تمدید سریال The Bear برای فصل سوم

منبع: گیمفا

3

1402/8/16

10:08


طرفداران مجموعه تلویزیونی The Bear می‌توانند نسبت به آینده این پروژه خوشبین باشند، زیرا برای فصل سوم تمدید شده است. برخی از سریال‌های تلویزیونی بدون هیچ نیازی به تبلیغات پر سر و صدا و تریلرهای پر زرق و برق، تنها به واسطه کیفیت ارزشمند و تبلیغ دهان به دهان بینندگانشان می‌توانند رشد کرده و مورد […]

تمدید سریال The Bear برای فصل سوم

طرفداران مجموعه تلویزیونی The Bear می‌توانند نسبت به آینده این پروژه خوشبین باشند، زیرا برای فصل سوم تمدید شده است.

برخی از سریال‌های تلویزیونی بدون هیچ نیازی به تبلیغات پر سر و صدا و تریلرهای پر زرق و برق، تنها به واسطه کیفیت ارزشمند و تبلیغ دهان به دهان بینندگانشان می‌توانند رشد کرده و مورد توجه مخاطبین عام واقع شوند. اتفاقی که در سال گذشته برای مجموعه تلویزیونی کمدی و درام The Bear (خرس) به وقوع پیوست و نه تنها تاکنون ۲ فصل موفق را پشت سر گذاشته، بلکه برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

این سریال حول محور آشپزی به نام کارمن کارمی برزاتو جریان دارد؛ جوانی که عاشق دنیای آشپزی و غذا بوده و پس از کسب تجربه در این زمینه، سعی می‌کند تا با راه انداختن یک ساندویچ فروشی آرزوی خود را محقق نماید. به راه انداختن کار و کاسبی هیجان‌انگیزی که با اتفاقاتی غیرمنتظره همراه می‌شود.

نیک گراد به عنوان مدیر کمپانی اف‌اکس‌پی با اعلام رضایت از تعداد بینندگان و میزان استقبال به عمل آمده از ۲ فصل پخش شده، در خبری خوشحال‌کننده اعلام کرده که سریال The Bear برای فصل سوم و پخش از سوی سرویس هولو تمدید شده و در سال ۲۰۲۴ میلادی طرفداران این مجموعه می‌تواند با روایت جدید و منحصر به فردی مواجه شوند.

یکی از نکات جالب توجه این مجموعه تلویزیونی، به همراه داشتن بازیگران مهمان در طی ۲ فصل قبلی بوده که می‌توان به بازیگران محبوبی همچون جیمی لی کرتیس، مولی رینگوالد و باب ادنکیرک اشاره کرد. امید می‌رود که در فصل سوم نیز چنین رویه‌ای ادامه پیدا کرده و شاهد حضور بازیگران مهمان متعددی باشیم تا بلکه مخاطبینش را بیش از پیش شگفت‌زده نماید.

فعلاً تاریخ دقیقی برای پخش فصل سوم The Bear اعلام نشده است.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو