استقلال همچنان بر مدار برد/ استقلال 2 - 0 تراکتور

استقلال همچنان بر مدار برد/ استقلال 2 - 0 تراکتور


منبع: ساعد نیوز

1

1402/8/21

10:00


ساعدنیوز: دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور با پیروزی آبی پوشان به اتمام رسید.

استقلال همچنان بر مدار برد/ استقلال 2 - 0 تراکتور

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایرنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور امروز در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند. قضاوت این مسابقه را سید وحید کاظمی با کمک‌های سعید قاسمی و علیرضا مرادی بر عهده داشتند.

آبی‌پوشان تهرانی در شرایطی روبه‌روی تراکتور قرار گرفتند که هفته گذشته در قزوین 2 امتیاز حساس را از دست دادند اما همچنان صدر جدول را در اختیار دارند. آنها در ورزشگاه آزادی به دنبال این بودند رقیب سرسخت و پرمهره خود را شکست داده و سه امتیاز کامل را به دست آورند.

تراکتور با خاطر تلخی رودرروی آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت. آنها در حالی پا به ورزشگاه آزادی گذاشتند که در آخرین بازی فصل گذشته با نتیجه سنگین 7 بر صفر شکست خوردند.

بازی تراکتور و استقلال

دقایق حساس

دقیقه 5: استقلال در محوطه جریمه تراکتور فرصت خوبی را پیدا کرد. توپ رضاوند به بلانکو رسید اما ضربه این بازیکن در دستان پورحمیدی قرار گرفت.

دقیقه 8: محمد نادری نزدیک بود با پاس عمقی صفا هادی با سیدحسین حسینی تک به تک شود اما کاپیتان آبی‌پوشان که از دروازه بیرون آمده بود به بدترین شکل ممکن توپ را دفع کرد تا توپ به عارف رستمی برسد. این بازیکن فرصت خوبی برای باز کردن دروازه خالی استقلال داشت اما با بی‌دقتی توپ را به بیرون زد تا آه از نهاد پاکو خمس بلند شود.

دقیقه 17: ارسال عارف رستمی از جناح چپ نزدیک بود به مهدی شیری برسد ولی ابوالفضل جلالی با حضور به موقع خود توپ را به کرنر فرستاد تا استقلالی‌ها نفس راحتی بکشند.

دقیقه 21: سانتر مهدی مهدی‌پور با ضربه سر ایمان سلیمی به شکل خطرناکی از بالای دروازه پورحمیدی به بیرون رفت.

دقیقه 24: اشتباه عجیب آلوارو خیمنز فرصت بسیار خوبی را برای استقلال به وجود آورد. پس از این اشتباه گوستاوو بلانکو سعی داشت توپ را به رضاوند برساند اما تکل صفا هادی مسیر توپ را کاملا تغییر داد و توپ به مهرداد محمدی رسید. در حالی که این بازیکن می‌توانست شوت بزند پاس ضعیفی را برای رضاوند فرستاد که مدافع تراکتور با تکل بلند توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 25: ارسال کرنر مهدی مهدی‌پور در تیر یک به ایمان سلیمی رسید و مدافع پیش تاخته آبی‌ها با ضربه سر تماشایی گل اول آبی‌ها را به ثمر رساند.

دقیقه 41:استقلال روی یک ضدحمله سریع صاحب فرصت مناسبی شد و در شرایطی که تعداد استقلالی‌ها برابر مدافعان حریف 4 به 2 بود، پاس رضاوند به سمت چپ نصیب حامدی‌فر و جلالی شد که برخورد این دو بازیکن با یکدیگر باعث سرنگونی آنها شد تا این موقعیت به شکل عجیب و غریبی از دست برود.

دقیقه 50: استقلال خیلی زود در نیمه دوم به گل رسید. پرتاب بلند اوت ابوالفضل جلالی با ضربه سر گوستاوو بلانکو همراه شد. توپ ابتدا به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و سپس وارد دروازه شد تا اولین گل بازیکن آرژانتینی آبی‌پوشان شکل بگیرد.

دقیقه 61: ارسال کرنر مهدی مهدی پور بات ضربه سر سر مهرداد محمدی همراه شد که پورحمیدی این توپ را ناقص دفع کرد و در برگشت نیز روزبه چشمی نتوانست مقابل دروازه از توپ بهره بگیرد.

دقیقه 65: گوستاوو واگنین در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی به خارج رفت.

دقیقه 70: ارسال امیرحسین حسین زاده با ضربه سر عارف رستمی همراه شد که توپ از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 80: ارسال امیرحسین حسین زاده روی دروازه استقلال به محمد نادری در تیر دوم رسید و او توپ را به مقابل دروازه فرستاد که ضربه قیچی برگردان سیامک انصاری با عبور از میان پاهای سهرابیان به شکلی خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 82: محمد قنبری در نزدیکی پرچم کرنر قصد داشت یک توپ را روی دروازه ارسال کند که ضربه او مستقیم به سمت دروازه رفت و حسینی با واکنشی به موقع مانع از گل شدن توپ شد و آن را برگشت داد.

این دیدار در پایان 96 دقیقه تلاش تیم‌ها با پیروزی 2 بر صفر استقلال و تداوم صدرنشینی این تیم به اتمام رسید.

بازی تراکتور و استقلال

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمد حسین مرادمند(امید حامدی فر)، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور(سعید مهری)، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو(|آرمان رمضانی)

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور(مهدی عبدی)، محمد نادری، صفا هادی(سیامک نعمتی)، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز(|امیرحسین حسین زاده)، مهدی شیری(محمد قنبری)، مهدی هاشم‌نژاد و عارف رستمی(سیدمهدی حسینی)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو