خوش خبری فوتبالی: بازگشت جانانه مهدی طارمی به ایران تایید شد!!!

2

1402/6/4

15:18


خوش خبری فوتبالی: بازگشت جانانه مهدی طارمی به ایران تایید شد!!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مهدی طارمی، بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست مهاجم برای باشگاه پورتوی پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی در جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ایران به میدان رفت. مهدی طارمی در زمان حضور در باشگاه پرسپولیس دو بار آقای گل لیگ برتر ایران شد. مهدی طارمی در سال ۱۳۹۹، با قراردادی چهار ساله به تیم سرشناس پرتغالی «پورتو» پیوست. عملکرد خوب مهدی طارمی در تیم پورتو و تیم ملی ایران تحسین همگان را برانگیخته است.

مهدی طارمی

نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا در چاپ امروزش در گزارشی به آینده مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان به همراه پورتو پرداخت.

مهدی طارمی

این رسانه ایتالیایی نوشت: مدیران باشگاه میلان در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی دست به کار شدند تا طارمی را به سن سیرو بیاورند. مذاکرات بین طرفین در چند روز گذشته آغاز شده است.

ستاره ملی پوش ایرانی پورتو تصمیم گرفته برای میلان بازی کند و با این انتقال موافق است اما باشگاه پورتو برای بازیکن ۳۱ ساله خود رقم بالایی را می خواهد.

باشگاه میلان حاضر است تا مبلغ ۲۰ میلیون یورو را برای خرید طارمی به پورتو پرداخت کند. به نظر می رسد مذاکرات در روزهای پایانی نقل و انتقالات به جاهای خوبی برسد و این انتقال ممکن است.

طارمی ۱۰ ماه دیگر با پورتو قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو