قتل؛ پایان مشاجره اینستاگرامی ۲ مرد جوان

منبع: سیمرغ

3

1402/8/16

10:09


قتل؛ پایان مشاجره اینستاگرامی ۲ مرد جوان

قتل در پی مشاجره اینستاگرامی

جوانی که در پی مشاجره اینستاگرامی با پسری درگیر شده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

متهم بعد از دستگیری ادعا کرد در دفاع از خودش مرتکب قتل شده است و بارها از سوی مقتول تهدیده شده بود.

یک سال قبل قتلی در تهران رخ داد و ماموران پلیس در محل حاضر شدند. عامل قتل بعد از اینکه ضربات چاقو را بر بدن جوانی به نام مبین وارد کرد، از محل فرار کرد.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی بازجویی از خانواده مقتول آغاز شد. همسر مبین به ماموران گفت شوهرش مدتی قبل با جوانی به نام مهرداد در فضای مجازی کری‌خوانی داشت. این زن گفت: مهرداد چند بار با گذاشتن استوری در اینستاگرام شوهرم را تهدید کرد.

پلیس با توجه به گفته‌های این زن، مهرداد را ردیابی و بازداشت کرد. مهرداد گفت: مبین با یکی از دوستانم درگیر شده بود و من در حمایت از دوستم چند استوری منتشر کردم، به همین خاطر مبین از من کینه به دل گرفت. او چندین بار مرا تهدید کرد. حتی به محل کارم رفته و صاحبکارم را تهدید کرده بود، به همین خاطر صاحبکارم مرا اخراج کرد. مبین گفته بود هر جا مرا ببیند، می‌زند و می‌کشد و من همیشه می‌ترسیدم. به همین خاطر با خودم چاقو داشتم.

متهم ادامه داد: روز حادثه دوستم با من تماس گرفت و گفت مبین دنبالت است تا با قمه تو را بزند. من هم چاقویی را که دست پسرعمویم بود از او گرفتم. وقتی مبین سراغم آمد، قمه‌ای در دستش بود و با قمه به من حمله کرد من از ترس او را زدم.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی به پرونده ابتدا اولیای دم در جایگاه حاضر و خواستار صدور حکم قصاص شدند. در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: قصد قتل نداشتم و همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. من در محل بودم که با مبین روبه‌رو شدم. او دست‌هایش را با زره پوشانده و همراه خودش چند شمشیر و قمه داشت. او به سمتم حمله کرد و  من برای دفاع از خودم چاقویی را که پسرعمویم در دست داشت از او گرفتم و ۱۷ ضربه به مبین زدم.

بعد از پایان گفته‌های متهم دادگاه برای صدور رای وارد شور شد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemadonline.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو