چگونه کسب و کار لاکچری داشته باشیم؟ + معرفی برندهای لوکس در دنیا

چگونه کسب و کار لاکچری داشته باشیم؟ + معرفی برندهای لوکس در دنیا


منبع: زیبامون

266

1398/12/12

01:46


برای اینکه بتونید یک کسب و کار لاکچری و عالی راه اندازی کنید، لازمه به چند تا نکته اساسی و کاربردی در این زمینه توجه داشته باشید. این نکات رو در زیبامون بخوانید!

چگونه کسب و کار لاکچری داشته باشیم؟ + معرفی برندهای لوکس در دنیا

ایجاد یک کسب و کار جدید که بتونه خیلی سریع جایگاه خودش رو پیدا کنه و مشتریان خیلی زیادی داشته باشه، یکی از مهارت هایی هست که باید با جزئیات آن به شکل اکادمیک آشنا باشید! علاوه بر این اگر قصد دارید این کسب و کار جدید رو به یک کسب و کار لاکچری و خاص تبدیل کنید هم لازمه به نکات و توصیه هایی که در این زمینه وجود داره هم توجه داشته باشید و تمام جوانب کار رو در نظر بگیرید تا کسب و کاری عالی و پر درآمد داشته باشید!

تجارت همیشه در حال رونق هست حتی خرده فروشان و دارندگان کسب و کارهای ساده و معمولی هم سعی می کنند تا با در نظر گرفتن تخفیفات، بسته بندی های متفاوت، ارائه هدیه و ... مشتریان بیشتری رو به خودشون جلب کنند و از این طریق درآمدزایی بیشتری ایجاد نمایند.

اگر قصد دارید کسب و کار لاکچری و لوکس راه اندازی کنید، باید قبل از هر اقدامی اطلاعات خودتون رو در این زمینه افزایش بدید و بینش کافی و لازم در رابطه با نحوه ساخت و عرضه یک برند یا کالای جدید و لاکچری رو داشته باشید. این اطلاعات رو از زیبامون دات کام کسب کنید

چطور لاکچری زندگی کنیم؟ توصیه های عالی و کاربردی برای همه

 

کسب و کار لاکچری چیست؟

تعریف یک نام تجاری لاکچری با توجه به خدمات، کالا و چیزهایی که توسط اون برند ارائه میشه، متفاوت خواهد بود اما به طور کلی و طبق گفته آژانس تبلیغات و بازاریابی انلاین، پنج عامل کلی میتونه یک کسب و کار لاکچری رو تعریف کنه:

 

  • قیمت
  • کیفیت
  • طرح
  • مفهوم و معنی
  • نادر و کمیاب بودن
  • خدمات

 

کسب و کار لاکچری

 

لاکچری و جنتلمن باشیم، آقایان بخوانند

 

نکات کاربردی برای راه اندازی کسب و کار لاکچری

 

انتخاب نام برای کسب و کار جدید

هنگامی که قرار هست کسب و کار جدیدی راه اندازی کنید و یا محصول جدیدی رو که قبلا در بازار وجود نداشته رو ارائه بدید، باید به نام و نشانی که برای محصول و خدمات خود انتخاب می کنید، دقت داشته باشید! بنابراین میشه گفت انتخاب نام برای کسب و کار یکی از اولین اقداماتی هست که باید انجام بدید. این نام انتخابی باید به طور کامل گویای کالا و خدماتی باشه که شما قرار هست به تازگی به بازار ارائه بدید و اوا و طنین خوبی هم داشته باشه.

بهتره در انتخاب نام خلاق عمل کنید! زیرا در ابتدا و شروع فعالیت، رقابت زیادی نخواهید داشت و با انتخاب یک نام درست و هوشمندانه میتونید در مدت زمان کوتاهی،در ذهن مخاطب جایگاه مناسبی پیدا کرده و از این طریق، زمینه رو برای رشد و پیشرفت کسب و کار خود فراهم خواهید کرد.

 

کسب و کار جدید

 

تعیین هویت برای کسب و کار لاکچری

نام و هویت دست به دست هم میدهند و باعث میشن تا یک کسب و کار لاکچری داشته باشید! برای یک کالای لوکس باید هویت رو با دقت تهیه کنید تادر بازار هدف از جذابیت خوبی برخوردار بشه. طراحی لوگو و شعار متناسب با محصول و خدمات و همچنین طی کردن مراحل قانونی برای ثبت کسب و کار بهترین راهکارها برای تعیین هویت کسب و کار لاکچری شما خواهد بود. 

 

درباره موقعیت یابی به خوبی فکر کنید

شاید اینطور تصور کنید که کسب و کار شما به دلیل جدید بودن، بازار رقابتی خیلی زیادی نداشته باشه اما برای اینکه محصول یا خدمات شما خیلی زود شناخته بشه و مشتریان زیادی پیدا کنه لازمه با صاحبان کسب و کارهای مشابه و نزدیک به کسب و کار خودتان، همکاری و تعامل داشته باشید! اگر شما با یک موقعیت یابی درست و حساب شده، کالا و خدمات خودتون رو در کنار کالاها و خدمات لوکس دیگر قرار بدید و تبلیغ کنید، شرایط رو برای لاکچری شدن کسب و کار خود فراهم کرده اید.

 

استفاده کامل از فناوری و تکنولوژی های جدید

برای شناساندن و تبلیغ کسب و کار جدید خود به هیچ عنوان از قدرت رسانه های اجتماعی و جدید غافل نشوید. مارک های لوکس و لاکچری معمولا جایگاه ویژه ای در سوشیال مدیاها دارند و اگر کسب و کار شما هم بتونه در این شبکه های اجتماعی تبلیغات دقیق و هوشمندانه داشته باشید و به سمت منافع مردم هدایت بشه، مطمئنا با اقبال بسیار زیادی مواجه خواهید شد.

 

سوشیال مدیا

 

در ارائه محصول و خدمات کسب و کار خود خلاقیت داشته باشید

هیچ چیزی به اندازه خلاقیت و نوآوری نمی تونه جایگاه کسب و کار شما رو ارتقا بده و باعث بشه تا کسب و کاری لاکچری و خاص داشته باشید. پس استفاده از خلاقیت و نوآوری رو فراموش نکنید و به جزئیات توجه ویژه ای داشته باشید. همین جزئیات می تونن تغییرات بزرگ و چشمگیری رو برای برند شما به همراه داشته باشند.

 

معرفی برندها و کسب و کارهای لاکچری و قدرتمند در دنیا

برندهای لاکچری و لوکس بسیار زیادی در دنیا وجود داره که مطمئنا شما هم بارها نام این برندها رو شنیدید و یا از محصولات این برندهای شناخته شده و مطرح در دنیا استفاده می کنید. اگرچه محصولات مربوط به کسب و کارهای لاکچری از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما دارای قیمت فوق العاده گرانی هم هستند اما این موضوع به هیچ عنوان باعث نشده تا فروش محصولات این برند کاهش داشته باشه بلکه این برندهای لاکچری روز به روز پیشرفت داشته و نرخ رشد سالانه بیشتری هم نسبت به سال های گذشته دارند! در ادامه 9 برند لاکچری و لوکس دنیا در سال 2019 رو بهتون معرفی کرده ایم:

 

9. برند پرادا - Prada

پرادا خانه مد لوکس و لاکچری ایتالیایی هست که ارزش تجاری این برند لاکچری تا سال 2019، چیزی در حدود 4.781 میلیارد دلار بوده و این میزان نسبت به سال گذشته حدود 1درصد کاهش داشته است اما با این حال نام برند پرادا جز 100برند اول در لیست هزارا مارک و برند عالی در دنیا قرار داره و در همه جای جهان شناخته شده و معروف هست. پرادا متخصص در طراحی و تولید کیف های چرمی، لوازم جانبی مسافرتی، کفش، پوشاک، عطر، لوازم آرایش، اکسسوری و ... هست.

 

برند پرادا

 

8. برند باربری - Burberry

برند لاکچری باربری، یکی از برندهای لوکس انگلیس هست که ارزش تجاری آن چیزی در حدود 5.205 میلیارد دلار بوده و دارای نرخ رشد 4 درصدی در سال 2019 بوده است. این برند لوکس که در زمینه طراحی و تولید لباس، کیف، کفش، اکسسوری، عطر، عینک آفتابی، لوازم آرایش و ... فعالیت داره و جز برندهای محبوب و لوکس در بین سلبریتی ها و تمام افراد در همه جای دنیاست!

 

برند باربری

 

7. برند تیفانی - Tiffany & Co

برند تیفانی، یکی از برندهای لاکچری جواهر در امریکاست و ارزش تجاری ان چیزی در حدود 5.335 میلیارد دلار هست. این برند لاکچری در کنار طلا و جواهرات، نقره، کریستال، چینی، لوازم التحریر، عطر، بطری آب، ساعت مچی، اکسسوری های شخصی و محصولات چرمی رو هم طراحی و تولید می کند.

 

برند تیفانی

 

6. برند دیور - Dior

برند لاکچری دیور، یکی از کمپانی های معروف و لوکس فرانسوی هست که ارزش تجاری آن چیزی در حدود 6.045 میلیارد دلار هست و این میزان در سال 2019، 16 درصد رشد داشته است! عطر، پوشاک، لوازم جانبی، عینک آفتابی و ... برای خانم ها و آقایان از جمله محبوب ترین تولیدات این برند در دنیاست.

 

برند دیور

 

5. برند کارتیه - Cartier

کارتیه نیز یکی دیگر از برندهای لاکچری فرانسوی هست که در زمینه جواهرات، طلا و ساعت فعالیت داره و ارزش تجاری این برند لوکس در سال 2019 چیزی در حدود 8.132 میلیارد دلاری هست و در این سال رشد 7 درصدی نیز داشته است.

 

برند کارتیه

 

4. برند گوچی - Gucci

گوچی یکی دیگه از برندهای لوکس ایتالیایی هست که در تولید محصولات مد و محصولات چرمی فعال بوده و همچنین عطر، اکسسوری، عینک آفتابی و ... هم از دیگر محصولاتی هستند که با این نام تجاری لاکچری طراحی و تولید می شوند. این برند لوکس، در سال 2019 ارزش تجاری در حدود 15.949 میلیارد دلار داشته و این میزان دارای 23 درصد رشد بوده و از این طریق تونسته سریع ترین رشد برند لوکس خرده فروشی را از آن خود کند.

 

برند گوچی

 

3. برند هرمس - Hermès

برند هرمس، یکی از تولیدکنندگان کالای لوکس در فرانسه هست که در سال 1837 تاسیس شده است. این برند متخصص تولید لوازم چرم، لوازم جانبی زندگی، مبلمان خانگی، عطرسازی، جواهرات، ساعت، لباس، اکسسوری و ... هست. ارزش تجاری این برند چیزی در حدود 17.92 میلیارد دلار بوده و در سال 2019 رشد 9 درصدی داشته است.

 

برند هرمس

 

2. برند شنل - Chanel

برند لاکچری شنل یکی دیگه از برندهای لوکس فرانسه هست که در زمینه طراحی و تولید لباس های مد روز، محصولات لوکس، اکسسوری، عطر و ... فعالیت داشته و در همه جای دنیا شناخته شده و معروف هست. ارزش تجاری این برند لاکچری در حدود 22.134 میلیارد دلار هست و در سال 2019 این میزان رشد 11 درصدی داشته است.

 

برند شنل

 

1. برند لویی ویتون - Louis Vuitton

برند فوق لاکچری لویی ویتون که معمولا با عبارت اختصاری LV هم شناخته میشه یکی دیگه از خانه های مد لوکس فرانسوی هست که در سال 1854 تاسیس شده است. این برند در سال 2019، عنوان اولین برند لاکچری رو در دنیا از ان خود کرده و ارزش تجاری ان چیزی در حدود 32.223 میلیار دلار هست که این میزان نسبت به سال گذشته، رشد 14 درصدی داشته است! همین موضوع باعث شه تا لوی ویتون به عنوان با ارزش ترین مارک لوکس در جهان شناخته شده باشد.

 

برند لوی ویتون

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو