متهم فراری اسرار دو جنایت را فاش کرد

منبع: سیمرغ

1

1402/8/21

15:18


متهم فراری اسرار دو جنایت را فاش کرد

افشای اسرار 2 جنایت مخوف در کل کل های بزم مستانه



بامداد دوازدهم آبان سال‌۱۴۰۱ پسری جوان در جریان یک درگیری در شرق تهران به قتل رسید و از همان زمان تحقیقات پلیس زیرنظر قاضی محمد‌مهدی براعه، بازپرس جنایی پایتخت برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت شروع شد.

آن‌طور که شاهدان می‌گفتند، مقتول و دوستش بر سر متلک‌پرانی با سرنشینان خودرویی درگیر شده بودند که در این درگیری یکی از سرنشینان خودرو با چاقو او را به قتل رسانده و همراه همدستانش از محل گریخته بود. شاهدان، قاتل را نمی‌شناختند و در این شرایط تحقیقات برای شناسایی قاتل ادامه یافت.

یک قاتل در جمع ما بود

هنوز ردی از عامل جنایت به دست نیامده بود تا اینکه چندی قبل فردی با پلیس تماس گرفت و سرنخی از قاتل فراری داد. او گفت: با دوستانم در یک دورهمی بودیم و درحالی که مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم، با جوانی به نام محسن بر سر مساله‌ای شروع به کل‌کل‌ کردیم. او ناگهان عصبانی شد و گفت قبلا آدم کشته و اگر به کل‌کل با او ادامه بدهم، جان مرا هم می‌گیرد. من از ترسم سکوت کردم و تصمیم گرفتم او را به پلیس لو بدهم.

راز ۲ جنایت

ماموران محسن را دستگیر کردند و مشخص شد او همان فردی است که در شرق تهران در جریان متلک‌پرانی، جان مردی جوان را گرفته بود. او در ادامه بازجویی‌ها به قتل دیگری که دی‌ماه1400 مرتکب شده بود نیز اعتراف کرد و گفت به ‌شدت عذاب وجدان دارد. متهم به قتل پس از اعتراف به

2 جنایت، روانه زندان شد.

زورگیری‌‌های قاتل فراری در استانبول

متهم جوانی 21 ساله است که سابقه سرقت دارد. او پس از قتل اول به ترکیه گریخت، اما در آنجا به اتهام زورگیری تحت تعقیب قرار گرفت و به ایران برگشت و قتل دوم را رقم زد.

پرونده‌ات نسبت به سن کمی که داری، خیلی سنگین است، چرا؟

اعتیاد به مشروبات الکلی زندگی‌ام را تباه کرد و همیشه در عالم مستی دست به اشتباهات جبران‌ناپذیری زده‌ام. فکر می‌کنم دهم دی سال‌1400 بود که به همراه دختر مورد علاقه‌ام به پارک رفته بودیم. من مشروب مصرف کرده بودم. ناگهان چشمم به 2پسر جوان افتاد. یکی از آنها به دختر مورد علاقه‌ام نگاه بدی کرد و متلک انداخت. همین، آغاز دعوا بود و من در عالم مستی مرتکب جنایت شدم.

بعد از قتل چه کردی؟

قاچاقی از ایران فرار کردم و به ترکیه رفتم. در آنجا ناچار بودم با زورگیری و خفت‌گیری از توریست‌ها، خرج زندگی‌ام را تامین ‌کنم تا اینکه یکی از دوستانم گفت پلیس دنبالت است. من هم ترسیدم پلیس ترکیه دستگیر و دیپورتم کند و راز قتلی که مرتکب شده بودم، فاش شود. به همین دلیل تصمیم گرفتم قاچاقی به ایران برگردم، اما چند وقت بعد مرتکب جنایت دوم شدم.

قتل دوم چطور اتفاق افتاد؟

با اولی تفاوتی نداشت. شب حادثه با دوستم، همسرش و دختر مورد علاقه‌ام به خیابانی در شرق پایتخت رفته بودیم. آن شب هم به ‌شدت مست بودم که دوست مقتول به همسر رفیقم نگاه بد کرد و متلک انداخت. سپس دعوا شکل گرفت و مقتول لپ مرا کشید و مسخره‌ام کرد. عصبانی شدم و می‌خواستم با چاقو به دستانش بزنم، اما به پهلویش اصابت کرد و جانش را گرفت. حالا هم به ‌شدت پشیمانم و عذاب وجدان رهایم نمی‌کند.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seeorgh.com/news
منبع: isna.ir



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو