پارس ناز پورتال

منبع: پارس ناز

4

1402/7/5

07:52


راهنمای انتخاب عطر برای سیگاری‌ها + 5 عطر محبوب

به‌دلیل ناخوشایند بودن بوی سیگار برای اکثر افراد مخصوصا کودکان، انتخاب یک عطر مناسب برای کسانی‌که سیگار می‌کشند یکی از دغدغه‌های اصلی محسوب می‌شود. برخی از افراد سعی می‌کنند عطری را انتخاب کنند که بوی سیگار را پوشش دهد و قابل تشخیص نباشد. این در صورتی است که تعدادی از افراد سیگاری ترجیح می‌دهند که یک عطر خاص را استفاده کنند که با بوی سیگار ترکیب شده و یک رایحه ویژه و جذاب ایجاد کند.

 

با این وجود نباید این موضوع را کتمان کنیم که بوی سیگار علاوه بر آزاردهنده بودن، در اکثر مکان‌ها و حتی موقعیت‌های مهم نظیر محل کار یا جلسات رسمی مناسب نبوده و حتما برای رفع این مشکل باید به فکر استفاده از عطرهایی باشیم که علاوه بر خنثی کردن بوی تلخ سیگار، یک رایحه دلپذیر را در فضا پراکنده کنند. ما در این مطلب قصد داریم که با معرفی 5 عطر دلنشین به این دغدغه افراد سیگاری پایان دهیم و شرایط حضور بدون استرس آن‌ها را با استفاده از این ادکلن‌ها در یک جمع دوستانه یا کاری فراهم کنیم.

 

ضرورت خرید و انتخاب عطر متفاوت برای افراد سیگاری

 

افراد سیگاری قطعا با این موضوع مواجه شده‌اند که بوی سیگارشان باعث آزار اطرافیان شده و گاها اعتراض‌هایی نیز برای این بوی تند دریافت کرده‌اند. همین موضوع باعث شده است که این افراد برای خرید یک عطر یا اسپری مناسب و متفاوت برای از بین بردن بوی سیگار ترغیب شوند. اگر از اطلاعات کافی در مورد بوی عطر برخوردار باشید انتخاب عطر برای سیگاری ها کار سختی نخواهد بود و با خرید یک عطر مناسب رایحه‌ای مطلوب را به خود و اطرافیانتان هدیه خواهید داد.

 

گروه‌های عطری مناسب برای سیگاری‌ها

انتخاب عطر برای سیگاری ها از حساسیت خاصی برخوردار است چرا که اکثر افراد با انتخابی اشتباه باعث می‌شوند بوی سیگار از حالت طبیعی خارج شده و در ترکیب با بوی ادکلن به یک بوی آزاردهنده تبدیل شود. به‌دلیل این‌که بوی بد سیگار در لیست بوهای سرد قرار دارد برای اکثر افراد خوشایند نیست و حس افسردگی را انتقال می‌دهد لذا کسانی‌که سیگار می‌کشند تصورشان این است که استفاده از رایحه گرم موجب از بین رفتن بوی سیگار می‌شود.

 

باید متذکر شویم که بوی سیگار به این سهولت از بین نمی‌رود. در واقع ادکلن باید با بوی سیگار همسو شود و در ترکیب با آن بوی زننده سیگار را به یک رایحه دلپذیر تبدیل کند و حس سرزندگی را منتقل کند. تلخ یا شیرین بودن نت‌های عطر و ادکلن و یا گرم و سرد بودن آن‌ها، تاثیر زیادی در تغییر بوی سیگار دارند. معمولا ادکلن‌هایی که از اسانس توتون و تنباکو برخوردار هستند بهترین انتخاب عطر برای سیگاری‌ها محسوب می‌شوند.

 

تعادل بین عطر و بوی سیگار

همان‌طور که اشاره شد بوی بد سیگار جزو رایحه‌های سرد محسوب می‌شود به‌همین خاطر برای انتخاب عطر برای سیگاری ها این نکته را باید در نظر بگیرید و اسانسی را انتخاب کنید که به خوبی این بو را پوشش داده و تبدیل به یک رایحه دلپذیر کند. معمولا رایحه‌های گرم مناسب‌ترین گزینه برای افراد سیگاری به‌شمار می‌آیند.

 

البته این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که چون بوی سیگار یک عطر دودی محسوب می‌شود پس اسانس‌های دودی نظیر توتون و تنباکو و همچنین چوب سوخته بهترین همپوشانی را به دود سیگار داده و موجب مخفی شدن آن می‌شوند. عطری با پایه تنباکو بهترین گزینه برای فصل‌های پاییز و زمستان و همچنین اوایل بهار است که حس گرما را به شما انتقال دهد.

 

5 عطر محبوب و معروف برای سیگاری‌ها

در هنگام انتخاب عطر برای سیگاری‌ها مهم‌ترین نکته انتخاب یک رایحه مناسب است که بتواند عطری دل‌نشین را از شما برجای بگذارد. برای راهنمایی بیشتر شما کاربران گرامی در این بخش 5 عطر مناسب برای افراد سیگاری را معرفی می‌کنیم تا با استفاده از آن‌ها حس سرزندگی و تازگی را تجربه کنید.

 

1- عطر الور هوم اسپرت شنل

عطر الور هوم اسپرت شنل Chanel Allure Homme Sport یک عطر مردانه مناسب افراد سیگاری از برند شنل است که در سال 2012 به بازار عرضه شد. این عطر منحصربه‌فرد از رایحه گرم، تلخ و شیرین دانه‌های تونکا برخوردار است که یک انتخاب ویژه برای سیگاری‌ها خواهد بود. این عطر از نوع اسپرت نیست و تلخی و گرمی آن در ادامه بیشتر شده و رایحه دانه‌های تونکا قوی‌تر می‌شود. این موضوع باعث ایجاد اسانس وانیلی می‌شود.

 

2- عطر ادکلن پاکو رابان وان میلیون Paco RABANNE One Million

 

در انتخاب عطر برای سیگاری‌ها به این نکته توجه کنید که عطرهای چوبی به‌خاطر رایحه تلخشان یک انتخاب ایده‌آل خواهند بود و اگر با رایحه تند نیز ترکیب شوند یک عطر منحصربه‌فرد را تشکیل می‌دهند. یکی از ادکلن‌ها که این ویژگی را دارد Paco RABANNE One Million است که به سبب ماندگاری بالا و پخش قوی رایحه، بر بوی سیگار غلبه کرده و معمولا مناسب فصل زمستان است.

عطر ادکلن پاکو رابان وان میلیون Paco RABANNE One Million

3- گود گرل Good Girl؛ عطر محبوب خانم‌های سیگاری

این عطر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌های سیگاری به‌شمار می‌آید. رایحه ادکلن کود گرل شیرین، گرم و تند بوده و یک گزینه مناسب برای فصل سرد محسوب می‌شود. از اسانس بادام و قهوه در تهیه این ادکلن زنانه استفاده شده که حس سرزندگی و هیجان را به مصرف‌کننده انتقال می‌دهد. اسانس میانی این عطر دلپذیر از یاس و کل مریم است و در نهایت با بوی تند تلخ دانه‌های تونکا و قهوه به پایان می‌رسد و انرژی و شادابی را به شما هدیه می‌دهد.

 

4- عطر شنل مدل Bleu de Chanel

این عطر در سال 2010 وارد بازار شد و در لیست عطرهای مخصوص افراد سیگاری قرار گرفت. تولیدکننده آن جک پولز بوده که از حال و هوای شرقی برای تولید آن الهام گرفته و مناسب فصل تابستان است. عطر بلو دو شنل اگر بر پایه سپر و بخور تولید شود یک عطر منحصربه‌فرد برای زمستان نیز خواهد بود. نت ابتدایی آن از چوب صندل، زنجبیل و گل لادن تشکیل شده که یک محوکننده قدرتمند برای بوی تند سیگار محسوب می‌شود.

 

5- عطر تام فورد گری وتیور-Tom Ford Grey Vetiver

این عطر با رایحه تلخ و خنک در سال 2009 به بازار عرضه و یک عطر مناسب افراد سیگاری معرفی شد. عطر پایور برند تام فورد یک عطر مردانه کلاسیک برای فصل تابستان و بهار محسوب می‌شود که از ماندگاری و پراکندگی خوبی برخوردار است. هرچند گری وتیور یک عطر منحصربه‌فرد به‌شمار می‌آید دو مدل عود وود و بلک ارکید نیز از عطرهای مخصوص افراد سیگاری بوده و طرفداران خاص خود را دارند.

عطر تام فورد گری وتیور-Tom Ford Grey Vetiver

جمع‌بندی

تمام مواردی را که در مورد انتخاب عطر برای سیگاری‌ها ذکر کردیم درصورتی جوابگو هستند که شما یک خوشبوکننده اصل را تهیه کرده باشید در غیر این صورت ممکن است نتیجه عکس داده و این عطر در ترکیب با بوی سیگار رایحه‌ای ناخوشایندتر ایجاد کند. اگر قصد دارید یک عطر اورجینال را خریداری کنید سایت عطرش با عرضه بهترین ادکلن‌های مخصوص خانم‌ها و آقایان سیگاری این امکان را فراهم کرده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو