معرفی فیلم کمینگاه دزدان 2: پانترا | داستان، بازیگران و نمرات

معرفی فیلم کمینگاه دزدان 2: پانترا | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

1

1402/8/24

08:29


معرفی فیلم کمینگاه دزدان 2: پانترا | داستان، بازیگران و نمرات

فیلم کمینگاه دزدان 2: پانترا یک اثر اکشن آمریکایی است که در سال 2024 اکران می‌شود. برای آشنایی بیشتر با فیلم Den of Thieves 2: Pantera با ما همراه باشید.

فیلم کمین گاه دزدان 2 به نویسندگی و کارگردانی کریستین گودگاست ساخته می‌شود و دنباله‌ای مستقیم بر فیلم Den of Thieves 2018 است. تاریخ اکران فیلم سینمایی کمین گاه دزدان 2 به طور دقیق اعلام نشد؛ اما گفته می‌شود که در سال 2024 در سینماها اکران خواهد شد. ژانر فیلم کمینگاه دزدان 2: پانترا  اکشن، جنایی و درام است.

جرارد باتلر (Gerard Butler) و اوشی جکسون جونیور (O’Shea Jackson Jr) در نقش‌های خود از فیلم اول بازی می‌کنند. مدت زمان فیلم کمینگاه دزدان 2: پانترا همچنان مشخص نیست و اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده است. فیلمبرداری این اثر در سال 2022 آغاز شد و تا سال 2023 ادامه داشت. در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم کمینگاه دزدان 2: پانترا می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم کمین گاه دزدان 2

فیلم کمین گاه دزدان 2

خلاصه فیلم کمینگاه دزدان 2: پانترا به این صورت است که باتلر در نقش بیگ نیک بازمی‌گردد. این بار در اروپا در جستجوی دانی با بازی جکسون جونیور است که درگیر دنیای خطرناک سارقان الماس و مافیای بدنام پلنگ است. آن‌ها نقشه یک سرقت عظیم از بزرگترین بورس الماس جهان را می‌کشند. انتظار می‌رود که تریلر فیلم Den of Thieves 2: Pantera در اوایل سال 2024 منتشر شود و اطلاعات بیشتری از داستان و تاریخ اکران این فیلم در دسترس کاربران قرار دهد.

بازیگران فیلم کمین گاه دزدان 2

فیلم Den of Thieves 2: Pantera

پس از اکران قسمت اول این فیلم در سال 2018، دنباله‌ای به نام فیلم کمین گاه دزدان 2 در دست ساخت قرار داده شد و برنامه‌هایی برای بازگشت کریستین گودگا است به عنوان کارگردان و نویسنده و همچنین برای بازگشت جرارد باتلر و اوشی جکسون جونیور و اجرای مجدد نقش‌هایشان در دست اجرا بود. در ادامه با هنرپیشه های فیلم سینمایی کمین گاه دزدان 2 آشنا خواهید شد.

جرارد باتلر در نقش نیک اوبراین

نقد فیلم کمین گاه دزدان 2

جرارد جیمز باتلر متولد ۱۳ نوامبر ۱۹۶۹ برابر با ۲۲ آبان ۱۳۴۸ یک بازیگر و تهیه‌کننده اسکاتلندی است. باتلر پس از تحصیل حقوق در دهه ۱۹۹۰ با نقش‌های کوچکی در فیلم‌هایی مانند “خانم براون”، جیمز باند “فردا هیچ‌وقت نمی‌میرد” و “حکایت مومیایی” به بازیگری روی آورد. وی در سال ۲۰۰۰ در فیلم ترسناک گوتیک “دراکولا ۲۰۰۰” به همراه کریستوفر پلامر (Christopher Plummer) و جانی لی میلر (Jonny Lee Miller) به ایفای نقش پرداخت.

وی در مینی‌سریال “اتیلا” نقش اتیلا هون را بازی کرد و سپس در فیلم‌های “سلطنت آتش” با کریستین بیل (Christian Bale) و “لارا کرافت: تومب ریدر – لبهٔ زندگی” با آنجلینا جولی (Angelina Jolie) حضور پیدا کرد. باتلر سپس در فیلم موزیکال “شبح اپرا” با بازی امی روسام (Emmy Rossum) در نقش اریک به کارگردانی جول شوماخر (Joel Schumacher) بازی کرد و برای جایزه بهترین بازیگر، نامزد جایزه ستلایت شد.

اوشی جکسون جونیور در نقش دانی ویلسون

نمرات فیلم کمین گاه دزدان 2

اوشیا جکسون جونیور متولد ۲۴ فوریه ۱۹۹۱ برابر با ۵ اسفند ۱۳۶۹، معروف به OMG، یک بازیگر، رپر و ترانه‌سرای آمریکایی است. او پسر بزرگتر آیس کیوب است و در فیلم زندگینامه‌ای “مستقیم از کامپتون” (Straight Outta Compton) محصول سال ۲۰۱۵، نقش پدر خود را ایفا کرد.

اوشیا جکسون جونیور در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد و پدرش با نام آیس کیوب شناخته می‌شود و کیمبرلی وودروف پدر و مادر او هستند. جکسون در وادی سن فرناندو بزرگ شد و بزرگترین فرزند از چهار فرزند خانواده است. او دو برادر به نام‌های دارل و شریف و یک خواهر به نام کاریما دارد.

مایکل بیسپینگ در نقش کانر

تاریخ اکران فیلم سینمایی کمین گاه دزدان 2

مایکل گاوین جوزف بیسپینگ (Michael Bisping) متولد ۲۸ فوریه ۱۹۷۹ برابر با ۹ اسفند ۱۳۵۷ یک بازیگر، تحلیلگر ورزشی، مترجم و قهرمان رشتهٔ هنرهای رزمی مختلط انگلیسی است که در بخش وزن میانی و وزن نورسنگان یواف‌سی به رقابت پرداخت.

او از سال ۲۰۰۴ تاکنون به عنوان یک مبارز حرفه‌ای فعالیت داشته و سابقهٔ قهرمانی وزن میانی یو‌اف‌سی، قهرمانی وزن نورسنگان کیج ریج و برندهٔ تورنمنت وزن نورسنگان سبک سنگین در مسابقات “آخرین نفر برتر” یو‌اف‌سی را دارد. در یواف‌سی ۷۸، او اولین مبارز بریتانیایی بود که در یک رویداد اصلی این ورزش شرکت کرد. در یو اف سی ۱۹۹، او اولین مبارز بریتانیایی بود که قهرمانی یو‌اف‌سی را کسب کرد.

پسالواتوره اسپوزیتو

ژانر فیلم کمینگاه دزدان 2: پانترا

سالواتوره اسپوزیتو (Salvatore Esposito) متولد ۲ فوریه ۱۹۸۶ برابر با ۱۳ بهمن ۱۳۶۴ یک بازیگر ایتالیایی است. او بیشتر به خاطر نقش اصلی خود به عنوان ژنارو جنی ساواستانو در سریال تلویزیونی گومورا (Gomorrah) در شبکه اسکای ایتالیا (ltw1Italia) شناخته می‌شود.

اورلی شوکا

مدت زمان فیلم کمینگاه دزدان 2: پانترا

اورلی شوکا متولد ۲۷ مه ۱۹۷۶ برابر با ۶ خرداد ۱۳۵۵ یک بازیگر بریتانیایی – آلبانیایی است که بیشتر به خاطر نقشش به عنوان لوآن، رئیس مافیای آلبانی در مجموعهٔ تلویزیونی گنگسترهای لندن (Gangs of London) شناخته می‌شود. او پسر بازیگر آلبانیایی، آگیم شوکا است.

نمرات فیلم کمین گاه دزدان 2

بررسی فیلم Den of Thieves 2: Pantera

با توجه به اینکه این فیلم در سال 2024 اکران می‌شود؛ همچنان نقد فیلم کمین گاه دزدان 2 از سایت‌های معتبر در دسترس نیست. به طور معمول نمرات بررسی فیلم Den of Thieves 2: Pantera چند روز قبل از اکران توسط سایت‌هایی مانند Rotten Tomatoes و Metacritic منتشر خواهند شد و به محض انتشار در همین صفحه قرار می‌گیرد.

کلام آخر

معرفی فیلم کمینگاه دزدان 2: پانترا

فیلم کمین گاه دزدان 2 یکی از آثار مورد انتظاری است که در سال 2024 اکران می‌شود. همانطور که گفته شد، تاریخ انتشار این فیلم همچنان مشخص نیست و به احتمال زیاد در اوایل سال جدید میلادی اعلام خواهد شد. پس از اکران و انتشار نسخه دیجیتال می‌توانید به دانلود فیلم Den of Thieves 2: Pantera بپردازید و از آن لذت ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو