و منظورم از دوست داشتن، این است که وحشت‌زده خواهید شد.

در حال حاضر مشخص نیست که جیانکارلو اسپوزیتو در فصل چهارم سریال در نقش رئیس برکنار شده وات یعنی استن ادگار حضور خواهد داشت یا خیر. با این حال، این احتمال وجود دارد که او حضوری کوتاه در این فصل تازه داشته باشد و حتی ممکن است نقشش پررنگ‌تر از قبل باشد.

سریال The Boys

در پایان فصل سوم سریال «پسران»، هوملندر شخصیت بلک نوآر با بازی نیتن میچل را به شکلی وحشیانه به قتل رساند و از همین رو، احتمال دیدن او در فصل چهارم بسیار بعید است. هرچند، اریک کریپک اظهار داشته که کسی که لباس بلک نوآر پوشیده، کشته شده ولی این امکان وجود دارد که سازمان وات کس دیگری را در داخل این لباس به‌عنوان بلک نوآر معرفی کند. در حقیقت، در فصل چهارم سریال همین اتفاق رخ می‌دهد و نیتن میچل نقش شخصیتی متفاوت را بازی می‌کند که لباس بلک نوآر را به تن می‌کند.

شخصیت میو با بازی دومینک مک‌الیگوت در پایان فصل سوم به همراه نامزدش به نام النا تصمیم گرفتند تا مخفی شوند و این به معنای آن است که او در فصل چهارم سریال حضور نخواهد داشت. از سوی دیگر، با قرار گرفتن سولجر بوی در داخل یخ نیز احتمال حضور دوباره جنسن اکلس در فصل چهارم بسیار پایین است اما همچنان ممکن است حضوری کوتاه داشته باشد.

البته اریک کریپک اظهار داشته که ممکن است در آینده‌ای نه‌چندان دور، هر دو شخصیت میو و سولجر بوی بازگردند. در فصل چهارم سریال «پسران»، سایمون پگ نیز بار دیگر نقشش به‌عنوان پدر هیوئی را بازآفرینی می‌کند. رزماری دیویت نیز نقش مادر هیوئی را در فصل چهارم به تصویر خواهد کشید. را بندیکت و الیوت نایت نیز از جمله دیگر بازیگران تازه فصل چهارم سریال هستند که هنوز نقش‌هایشان مشخص نشده است.

آیا فصل چهارم آخرین فصل سریال The Boys است؟

در ماه فوریه سال ۲۰۲۳ میلادی اریک کریپک تأیید کرده بود که فصل چهارم سریال «پسران» آخرین فصل این سریال محبوب و برجسته نخواهد بود.


در این مطلب به بررسی برخی از جزئیات مربوط به فصل چهارم سریال «پسران» پرداختیم. نظر شما درباره این اثر چیست و آیا مشتاق فصل چهارم آن هستید؟

منبع: gamesradar

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو