قتل هولناک زن 28 ساله مقابل چشمان دختر 4 ساله اش

منبع: سیمرغ

3

1402/8/22

11:02


قتل هولناک زن 28 ساله مقابل چشمان دختر 4 ساله اش

خفه کردن زن‌برادر با روسری | شوهر مقتول کجا بود؟


 عصر روز گذشته زنی که در طبقه پایین یک ساختمان ویلایی در خیابان حر مشهد زندگی می‌کرد با شنیدن ناله و گریه‌های بی‌رمق فرزندان همسایه‌اش سراسیمه از پله‌های ساختمان بالا رفت، اما در طبقه دوم با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شد که دلهره عجیبی وجودش را فرا گرفت.

دختر ۴ ساله و پسران ۲ قلوی یک و نیم ساله کنار جسد مادرشان چنان گریه کرده بودند که دیگر رمقی برای ناله و اشک نداشتند. زن همسایه با مشاهده این صحنه دلهره‌آور بلافاصله با پلیس تماس گرفت و بدین ترتیب ماجرای یک جنایت هولناک در مشهد فاش شد.

طولی نکشید که نیروهای انتظامی با تایید درستی خبر، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و با دستور قضایی به حفظ صحنه جنایت پرداختند. هنوز زمان زیادی از این حادثه وحشتناک سپری نشده بود که با حضور قاضی محمود عارفی‌راد در محل طبقه دوم ساختمان مذکور بررسی‌های قضایی وارد مرحله جدیدی شد.

جسد مربوط به زن ۲۸ ساله تبعه خارجی به نام حنیفه-الف بود که یک رشته روسری دور گردنش قرار داشت. تحقیقات مقدماتی حاکی از آن بود که زن مذکور با جسم پارچه‌ای خفه شده است بنابراین قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تحقیقات جنایی را در حالی آغاز کرد که دختر ۴ ساله در میان هق‌هق گریه‌هایش از عمو نوراحمد سخن گفت و ادعا کرد که عمویش شب در خانه آنها خوابیده و مادرش را مقابل چشمان وی با روسری خفه کرده است.

قاضی ویژه قتل عمد که با دقت خاصی همه زوایای این ماجرای تکان‌دهنده را زیر ذره‌بین تحقیقات عبور می‌داد به کنکاش‌های تخصصی ادامه داد تا اینکه مشخص شد شوهر افغانستانی زن ۲۸ ساله (مقتول) برای ترک اعتیادش در یکی از مراکز ترک اعتیاد خصوصی بستری شده است و به همین خاطر هر شب یکی از برادران وی شب را در کنار خانواده او به سر می‌برد.

آنها نگران وضعیت اسفبار یکی از برادرانشان به نام نور احمد بودند که او نیز در همین خانه زندگی می‌کرد و از طریق جمع‌آوری ضایعات روزگارش را می‌گذراند اما شب گذشته به دلیل نامعلومی هیچ‌کدام از برادران به خانه زن برادرشان نرفته‌اند. در همین حال نور احمد به دلیل نامعلومی و بنا به ادعای دختر ۴ ساله حنیفه زن ۲۸ ساله را با روسری خفه کرده و متواری شده است.

در همین حال قاضی عارفی‌راد از شهروندان خواست چنانچه از محل اختفای نور احمد (تبعه افغانستانی متواری) اطلاعی دارند، مراتب را با تلفن‌های ۱۱۰ یا۲۱۸۲۵۲۶۷ و ۲۱۸۲۵۲۹۰ گزارش دهند.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seeorgh.com/news
منبع: isna.ir



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو