بهترین مارک رژلب

بهترین مارک رژلب


منبع: زیبامون

601

1399/3/29

13:08


در این بخش از زیبامون با بهترین مارک رژلب آشنا بشید و از این طریق، انتخاب‌های بهتری برای یک آرایش شیک و عالی داشته باشید!

بهترین مارک رژلب

این روزها، آرایش کردن به یکی از ضروری‌ترین کارها برای خانم‌ها تبدیل شده و به همین دلیل اکثر خانم‌ها یک کیف پر از لوازم آرایشی مختلف و به ویژه رژلب دارند! رژلب یکی از معدود لوازم آرایشی‌هایی هست که می‌تونه به تنهایی زیبایی و جذابیت خوبی رو برای چهره به وجود بیاره. پس به همین دلیل شناخت بهترین مارک رژلب یکی از چیزهایی هست که حتما باید بدونید!

اگرچه برندها و مارک‌های خیلی زیادی در دنیا وجود دارند که به تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول هستند، اما آیا رژلب تمام این برندها از کیفیت خوبی برخوردار هستند، آیا مواد به کار رفته در تولید رژلب در برندهای مختلف یکسان و بدون ضرر هست؟ چه جوری می‌تونیم بهترین رژلب رو خریداری کنیم؟

برای اینکه با پاسخ تمام این سوالات آشنا بشید، بهتون پیشنهاد می‌کنیم حتما در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید، با بهترین برندهای رژلب در دنیا آشنا بشید و نکات مهمی رو در رابطه با خرید و انتخاب بهترین مایتک یاد بگیرید!

 

معرفی بهترین مارک رژلب

 

1. بهترین مارک رژلب، برند استی لادر (Estee Lauder)

 

رژلب استی لادر

 

برند استی لودر از سال 1946 برای بهبود زیبایی خانم‌ها شروع به کار کرده و تا به امروز پیشرفت‌های خیلی زیادی در این زمینه داشته با گونه‌ای که امروزه این برند به یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در دنیا تبدیل شده است. این برند معروف، در کنار انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و عطرها، رژلب‌های بی نظیر و با کیفیتی رو هم تولید می‌کنه و میشه گفت متنوع‌ترین رنگ‌های رژلب رو در خط تولید خودش داره! رنج قیمت رژلب‌های مارک استی لادر بین 22 تا 32 دلار هست.

 

حتما بخوانید: رازهای باکلاس شدن با رنگ رژلب مناسب

 

2. بهترین مارک رژلب، برند لورال (L’Oreal)

 

رژلب لورال

 

همونطور که می‌دونید مارک لورال یک برند فرانسوی پیشگام در همه جای دنیاست. این مارک در تلاش هست تا تمام محصولات آرایشی و زیبایی رو با بهترین کیفیت و قیمت مناسبی برای خانم‌ها طراحی و تولید کنه. رژلب‌های برند لورال هم یکی از بهترین رژلب‌ها هستند که بعد از امتحان کردن، شما هم عاشقش میشید. رنج قیمت رژلب‌های مارک لورال بین 9 تا 20 دلار هست.

 

3. بهترین مارک رژلب، برند میبلین (Maybelline New York)

 

رژلب میبلین

 

میبلین در ابتدا به عنوان یک بیزینس کوچک و خانوادگی شروع به کار کرد اما در حال حاضر، به بهترین مارک آرایشی و زیبایی در ایالات متحده، تبدیل شده است! این برند طیف وسیعی از رنگ‌های رژلب رو تولید می‌کنه که تقریبا تمام این رنگ‌ها جز موارد مورد علاقه برای تمام خانم‌ها هستند. پیگمنت‌های به کار رفته در تولید رژلب‌های مارک میبلین بسیار غنی و پررنگ هستند و فقط با یک بار کشیدن روی لب، رنگ فوق العاده‌ای رو ایجاد می‌کنند. علاوه بر این از یک فرمول مرطوب کننده هم در تولید این ماتیک استفاده شده که مراقبت خوبی رو از لب‌ها ایجاد می‌کنه. رنج قیمت رژلب‌های برند میبلین بین 8 تا 20 دلار هست.

 

حتما بخوانید: آموزش مات کردن رژلب براق و ساتنی، بدون هزینه

 

4. بهترین مارک رژلب، برند نارس (NARS)

 

رژلب نارس

 

برند نارس با توجه به علاقه خانم‌های جذاب، برای کشف و بازی با لوازم آرایشی ساخته شده و این ماموریت تا به امروز ادامه داشته است. مارک نارس خودش رو مفتخر می‌دونه که تونسته به خانم‌ها نشون بده که چه جوری می‌تونن ویژگی‌ها و جذابیت‌های خودشون رو با محصولات این برند ارتقا دهند. رژلب‌های این برند هم در ردیف بهترین رژلب‌های دنیا قرار داره و محدوده قیمتی آن بین 20 تا 34 دلار هست.

 

5. بهترین مارک رژلب، برند لورا مرسیه (Laura Mercier)

 

رژلب لورا مرسیه

 

لورا مرسیه یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی هست که از همه نظر تحسین شده و محصولاتی فوق العاده باکیفیت رو تولید می‌کنه و جز برندهای دوست داشتنی برای اکثر خانم‌هاست. رژلب‌های مارک لورا مرسیه هم کیفیت فوق العاده‌ای دارند، هم دارای طیف رنگی گسترده و متنوعی هستند و هم به دلیل دارا بودن مرطوب کننده، نرمی و لطافت فوق العاده‌ای رو برای لب‌ها ایجاد می‌کنند. محدوده قیمت رژلب‌های لورا مرسیه بین 28 تا 32 دلار هست.

 

حتما بخوانید: نکاتی که باید درباره استفاده از رژلب مایع مات بدانید!

 

6. بهترین مارک رژلب، برند شنل (CHANEL)

 

رژلب شنل

 

وقتی محصولات برند شنل رو استفاده می‌کنید به طور خود به خود احساس می‌کنید که اعتماد به نفس و جذابیتی شبیه به Coco دارید! برند شنل در کنار لباس‌ها و اکسسوری‌های فوق العاده جذابی که داره، مجموعه فوق العاده‌ای از رژلب هم داره اما قیمت این رژلب‌ها خیلی بالاست. محدوده قیمت این رژلب‌ها بین 35 تا 40 دلار هست!

 

7. بهترین مارک رژلب، برند دیور (Dior)

 

رژلب دیور

 

برند دیور در کنار تمام محصولات آرایشی و زیبایی فوق العاده باکیفیتی که داره، رژلب‌های ویژه و باکیفیتی هم تولید کرده که بعد از استفاده اصلا احساس نمی‌کنید چیزی روی لب وجود داره! این رژلب‌ها دارای پیگمنت‌های فوق العاده قوی و باورنکردنی بوده و سایه رنگی بسیار متنوع و جذابی هم دارند. محدود قیمتی این رژلب‌ها بین 28 تا 36 دلار هست.

 

حتما بخوانید: ترفندهای مخصوص رژلب زدن؛ که هر خانمی باید بداند!

 

8. بهترین مارک رژلب، برند سفورا (Sephora)

 

رژل سفورا

 

هنگامی که به دنبال خرید محصولات آرایشی هستید، هیچ سایت و فروشگاهی به اندازه سفورا شناخته شده و معروف نیست! این فروشگاه برتر آرایشی و بهداشتی، تولید محصولات آرایشی باکیفیت رو هم به مجموعه خودش اضافه کرده و رژلب‌های این مارک رو می‌تونیم به عنوان بهترین رژلب معرفی کنیم. فرمولاسیون رژلب‌های این مارک فوق العاده مرطوب و با پیگمنت عالی هست و عطر و طعم خیلی خوبی هم دارند. محدود قیمت این رژلب‌ها بین 10 تا 40 دلار هست.

 

9. بهترین مارک رژلب، برند مک (Mac)

 

رژلب مک

 

برند مک از همان زمان تاسیس یعنی سال 1984 تا به امروز به عنوان پیشگام در زمینه تولید محصولات آرایشی و زیبایی شناخته شده  است و رژلب‌های این برند، معروفیت خیلی بیشتری نسبت به سایر محصولات ان دارند. این رژلب‌ها دارای فرمول فوق العاده خامه‌ای، مرطوب کننده و با پیگمنت غنی هستند و حالت مات و بدون درخشش بسیار جذابی برای لب ایجاد می‌کنند. محدود قیمت رژلب مک بین 10 تا 25 دلار هست.

 

حتما بخوانید: همه چیز درباره رژ لب، از انواع رژلب تا مواد تشکیل دهنده

 

10. بهترین مارک رژلب، برند هدی بیوتی (Huda Beauty)

 

رژلب هدی بیوتی

 

برند هدی بیوتی نیازی به معرفی نداره و تقریبا همه افراد این مارک معروف رو می شناسن! رژلب‌های مایع و مات از برند هدی بیوتی یکی از بهترین رژلب‌ها در دنیا هستند که طرفداران خیلی زیادی هم داره و به دلیلی فرمولاسیون ویژه‌ای که در تولید رژلب استفاده شده، جذابیت، زیبایی و مراقبت خیلی خوبی برای لب‌ها ایجاد می‌کنه. محدوده قیمت رژلب‌های هدی بیوتی بین 20 تا 28 دلار هست.

 

11. بهترین مارک رژلب، برند کایلی کازمیتک (Kylie Cosmetics)

 

رژلب کایلی

 

برند کایلی کازمیتک متعلق به کایلی جنر، سلبریتی معروف هست. رژلب‌های این برند به دلیل دارا بودن یک کیت مخصوص که حاوی رژلب و خط لب هست معروف بوده و کیفیت بسیاری عالی هم دارند. محدود قیمت رژلب‌های برند کایلی بین 29 تا 30 دلار هست.

 

حتما بخوانید: معرفی بهترین برندهای رژلب نوود - Nude Lipsticks

 

12. بهترین مارک رژلب، برند شارلوت تیلبری (Charlotte Tilbury)

 

رژلب شارلوت تیلبری

 

رژلب‌های مارک شارلوت تیلبری، یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند بوده و برای خانم‌هایی که تمایل دارند لب‌هایی خیره کننده و جذاب داشته باشند، گزینه مناسبی هست. این رژلب‌ها دارای فرمول بسیار مرطوب کننده بوده و حالت مات روی لب ایجاد می‌کنه. محدوده قیمت رژلب شارلوت تیلبری بین 24 تا 34 دلار هست.

 

13. بهترین مارک رژلب، برند گاش (Gosh)

 

رژلب گاش

 

برند گاش، یکی از برندهایی هست که از سال 1979 در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت داره و رژلب‌های مات از این برند، یکی از عالی‌ترین رژلب‌ها در دنیا هستند. این رژلب‌ها هم رنگ و لعاب خیلی خوبی رو برای لب ایجاد می‌کنند، هم فوق العاده سبک هستند و به هیچ عنوان حالت ترک خورده روی لی ایجاد نمی‌کنند و جز رژلب‌هایی هستند که لکه ای از خودشون باقی نمی‌گذارند. محدوده قیمت بهترین ماتیک گاش بین 10 تا 22 دلار هست.

 

حتما بخوانید: آموزش آرایش، رژلب قرمز و نکات آرایش لب حرفه ای

 

14. سایر برندهای معروف رژلب

 

بهترین رژلب

 

از دیگر برندهایی که دارای بهترین ماتیک و رژلب هستند میتونیم به برند کالرپاپ (Colourpop)، برند میکاپ فور اِور (Makeup Forever)، برند کَت وون دی (Kat Von D)، برند رِولون (Revlon)، برند استیلا (Stila)، برند تارت (Tarte)، برند باربری (Burberry)، برند نیکس (NYX)، برند ای ال اف (E.L.F.)، برند کلینیک (Clinique)، برند کاور گِرل (Covergirl)، برند لانکوم (Lancome)، برند بابی برون (Bobbi Brown)برند جیوانچی (Givenchy) و برند کلارینس (Clarins) اشاره کرد. تمام این برندها رژلب‌هایی عالی و باکیفیت تولید می‌کنند و جز برندهای محبوب و پرطرفدار در تمام دنیا هستند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو