آزمون تشخیص کفشدوزک متفاوت: آیا می توانید این چالش را در 5 ثانیه حل کنید؟

منبع: خبرنما

2

1402/8/22

15:01


آزمون تشخیص کفشدوزک متفاوت: افرادی که چشمانی به تیزبینی چشمان عقاب دارند می توانند در عرض 5 ثانیه کفشدوزک متفاوت را در این تصویر پیدا کنند. شما چطور؟ دوشنبه خود را با یک سرگرمی مفید شروع کنید. اینگونه تست ها معمولا معماهایی هستند که با خلاقیت حل می شوند، نه با معادله ریاضی. مهم‌تر از […]

آزمون تشخیص کفشدوزک متفاوت: آیا می توانید این چالش را در 5 ثانیه حل کنید؟

آزمون تشخیص کفشدوزک متفاوت: افرادی که چشمانی به تیزبینی چشمان عقاب دارند می توانند در عرض 5 ثانیه کفشدوزک متفاوت را در این تصویر پیدا کنند. شما چطور؟

دوشنبه خود را با یک سرگرمی مفید شروع کنید. اینگونه تست ها معمولا معماهایی هستند که با خلاقیت حل می شوند، نه با معادله ریاضی. مهم‌تر از همه، این پازل بینایی ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت تحلیل ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. حرف بس است، حالا وارد عمل شوید و تفاوت ها را تشخیص دهید.

آزمون تشخیص کفشدوزک متفاوت

تصویر کفشدوزک ها

در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، تعداد زیادی از کفشدوزک ها را نشان می دهد. در حالی که همه کفشدوزک ها مثل هم معلوم می شوند، یکی از آنها با بقیه متفاوت است. آیا می توانید آن را در طول 5 ثانیه پیدا کنید؟

زمان شما از الان شروع می شود.

معمای بادکنک و طناب: کدام بادکنک در دست پسر است؟

.

.

12 ثانیه برای تشخیص تفاوت های این دو تصویر وقت دارید!

.

.

تست هوش: آیا می توانید 2 اشتباه درون تصویر را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

آزمون تشخیص پرستار قاتل: کدام یک از این پرستاران قصد جان بچه را کرده؟

پاسخ

آیا توانستید کفشدوزک متفاوت را تشخیص دهید؟ چون 5 ثانیه شما تمام شده است.

به کسانی که موفق شده اند تبریک می گوییم. به هر حال، اکنون وقت آن است تا پاسخ آزمون تشخیص کفشدوزک متفاوت را فاش کنیم:

کفشدوزک متفاوت

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص کفشدوزک متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون تفاوت تصویر رادیو: آیا می توانید 3 تفاوت این دو تصویر را تشخیص دهید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو