تولید ریبوت سریال The Office منتفی شد

منبع: گیمفا

1

1402/8/22

09:00


ریبوت سریال The Office که نگرانی طرفدارانش را در پی داشت توسط خالق این مجموعه منتفی اعلام شد.

تولید ریبوت سریال The Office منتفی شد

ریبوت سریال The Office که نگرانی طرفدارانش را در پی داشت توسط خالق این مجموعه منتفی اعلام شد.

مجموعه تلویزیونی The Office (اداره) یکی از بهترین آثار تاریخ مدیوم تلویزیون به شمار می‌رود که روایت مستندگونه آن در بستری از ژانر کمدی و حضور بازیگرانی نظیر استیو کرل، رین ویلسون و جان کرازینسکی لحظاتی دیوانه‌وار و جذاب را در طی ۹ فصل برای مخاطبینش به ارمغان بیاورد. مجموعه‌ای که چند ماه پیش انتشار گزارشی مبنی بر ریبوت آن موجب نگرانی طرفداران شده بود تا حدی که واکنش خالق آن یعنی گرگ دنیلز را در پی داشته است تا به صحبت درباره آینده این فرنچایز بپردازد.

گرگ دنیلز ضمن تایید عدم ریبوت سریال The Office اعلام کرده که آن‌ها قصد دارند تا مجموعه جدیدی را با همان حال و هوا ولی با همراهی تیم کاملاً جدیدی تولید نمایند.

می‌دانید منظورم چیست؟ احساس می‌کنم که ما داستان را به زیبایی هر چه تمام به پایان رساندیم و پرونده شخصیت‌ها را بستیم. به هیچ عنوان نمی‌خواهیم تا همان مسیر را با بازیگران جدید طی کنم؛ زیرا ما خوش‌شانس بودیم که به همراهی بهترین بازیگرانی که تلویزیون تاکنون به خود دیده، برنامه‌مان را اجرا کردیم. بنابراین ریبوت جوابگو نبوده و برنامه‌ای برای آن نداریم.
با این حال برای ساخت سریال جدید شاید بهتر باشد تا به مفهوم سریال مندلورین در دنیای جنگ ستارگان اشاره کنم. بدین صورت که گروه مستندساز به سراغ موضوعی کاملاً جدید رفته تا مستند متفاوتی را بسازند. این که چنین سریالی چه نامیده می‌شود، من اطلاعی ندارم اما به نظرم می‌تواند جذاب و خلاقانه باشد. هر چه که باشد نمی‌توان آن را ریبوت و راه‌اندازی مجدد خطاب کرد.

ریبوت مجموعه‌ تلویزیونی‌های مشهور و قدیمی در طی سال‌های اخیر نتیجه چندان مثبتی در پی نداشته و اکثر آن‌ها با شکست مواجه شده‌اند. با این حال ایده ساخت داستانی جدید با همان حال و هوای مستندگونه می‌تواند به نتیجه بسیار بهتر و ارزشمندتری منتهی شود که حمایت طرفداران را نیز در پی داشته باشد.

این که تیم مستندساز داستان The Office به راه افتاده و به سراغ شغل و اداره جدیدی برای تهیه مستندی متفاوت بروند، ایده جذابی بوده و می‌تواند المان‌های کمدی دیده نشده‌ای را برای مخاطب به تصویر بکشد. باید صبر کرد و دید که گرگ دنیلز و تیم او چگونه این ایده را پیاده خواهند کرد.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو