رنگ رژلب مناسب برای پوست سبزه و گندمی

رنگ رژلب مناسب برای پوست سبزه و گندمی


منبع: زیبامون

864

1398/3/7

13:54


اگه رنگ پوستتون گندمی، سبزه و یا تیره هستش، باید رنگ رژلبی که انتخاب می کنید، کاملا متناسب با اون باشه تا جلوه بهتری به آرایش صورتتون بده. با ما همراه باشید تا با این رنگ رژلب ها بیشتر آشنا بشید.

رنگ رژلب مناسب برای پوست سبزه و گندمی

رنگ پوست، از اصلی ترین فاکتورهای انتخاب رنگ های آرایشی محسوب میشه، مخصوصا توی انتخاب رنگ رژلب که می تونه باعث زیبا و بی نقص به نظر اومدن آرایش بشه یا اینکه تمام تلاشتون به هدر بده و آرایشتون رو زشت و نامناسب کنه. رنگ پوست تیره (هر تناژ کم، متوسط تا کاملا تیره)، از رنگ های جذاب و زیبایی هستش که این روزها خیلی ها سعی دارن با آرایش و استفاده از انواع روش های برنزه کردن و سولاریوم و... بهش دست پیدا کنن. اگه شما رنگ پوستتون تیره هستش، می تونید آرایش مناسب خودتون رو یاد بگیرید و به کار ببرید و جذابیت تون رو دوچندان کنید.

رنگ رژلب مناسب برای انواع رنگ پوست تیره و گرم رو در ادامه بخونید:

 

رژلب قهوه ای مسی

رنگ رژلب قهوه ای - مسی، یکی از جذاب ترین و مناسب ترین گزینه ها برای رنگ پوست تیره هستش که از انتخاب های ساده و بی دردسر هم برای شمایی که رنگ پوست تیره دارید، محسوب میشه، چون به سادگی با انواع رنگ لباس و رنگ مو، قابل ست شدن هستش و هیچ تضادی ایجاد نمی کنه.

 

رژلب قهوه ای مسی

 

رژلب قرمز

رژلب قرمز از اصلی ترین رنگ ها برای خانوم هایی با رنگ پوست تیره محسوب میشه. غیر از رژلب های قرمزی که تن روشن دارن، هر تناژ دیگه ای می تونه متناسب باشه و جذابیت صورت تون رو دوچندان کنه، پس حتما رژلب قرمز رو به انتخاب اول و همیشگی تون در آرایش ها تبدیل کنید.

 

رژلب قرمز برند مک

 

رژلب صورتی رزی

رنگ صورتی برای رنگ پوست تیره، از رنگ های پرریسک هستش مگه اینکه توی شید رنگی صورتی اون، رنگ مرجانی یا رزی وجود داشته باشه که می تونه یه انتخاب فوق العاده باشه.

 

رژلب صورتی رزی

 

رژلب خاکستری - قهوه ای

رنگ خاکستری مایل به قهوه ای هم از گزینه های بسیار جذاب و زیباست که بیشتر برای پوست های با تناژ تیره تر و خیلی گرم مناسب هستش. اگه چنین رنگ پوستی دارید، کافیه یه رژلب با رنگ خاکستری مایل به قهوه ای بزنید و روی اون هم برق لب بزنید تا کاملا برای حضور توی یه مهمونی یا مجلس عروسی، آماده و جذاب بشید.

 

رژلب خاکستری

 

رژلب صورتی فوشیا

هنوز توی انتخاب و زدن رژلب صورتی تردید دارید؟ خب دیگه با این رنگ باید همه تردیدهاتون برطرف بشه. از تناژ روشن تا تیره رنگ صورتی فوشیا رو می تونید به سلیقه خودتون انتخاب کنید و بزنید و مطمئن باشید که بهترین انتخاب رو داشتید.

 

رژلب صورتی فوشیا

 

رژلب قهوه ای شکلاتی

این تناژ رنگ قهوه ای با قهوه ای مسی متفاوت هستش و تیره تر از اونه و روشنی و برق رنگ مسی رو نداره، ولی در عوض، کاملا طبیعی هستش و برای تمام انوع رنگ پوست تیره و همچنین همه نوع آرایشی، مناسبه. 

 

رژلب قهوه ای شکلاتی

 

رژلب هلویی

درست مثل رنگ صورتی که مختص خانوم های سفید پوست محسوب میشه، رنگ هلویی هم مختص خانوم های با انواع رنگ پوست تیره هستش که جذابیت فوق العاده ای در سبک آرایش صورت ایجاد می کنه. یادتون باشه که این رنگ پرتحرک و زیبا رو می تونید جزء انتخاب های همیشگی تون قرار بدید. 

 

رژلب هلویی

 

رژلب برنزی و نود

این هم از رنگ های ترند و جذابی که می تونید توی هر آرایش روز یا شب به کار ببرید. رنگ برنزی یا رژلب نود متناسب با درجه تیرگی رنگ پوستتون، حتما از انتخاب های درست و زیبای شما خواهد بود که دستتون رو برای اینکه چه لباسی باهاشون بپوشید، باز میزاره!

 

رژلب قهوه ای برنزی و نود

 

نکته:

رنگ رژلب های متناسب و جذاب برای انواع رنگ پوست تیره رو معرفی کردیم، اما این به این معنا نیست که شما نمی تونید از رنگ های دیگه استفاده کنید. بلکه این فقط به عنوان مناسب ترین و هماهنگ ترین رنگ های پیشنهادی بود که باید همیشه در ذهنتون باشه و این خود شما هستید که تشخیص میدید چه رنگ رژلبی با رنگ پوست و سبک آرایش شما همخونی داره، پس بازم به تشخیص خودتون برمی گرده، مخصوصا توی انتخاب سایه ها و درجه تیره و روشنی رنگ ها.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو