بهروز رهبری فر الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

3

1402/8/23

19:20


پیشکسوت پرسپولیس معتقد است پرسپولیس در حال حاضر از نظر بازیکن بد نیست و آرزوی تمام تیم های لیگ برتری است که دارای چنین بازیکنانی باشند. این تیم هر زمان از نظر روحی روانی آماده و خود را از حواشی و بحران خارج می کند نتایجش راضی کننده می شود.

بهروز رهبری فر الان کجاست؟ + بیوگرافی

رهبری فرد : پرسپولیس به آرامش نیاز دارد تا به قهرمانی نزدیک شود

بهروز رهبری فرد ، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد : باید قبول کنیم که از فوتبال دنیا خیلی عقب هستیم در بازی سپاهان و پرسپولیس نیز که این همه دنبال بازی جذاب و زیبایی بودیم و حساسیت زیادی داشت اصلا شاهد بازی جذابی نبودیم و هر دو تیم یک بازی معمولی به نمایش گذاشتند.

بهروز رهبری فر الان کجاست؟ + بیوگرافی

بهروز رهبری فر الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی گفت : در این دیدار پرسپولیس اصلا موقعیت نداشت و در نیمه دوم هیچ مهاجمی از این تیم ندیدیم. با وجود این که هر دو تیم از بازیکنان خوبی برخوردارند اما بازی کسل کننده و نمایش خوبی را از دو تیم شاهد نبودیم.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در بخش تهاجمی بازی قابل دفاعی نداشت به نظر شما برد سپاهان عادلانه بود یا خیر؟ افزود : سپاهان در ضربه ایستگاهی توانست به 3 امتیاز این دیدار دست پیدا کند و مستحق این گل نبود ، به عنوان تماشاگر از این دیدار لذت نبردم و جذابیت زیادی برای من نداشت. هر چند از پرسپولیس انتظار زیادی داشتم و معتقدم بازی خوبی ارائه نداد.

رهبری فرد ادامه داد : وقتی در بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان بهترین بازیکن زمین دروازه بان می شود یعنی بد کار کرده که دروازه بان عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود نسبت می دهد. در بازی روز گذشته نیز اگر بیرانوند نبود قطعا پرسپولیس گل های بیشتری از سپاهان می خورد. واقعا نمی دانم چه مشکلی برای پرسپولیس به وجود آمده که در 4 بازی اخیر خود بی انگیزه و بی روح و بدون گل بازی ها را سپری می کند. آن طور که یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری اعلام کرد که عملکرد ضعیف پرسپولیس در نقل و انتقالات سبب افت این تیم شده است باید بگویم که این گونه مسائل حاشیه ای به پرسپولیس کمک نمی کند ، بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می کنند آرزوی تمام تیم های لیگ برتر است که دارای چنین بازیکنانی باشند.

این پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد : آل کثیر ، رامین رضاییان و ... که امروز برای سپاهان گل می زنند همه بازیکنان پیشین پرسپولیس هستند که کادر فنی آنها را از دست داد و حالا ادعا می کنند که بازیکن نداریم. پرسپولیس می تواند دوباره شروع خوبی داشته باشد به شرط این که حاشیه ها را جمع کند ، این تیم جزو مدعیان اول قهرمانی است و بهترین بازیکنان را برای قهرمانی در لیگ دارد.

رهبری فرد همچنین گفت : یکی از نقاط ضعف پرسپولیس این است که دفاع چپ و راست خوب ندارد و از یک مهاجم شش دانگ و تمام کننده برخوردار نیست ، به طوری که باید حداکثر 20 موقعیت ایجاد کند تا یک گل را به ثمر برساند. پرسپولیس در بخش تهاجمی وحشتناک مشکل دارد در غیر این صورت چرا نباید برابر سپاهان یک موقعیت گل ایجاد نمی کرد.

وی تصریح کرد : با احترام خاصی که به سپاهان قائل هستم اما معتقدم مستحق این برد نبود. البته سپاهان یکی از تیم های مدعی قهرمانی است اما سپاهانی که برابر پرسپولیس بازی کرد با خریدهایی که انجام داده سپاهان همیشگی نبود و در هجوم دست و پا شکسته بود. در حقیقت در ذهن کادر فنی نتیجه این دیدار تساوی بود و برنامه خاصی برای برد نداشتند.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که مشکل اصلی پرسپولیس چیست؟ خاطرنشان کرد : پرسپولیس حال حاضر از نظر بازیکن بد نیست و آرزوی تمام تیم های لیگ برتری است که دارای چنین بازیکنانی باشند این تیم هر زمان از نظر روحی و روانی آماده و خود را از حواشی و بحران خارج می کند نتایجش راضی کننده می شود. بنابراین از کادر فنی خواهش می کنم که دنبال حواشی نباشند و اجازه دهند که بازیکنان و هواداران علیه تیم مقابل کری بخوانند. ورود مدیریت و کادر فنی به مسائل حاشیه ای قشنگ نیست. پرسپولیس برای موفقیت نیاز به مهاجم تراز اول و تمام کننده دارد و با مهاجمان فعلی نه در آسیا بلکه در لیگ نیز نمی تواند عملکرد موفقی داشته باشد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که با حرف گل محمدی مبنی بر اینکه عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات باعث این افت شده است ، موافق است یا خیر؟ گفت : بی تاثیر نیست. وقتی کادر فنی از بازیکنان خوبی برخوردار باشد در هر دیدار سعی می کند به یک روش بازی کند. به عنوان مثال نعمتی یک مدافع وسط است اما از او در دفاع چپ کلاسیک استفاده می شود. در دفاع راست نیز همین مشکل وجود دارد. متاسفانه تیم ناقص بسته شده به طوری که 6 هافبک دفاعی داریم اما در دفاع چپ و راست چون 2 بازیکن وجود دارد وقتی بازیکنی مصدوم می شود گل محمدی نمی داند چه کسی را جایگزین بازیکن مصدوم کند. واقعا من نمی دانم پرسپولیس اول فصل چه کار می کرد که نتوانست چند بازیکن خوب جذب کند. کادر فنی و مدیریت باید شفاف سازی کنند که با از دست دادن چند بازیکن خوب مانند آل کثیر و عبدی چرا بازیکن خوب خریداری نکردند و پول این بازیکنان را چرا صرف هزینه خرید مهاجم بی کیفیت کرده اند.

رهبری فرد در پاسخ به این سوال که پرسپولیس می تواند امتیازهای از دست رفته را جبران کند و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد؟ اظهار کرد : پرسپولیس سال گذشته نیز 5 امتیاز از استقلال عقب بود اما جبران کرد و قهرمان شد. اگر از همین الان شروع کند ، بازیکنان را از نظر روحی و روانی بازسازی کند و از مسائل حاشیه ای دور شود دوباره می تواند قهرمان شود.

او در پایان در خصوص نبیل باهویی نیز گفت : او بازیکن بی کیفیتی است. اگر کیفیت داشت جزو بازیکنان اصلی پرسپولیس بود در حالی که گل محمدی خود به صراحت اعلام کرد که او بازیکنی که من می خواستم نبود و مورد تایید من نیست و باشگاه او را آورده است. پرسپولیس اگر می خواست پولی هزینه نکند ابتدا از بازیکنان امید استفاده می کرد و بعد با پولی که داشت یک مهاجم خوب جذب می کرد. باید درویش و کادر فنی در این زمینه با هم نشستی داشته باشند که این بازیکن از چه طریقی وارد پرسپولیس شده است.


بیوگرافی بهروز رهبری فر

بهروز رهبری فر متولد 11 مرداد 1351 در تهران بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس است. او در سریال پژمان ساخته سروش صحت ایفای نقش کرده است. او یک بار بهترین مدافع لیگ ایران شد. وی همچنین عضو باشگاه شاهین تهران بود در اصل اولین باشگاه او شاهین تهران بود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو