انتخاب رنگ رژلب بر اساس رنگ پوست

منبع: زیبامون

191

1398/5/19

02:15


برای اینکه بهترین رنگ رژلب رو که تناسب خوبی با رنگ پوستتون داره رو انتخاب کنید، حتما این بخش از زیبامون دات کام رو تا انتها مطالعه کنید!

انتخاب رنگ رژلب بر اساس رنگ پوست

رژلب هم مانند لباسها باید متناسب با فصل انتخاب بشه و اگر بتونید رژلبی رو انتخاب کنید که نه تنها با فصل سال، بلکه با رنگ پوست و رنگ لباس هاتون هم تناسب داشته باشه، میشه گفت انتخاب شما کاملا حرفه ای و اصولی بوده و این انتخاب زیبایی چهره شما رو به بهترین شکل ممکن کامل خواهد کرد!

آیا میدونید برای خرید رژلب باید به چه نکاتی توجه کرد؟ تمام نکات مربوط به خرید و انتخاب رژلب رو در این بخش از زیبامون خواهید خواند. با ما همراه باشید.

 

تشخیص رنگ آندرتون پوست (Undertone)

برای اینکه بتونید بهترین رنگ رژلب رو که تناسب خوبی با رنگ پوستتون داره باید ابتدا بتونید آندرتون پوست خودتون رو تشخیص بدید. اولین نکته ای که باید بدونید این هست که به طور کلی سه رنگ آندرتون برای پوست وجود داره. آندرتون زرد، صورتی و خنثی!

ساده ترین روش برای تشخیص رنگ آندرتون پوست این هست که به رنگ رگهای روی مچ دستتون توجه کنید. اگر این رگ ها سبز رنگ باشند، آندرتون پوست شما زرد هست. اگر رگ ها آبی رنگ باشند، آندرتون پوست شما صورتی هست و اگر رنگ رگهاتون چیزی بین سبز و آبی باشه، یعنی آندرتون پوست شما خنثی هست!

 

رژلب زدن

 

انتخاب رنگ رژلب بر اساس آندرتون پوست

بعد از اینکه آندرتون پوست خودتون رو تشخیص دادید باید با توجه به این موضوع، بهترین و مناسب ترین رنگ رژلب رو انتخاب کنید.

اگر آندرتون پوستتون زرد هست باید به سراغ رنگ های گرم بروید و اگر آندرتون پوستتون صورتی هست باید به سراغ رنگ هایی با سایه آبی و بنفش بروید.

 

انتخاب رنگ رژلب بر اساس رنگ پوست

اگر هنوز هم در انتخاب رنگ رژلب شک دارید میتونید این انتخاب رو بر اساس رنگ پوستتون انجام بدید و مطمئن باشید که روشی مناسب و عالی رو برای این کار انتخاب کرده اید:

 

رژلب

 

رنگ رژلب مناسب برای پوست سبزه و زیتونی

اگر شما جز افرادی هستید که رنگ پوست زیتونی و سبزه دارید باید رژلب هایی رو با رنگ های نوود، صورتی، نارنجی و قرمز رو انتخاب کنید. در این بین علاوه بر رنگ پوست باید به رنگ لباسهاتون هم توجه کنید تا بتونید بهترین و مناسب ترین رنگ رژلب رو که هم با رنگ پوست و هم با رنگ لباسهاتون تناسب داره رو انتخاب کنید.

رنگ رژلب مناسب برای پوست سبزه و گندمی

 

رنگ رژلب مناسب برای پوست روشن و سفید

هیچ رنگی به اندازه رژلب های قرمز جسورانه و رنگ های عمیق با رنگ پوست سفید و روشن تناسب نداره! اگر شما دارای رنگ پوست سفید و روشن هستید میتونید به صورت آزادانه تمام رنگ های جیغ، جسورانه و عمیق رو انتخاب کنید و جذابیت بیشتری رو برای چهره خودتون ایجاد کنید. البته باید از انتخاب رژلب هایی که رنگ بیش از حد روشن و گرم دارند هم جلوگیری کنید زیرا این رنگ از رژلب ها تناسبی با رنگ پوست شما ندارند.

 

رنگ رژلب مناسب برای پوست های تیره

برای پوست های تیره رژلب هایی که دارای رنگ هایی مثل انواع قرمز، آلویی، بری (Berries) هستند، یک انتخاب عالی و مناسب خواهند بود. بهتره از رنگهای بیش از حد روشن و کمرنگ برای رژلب استفاده نکنید و در عوض به سراغ رنگهای عمیق و خوش رنگ بروید تا زیبایی رنگ پوستتون به بهترین شکل ممکن دیده بشه.

 

مطالب پیشنهادی:

چگونه بهترین رنگ رژلب را برای خود انتخاب کنیم؟

رازهای باکلاس شدن با رنگ رژلب مناسب

نکات حرفه ای انتخاب رنگ رژ لب با موقعیت

رنگ رژلب مناسب برای پوست سبزه و گندمی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو