همکاری مجدد دیوید فینچر و کمپانی نتفلیکس

منبع: گیمفا

2

1402/8/20

22:01


به نظر می‌رسد که پس از فیلم‌های موفقی همچون Mank و The Killer کمپانی نتفلیکس همچنان به همکاری با دیوید فینچر علاقه‌ مند است.

همکاری مجدد دیوید فینچر و کمپانی نتفلیکس

به نظر می‌رسد که پس از فیلم‌های موفقی همچون Mank و The Killer کمپانی نتفلیکس همچنان به همکاری با دیوید فینچر علاقه‌ مند است.

دیوید فینچر کارگردان صاحب سبک و پرآوازه هالیوود طی سال‌های اخیر در همکاری با نتفلیکس ۲ فیلم متفاوت و موفق به نام‌های The Killer (آدمکش) و Mank (منک) را روانه بازار کرده است. آخرین فیلم او یعنی The Killer چند روزی می‌شود که در سرویس استریم نتفلیکس قرار گرفته و به نظر می‌رسد که تعداد بینندگان قابل توجهی را به سمت خود جذب نماید.

خارج از حوزه سینما نیز نباید فراموش کنیم که دیوید فینچر یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی مجموعه تلویزیونی جنایی Mindhunter (شکارچی ذهن) به شمار می‌رود که ۲ فصل از آن در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ در اختیار مخاطبین قرار گرفت و با بازخوردهای مثبتی از سوی آن‌ها مواجه شد. مسئله‌ای که نشان می‌دهد این کارگردان ۶۱ ساله طی یک دهه گذشته روزهای موفقی را با کمپانی نتفلیکس سپری کرده است.

مسئله‌ای که به نظر می‌رسد همچنان ادامه‌دار باشد. زیرا اسکات استیوبر در جریان مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری کولایدر به آن اشاره داشته و اعلام نموده که آینده کاری بین آن‌ها و دیوید فینچر در حال بررسی می‌باشد.

بله. منظورم این است که ما کارهای بسیاری با او برای آینده داریم. اگر که نگوییم اولین، جزو هنرمندان پیشتازی بود که نه تنها کمپانی نتفلیکس را احیا نمود، بلکه حتی آن را تقویت کرد و تاثیر قابل توجهی در جایگاه امروزش داشته است. بنابراین او کسی است که چه در حوزه سینما و چه در حوزه تلویزیون کارهای بسیاری برای انجام دادن خواهیم داشت.

او ادامه می‌دهد که:

دیوید فینچر یکی از بهترین افرادی است که در هر ۲ حوزه نام برده شده می‌تواند شرکت نماید. مگر نه؟ بنابراین ما نسبت به هر کاری که او بخواهد انجام دهد، هیجان‌زده هستیم. او با استعداد، دقیق و عالی است و چیزی که در رابطه با وی من را به وجد می‌آورد در این است که دوست دارد تا باعث پیشرفت همه شود و به همین دلیل نیز دوست دارید که تحسینش کرده و با او به همکاری بپردازید.

این که همکاری بعدی نتفلیکس و دیوید فینچر به چه پروژه‌ای منتهی خواهد شد، فعلاً مشخص نبوده و نمی‌توان درباره این مسئله اظهار نظر کرد. تا آن زمان می‌توانید به مشاهده فیلم اکشن و هیجان‌انگیز The Killer با هنرنمایی مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتن بپردازید.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو