معرفی فیلم سه قدم بالاتر از بهشت | داستان، بازیگران و نمرات

معرفی فیلم سه قدم بالاتر از بهشت | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/9/15

11:00


معرفی فیلم سه قدم بالاتر از بهشت | داستان، بازیگران و نمرات

فیلم سه قدم بالاتر از بهشت یک فیلم درام رمانتیک اسپانیایی محصول سال 2010 می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با فیلم Three Steps Above Heaven 2010 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

فیلم سینمایی سه قدم بالاتر از بهشت به کارگردانی فرناندو گونزالس مولینا (Fernando González Molina) است که ماریو کاساس (Mario Casas) و ماریا والورده (María Valverde) در آن ایفای نقش می‌کنند. ژانر فیلم Three Steps Above Heaven 2010 اکشن، درام و عاشقانه می‌باشد. این فیلم نوشته رامون سالازار (Ramón Salazar) است که بر اساس رمانی از فدریکو موچیا (Federico Moccia) به نگارش در آمد. مدت زمان فیلم سه قدم بالاتر از بهشت 1 ساعت 58 دقیقه می‌باشد و توانست نمرات متوسطی از طرفداران و منتقدان دریافت کند. در این مقاله از پلازا قصد داریم تا به معرفی فیلم سه قدم بالاتر از بهشت بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم سه قدم بالاتر از بهشت

نقد فیلم Three Steps Above Heaven 2010

خلاصه فیلم سه قدم بالاتر از بهشت داستان دو جوان است که به دنیاهای مختلف تعلق دارند. داستان یک عشق غیر محتمل، تقریبا غیرممکن است، اما در یک سفر دیوانه‌وار آن‌ها اولین عشق بزرگ خود را کشف می‌کنند. بابی دختری از طبقه متوسط ​​به بالا است که در بهترین مکان‌ها تحصیل کرده است. هاچه پسری سرکش، تکان‌دهنده، با اشتهای ریسک و خطر است که در دعواهای بی‌پایان و مسابقات موتورسواری غیرقانونی، حضور پیدا می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر فیلم سینمایی Three Steps Above Heaven 2010 را مشاهده نمایید.

بازیگران فیلم سه قدم بالاتر از بهشت

تریلر فیلم سینمایی Three Steps Above Heaven 2010

فیلم سه قدم بالاتر از بهشت توسط کنگرئو فیلم، گولبومدیا، سینما زتا و آتلانتا 3 فیلم تولید شده است. این فیلم در 3 دسامبر 2010 برابر با 12 آذر 1389 در اسپانیا اکران شد. این فیلم در سال 2012 دنباله‌ای به نام تو را می‌خواهم (I Want You) را دریافت کرد. در ادامه با هنرپیشه های فیلم Three Steps Above Heaven 2010 آشنا خواهید شد.

ماریو کاساس در نقش هوگو اولیورا

فیلم Three Steps Above Heaven 2010

ماریو کاساس سیرا متولد 12 ژوئن 1986 برابر با 22 خرداد 1365 یک بازیگر سینما و تلویزیون اهل اسپانیا است. او که به خاطر نقش‌هایش در سینما و تلویزیون اسپانیا شناخته می‌شود، جوایز مختلفی از جمله یک جایزه گویا، یک جایزه گائودی و سه جایزه فروز دریافت کرده است.

در سال 2006، پس از ایفای نقش‌های جزئی در Motivos personales و Obsesión، کاساس اولین نقش اصلی تلویزیونی خود را در درام Sin Miedo a Soñar دریافت کرد و همچنین در فیلم باران تابستانی در سینما ظاهر شد. کاساس به دلیل حضورش در سریال‌های تلویزیونی Los hombres de Paco، به عنوان بخشی از مثلث عشقی محبوب همراه با هوگو سیلوا و میشل جنر، نفوذ بیشتری به دست آورد.

ماریا والورده در نقش بابی آلکازار

ژانر فیلم Three Steps Above Heaven 2010

ماریا والورده رودریگز متولد ۲۴ مارس ۱۹۸۷ برابر با 4 فروردین 1366 یک هنرپیشه اهل اسپانیا است. والورده در 16 سالگی نقش مهمی در فیلم ضعف بلشویک ایفا کرد که برای آن برنده بهترین بازیگر زن جدید در هجدهمین جوایز گویا شد. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به ملیسا پی، بر اساس کتاب صد ضربه برس قبل از خواب اثر ملیسا پانارلو و فیلم سه قدم بالاتر از بهشت ​​اشاره کرد.

فیلم‌های والورده به زبان انگلیسی شامل فیلم درام مستقل بریتانیایی Cracks محصول 2009 به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات و کارگردانی دخترش جردن اسکات و فیلم Exodus: Gods and Kings Playing Zipporah به کارگردانی ریدلی اسکات در سال 2014 در کنار کریستین بیل، جوئل اجرتون، سیگورنی ویور و بن کینگزلی در سال 2015، او نقش اصلی را در درام اسب‌های شکسته، با همبازی آنتون یلچین بازی کرد.

آلوارو سروانتس در نقش پولو

هنرپیشه های فیلم Three Steps Above Heaven 2010

آلوارو سروانتس سوریباس (Álvaro Cervantes Sorribas) متولد ۱۲ سپتامبر ۱۹۸۹ برابر با 21 شهریور 1368 یک هنرپیشه اسپانیایی است. آلوارو سروانتس سوریباس در بارسلونا به دنیا آمد. خواهر کوچکتر او آنجلا نیز حرفه بازیگری را دنبال کرده است.

سروانتس در درام‌های تلویزیونی نامی برای خود دست و پا کرد. از سال 2015 تا 2016، او به عنوان قهرمان داستان امپراتور چارلز پنجم در مجموعه تلویزیونی درام تاریخی Carlos, rey Emperador بازی کرد. او در سال 2016 در فیلم درام تاریخی 1898، آخرین مردان ما در فیلیپین، و در سریال تلویزیونی Lazona در سال 2017 به عنوان یک پلیس ظاهر شد.

مارینا سالاس در نقش کاتینا هرروئلا

مدت زمان فیلم سه قدم بالاتر از بهشت

مارینا سالاس رودریگز (Marina Salas Rodríguez) متولد ۱۷ اکتبر ۱۹۸۸ برابر با 25 مهر 1367، یک هنرپیشه اهل اسپانیا است. اولین حضور او در سینما در سال 2005 در نقش شخصیت لایا در سریال تلویزیونی El Cor de la Ciutat بود. او همچنین در فیلم‌هایی از جمله La Mano Invisible در سال 2015 ظاهر شد. بازیگر تلویزیون اسپانیایی که بیشتر به خاطر حضور در سریال‌هایی مانند Los شناخته می‌‎شود.

نمرات فیلم سه قدم بالاتر از بهشت

معرفی فیلم سه قدم بالاتر از بهشت

فیلم Three Steps Above Heaven 2010 در زمان اکران، نمرات متوسطی از طرفداران و منتقدان دریافت کرد و می‌توان گفت که خوب ظاهر شد. بررسی فیلم Three Steps Above Heaven 2010 در سایت Imdb نمره 6.8 از 10، در سایت Rotten Tomatoes نمره 64 از 100 و در سایت Metacritic نمره‌ای دریافت نکرد. نقد فیلم Three Steps Above Heaven 2010 نسبتا متوسط بوده و می‌توان این اثر را فیلمی تماشایی و درخور توجه دانست. این فیلم با بودجه 3 میلیون دلاری خود، در باکس آفیس توانست 9 میلیون دلار بفروشد و در این زمینه موفق ظاهر شد.

کلام آخر

نمرات فیلم سه قدم بالاتر از بهشت

فیلم سه قدم بالاتر از بهشت یکی از فیلم‌های عاشقانه بسیار محبوب است که در سال 2010 اکران و منتشر شد. همانطور که گفته شد این فیلم توانست نمرات قابل قبولی به دست بیاورد و به عنوان یک فیلم عاشقانه نمایش خوبی داشته باشد. اگر به دنبال یک اثر عاشقانه و درام دیدنی هستید، سریعاً به دانلود فیلم Three Steps Above Heaven 2010 بپردازید و از آن لذت ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو