زمان آغاز پروسه تولید Now You See Me 3 اعلام شد

منبع: گیمفا

4

1402/8/20

16:02


پس از سال‌ها انتظار بالاخره زمان ساخت فیلم Now You See Me 3 پس از پایان اعتصابات بازیگران فرا رسیده است.

زمان آغاز پروسه تولید Now You See Me 3 اعلام شد

پس از سال‌ها انتظار بالاخره زمان ساخت فیلم Now You See Me 3 پس از پایان اعتصابات بازیگران فرا رسیده است.

فیلم‌های سرقت‌محور Now You See Me (حالا مرا می‌بینی) که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ با حضور بازیگرانی نظیر جسی آیزنبرگ، مارک روفالو و وودی هارلسون به اکران در آمده‌اند، با مجموع فروش بیش از ۶۸۰ میلیون دلار، یکی از آثار جذاب سینمای هالیوود در طی ۱ دهه گذشته به شمار می‌روند که پس از گذشت ۸ سال بالاخره نوبت به ساخت فیلم سوم آن رسیده تا این ۳ گانه تکمیل شود.

هفته گذشته کمپانی لاینزگیت به صورت رسمی خبر ساخت Now You See Me 3 را اعلام کرد و حال که اعتصابات بازیگران به حالت تعلیق درآمده است، زمان آغاز فیلم‌برداری این دنباله اعلام شده و برای نیمه اول سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه ریزی شده است.

جو دریک به عنوان رئیس بخش موشن پیکچر کمپانی لاینزگیت اعلام کرده که آن‌ها با کارگردان آثاری نظیر Uncharted (آنچارتد) و Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی) یعنی روبن فلیشر وارد همکاری شده تا Now You See Me 3 را به ارمغان بیاورند.

مجموعه فیلم‌های حالا مرا می‌بینی حول محور چند سارق جریان داشت که برای هدفی مشترک کنار یکدیگر جمع شده و هر یک به واسطه توانایی‌های منحصر به فرد خود، ماموریت واحدی را به سرانجام می‌رساندند که با اتفاقاتی دیوانه‌وار و هیجان‌انگیز همراه می‌شد. در حالی که تاکنون بازگشت هیچکدام از بازیگران پروژه‌های قبلی اعلام نشده اما به کار بردن واژه “بازآفرینی” توسط تهیه‌کنندگان برای فیلم سوم می‌تواند راه را برای اتخاذ هر تصمیمی باز بگذارد.

ساخت فیلم Now You See Me 3 برای سال‌ها به فراموشی سپرده شده بود و اعلام خبر تولید آن در نیمه اول سال ۲۰۲۴ میلادی می‌تواند طرفدارانش را خوشحال نماید. باید صبر کرد و دید که کمپانی لاینزگیت چه برنامه‌های برای اتمام این ۳ گانه خواهد داشت.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو