تاریخچه برند تیمبرلند از شروع فعالیت تا مسیر موفقیت

تاریخچه برند تیمبرلند از شروع فعالیت تا مسیر موفقیت


منبع: آرگا

3

1402/8/24

00:06


تاریخچه برند تیمبرلند بسیار ساده می باشد و شما می توانید به راحتی با این برند خاص آشنا شده و اطلاعاتی در مورد محصولاتش بدست آورید. در ادامه همراه ما باشید تا با این مورد بیش تر آشنا شوید.

تاریخچه برند تیمبرلند بسیار طولانی می باشد و باید بدانید که این برند توانسته است برای اولین بار در جهان چکمه های ضد آب را تولید نماید. در ادامه اطلاعاتی در مورد تاریخچه این برند برای شما همراهان عزیز بررسی می کنیم و اطلاعاتی بسیار خوب در این زمینه به شما می دهیم.

تیمبرلند و پیشینه آن

آشنایی با پیشینه و تاریخچه برند تیمبرلند

تیمبرلند یکی از برند های خوب و عالی در سر تا سر جهان می باشد و به نظر می رسد این برند در حال طی کردن پله های ترقی خود می باشد. این برند بسیار قدیمی است ولی نام ان تا سال ۱۹۷۳ ثبت نشده بود. همچنین باید بدانید که رشد بسیار سریع و بدون چالش این برند باعث شده است تا اکنون نیز مورد حمایت اطرافیان قرار بگیرد. این برند برای اولین بار در جهان توانسته است تا بوت های ضد آب را تولید کرده است و با این کار تحولی بسیار زیادی در بخش های مختلف بدست آورده است.

در بخش شکل گیری این برند باید بدانید که در سال ۱۹۵۲ فردی با نام ناتان سوارتز نیمی از سهام شرکت Abington  را خریداری کرد و در ابتدا کار های قرار دادی برای سایر برند ها را تولید می کردند  و با بالا رفتن پتانسیل و محبوبیت این شرکت در سال ۱۹۵۵ باقی مانده این شرکت را خرید و این برند را تاسیس نمود.

در واقع ۱۰ سال بعد  در شرکت Abington  از تکنیک قالب ریزی استفاده شد و این نوآوری توانست بوت های ضد آب را تولید کرده و رد نهایت در سال ۱۹۶۹ محل تولید خود را در ملکی بزرگ تر انتقال دادند.در سال ۱۹۷۳ این کمپانی نام خود را به چیزی که الان هست تغییر داد. در واقع کفش های غیر رسمی و قایقی این برند در سال های ۱۹۷۸ و ۱۹۷۹ به بازار عرضه شد. تا سال ۱۹۸۰ این برند توانست نام خود را در صنعت جهانی کرده و در سال ۱۹۸۴ یک کارخانه بزرگتر در تنسی تهیه کرده و  کل اروپا را به مراتب فرا گرفت و اکنون این برند یکی از برند های معروف جهانی می باشد.

برند خاص تیمبرلند

در آمد این برند در دهه اخیر

این برند یکی از پر درآمد ترین برند ها می باشد و در دهه ۱۹۹۰ نیز رشد قابل توجهی داشته و خطوط تولیدی اش روز به روز بیش تر می شود. در این برند کوله پشتی ها، ساعت ها و کفش های بچه گانه نیز تولید می شود. در سال ۲۰۰۶ این برند پوشاک WELSH  را نیز در خط تولید آورد و توانست در انگلیس نیز نام خود را ببرد.

در سال ۲۰۱۱ این برند یک قرار داد با شرکت VF اجرا کرد و ارزش این قرار داد دو میلیون دلار بود و از آن زمان به بعد شهرت بسیار بیش تری پیدا کرد و به عنوان یک برند بسیار معتبر به فعالیت خود ادامه می دهد. گزارش ها در سال ۲۰۱۵ نشان داده اند که این برند درآمدی بسیار بالا و حدودا ۱.۸ میلیارد دلار در سال داشته است.

تاریخچه برند تیمبرلند

تعهدات خاص

تیمبرلند یکی از برند های بسیار خوب در این میان می باشد و می توان گفت یکی از برند هایی است که دوستدار محیط زیست بده و برای این که این چالش های را کاهش داده و میزان آسیب ها را به حداقل برساند از بخش طراحی تا تولید در حال یافتن راهی است تا بتواند محصولاتی را تولید کن که در راستای حفاظت از محیط زیست باشند.

مجموعه کار های بسیار خوبی که در این زمینه انجام داده شده است این مورد می باشد که این تیم سعی کرده است از بطری ها و پلاستیک های بازیافت شده در کف کفش های خودش استفاده نماید. در واقع این برند تعهدی با خود و کارمندانش دارد و برای این که این تعهد پا بر جا بماند تلاش خود را کرده است و سعی کرده است تا حد توان خود بر این تعهد پایبند باشد.

ساعت های تیمبرلند

ابن برند به کفش هایی که تولید می کند معروف می باشد ولی باید بدانید که این برند ساعت هایی را نیز تولید می کند که برای موقعیت های خاص مناسب خواهد بود. هر کدام از ساعت های این برند دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند و شما می توانید در ایران آن ها را از پایه ۱۵۰۰۰۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان خریداری نمایید.

در واقع این ساعت ها مقاومت بسیار بالایی در مورد آب دارند و تا ۱۰۰ متر زیر آب نیز می توانند فشار ها را تحمل کرده و بدون ایجاد هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهند. ساعت های این برند دارای تاریخ شار و کرنوگراف نیز می باشد و برخی از ان ها دارای صفحات لمسی می باشند و عقربه هایی شبرنگ دارند. این برند برای تمامی سلیقه ها از مدرن تا کلاسیک ساعت تولید می کند و کیفیت این ساعت ها را منی توانید با برند های بسیار خاص و معروف بسنجید. این برند از چرم های بسیار خوب و با کیفیت رد این زمینه استفاده می کند و همچنین ساعت های استیل در این برند ضد زنگ می باشند.

برند خاص ساعت

برند های مختلفی در جهان هستند که پستی ها و بلندی های زیادی را تجربه کرده اند تا توانسته اند سر پا مانده و رشد کنند. این برند نیز یکی از برند های ساده بوده و بعدا به دلیل افزایش تجربیاتش توانسته است محصولاتی را عرضه کند که  مورد توجه باشند. در ادامه شما می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده اطلاعاتی در مورد برند تام فورد و برند لاگوست نیز مشاهده کنید و اطلاعات خود را در مورد این برند ها نیز به مراتب افزایش دهید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو