آیا می توانید پلنگ پنهان در بین زرافه ها را پیدا کنید؟

آیا می توانید پلنگ پنهان در بین زرافه ها را پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

4

1402/8/16

10:03


آزمون تشخیص پلنگ: در تصویر سعی کنید پلنگ پنهان شده در بین زرافه ها را تشخیص دهید. به گفته سازنده این بازی تنها افرادی که بینایی خوبی دارند می توانند پلنگ را…

آیا می توانید پلنگ پنهان در بین زرافه ها را پیدا کنید؟

آزمون تشخیص پلنگ: در تصویر سعی کنید پلنگ پنهان شده در بین زرافه ها را تشخیص دهید. به گفته سازنده این بازی تنها افرادی که بینایی خوبی دارند می توانند پلنگ را در طول 7 ثانیه پیدا کنند.

هدف از انجام آزمون های بینایی و خطای دید ازریابی مهارت های بصری شما است. اگر به دنبال راهی برای به چالش کشیدن خود هستید، به جای درستی آمده اید. معماها و بازی های فکری یکی از سرگرم کننده ترین و هیجان انگیزترین راه ها برای آزمایش مهارت های بینایی و هوشی شما هستند.

آزمون تشخیص پلنگ

در تصویر می توانید گله از زرافه ها را ببینید که در یک جایی ظاهرا مزرعه ایستاده اند. با این حال، در این زرافه های زیبا یک پلنگ به خوبی استتار شده است! بله یک پلنگ و شما باید آن را در طول 7 ثانیه پیدا کنید. آزمون تشخیص پلنگ را حل کنید و مهارت های بینایی خود را بیازمایید.

پلنگ را پیدا کنید

.

.

.

.

.

.

جواب

به تصویر از نزدیک نگاه کنید و سعی کنید پلنگ پنهان را در بین زرافه ها ببینید. ممکن است تشخیص پلنگ بسیار دشوار به نظر برسد، اما اگر در سمت چپ تصویر نگاه کنید، می توانید پلنگ پنهان را تشخیص دهید. صورت و پنجه های پلنگ با بدن زرافه ها استتار شده است.

برای سهولت شما، پلنگ پنهان شده را در تصویر زیر برجسته کرده ایم:

جواب آزمون تشخیص پلنگ

ادعا شده است که اگر بتوانید آزمون تشخیص پلنگ را در مدت زمان تعیین شده حل کنید، می تواند نشانه دقت بینایی عالی چشم های شما باشد. تست های بینایی و آزمون های خطای دید سعی می کنند بینش های جالبی در مورد نحوه عملکرد مغز ما ارائه دهند. بسیاری از اوقات، ترکیبات خاصی از رنگ، نور و الگوها می‌توانند ذهن ما را فریب دهند تا چیزی را که وجود ندارد به‌طور بصری درک کنیم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص پلنگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو