گوشمالی به جنایت هولناک ختم شد

منبع: سیمرغ

2

1402/8/16

10:09


گوشمالی به جنایت هولناک ختم شد

قتل مرد جوان در یکی از خیابان های شمالی تهران

بامداد دیروز، ساکنان یکی از خیابان‌های شمال پایتخت صدای فریادهای مردی را شنیدند که به مقابل خانه یکی از همسایه‌ها به نام اردشیر رفته و فریاد می‌زد: «اردشیر بیا بیرون. باید ۸۵۰میلیون تومان مرا بدهی. بیا بیرون تا آبرویت را در محل نبرده‌ام.»

دقایقی بعد اما 2مرد خود را به آنجا رساندند و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده و گریختند. به‌دنبال این اتفاق عجیب و هولناک، ماجرا به پلیس و قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران گزارش شد.  در نخستین گام، دستور بازداشت اردشیر که در آن ساختمان زندگی می کرد صادر شد. وی گفت: مقتول اهل یکی از شهرهای غربی کشور است و مدتی قبل یک خودروی سانتافه به من فروخت و من هم پول او را دادم. ساعتی قبل اما او به مقابل خانه‌ام آمد و داد و فریاد راه انداخت. برای حفظ آبرویم، به دوستم مسعود زنگ زدم و خواستم به مقابل خانه‌ام بیاید و مقتول را از آنجا دور کند.

اما او برای این کار 2شرور را مقابل خانه‌ام فرستاد و آنها به جای آرام کردن آن مرد، وی را به قتل رساندند. با دستگیری مسعود، هویت قاتلان شناسایی و آنها  دستگیر شدند و در بازجویی‌ها اعتراف کردند که قصد گوشمالی مقتول را داشته‌اند اما بی‌آنکه بخواهند وی را به قتل رسانده‌اند. با این اظهارات هر چهارمتهم پرونده بازداشت شده و در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته‌اند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه همشهری


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو