تایکا وایتیتی نقشی در تولید فیلم Thor 5 نخواهد داشت

منبع: گیمفا

2

1402/8/24

16:02


به نظر می‌رسد که انتقادات شدیدا طرفداران و وضعیت نابسمانان دنیای سینمایی مارول سبب شده تا تایکا وایتی تمام و کمال از ساخت فیلم Thor 5 کنار گذاشته شود.

تایکا وایتیتی نقشی در تولید فیلم Thor 5 نخواهد داشت

به نظر می‌رسد که انتقادات شدیدا طرفداران و وضعیت نابسمانان دنیای سینمایی مارول سبب شده تا تایکا وایتی تمام و کمال از ساخت فیلم Thor 5 کنار گذاشته شود.

در حالی که تمامی ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول به دریافت تنها ۳ گانه اختصاصی خود اکتفا کرده بودند، شخصیت ثور با هنرنمایی کریس همسورث برای نخستین‌بار صاحب چهارمین فیلم اختصاصی خود تحت عنوان Thor: Love and Thunder (ثور: عشق و آذرخش) به کارگردانی و نویسندگی تایکا وایتی شد. اثری که در سال ۲۰۲۲ با وعده و وعیدهای بسیار اکران شد و نه تنها نقدهای ضعیفی را دریافت کرد، بلکه با فروش ۷۶۰ میلیون دلار در مقابل بودجه حدوداً ۳۰۰ میلیون دلاری، شکستی نسبی را برای دنیای سینمایی مارول رقم زد و انتقادات شدیدالحن طرفدارانش را در پی داشت.

لحن بیش از حد کمدی و کودکانه، سردرگمی فیلم‌نامه و روایتی پوچ سبب شده بود تا نه تنها کلیت چهارمین فیلم ثور زیر سوال برود، بلکه پتانسیل شرور محبوب و منحصر به فردی همچون گور آن هم با هنرنمایی کریستین بیل نیز تمام و کمال هدر رفت تا با یکی از بدترین فیلم‌های تاریخ ژانر ابرقهرمانی طرف باشیم.

در حالی که فیلم The Marvels (مارولز) آخرهفته فاجعه‌باری را پشت سر گذاشته و می‌رود که شکست پر سر و صدایی را برای دنیای سینمایی مارول رقم بزند اما به نظر می‌رسد که لااقل در یک زمینه با خبری خوشحال‌کننده از سوی این فرنچایز طرف باشیم. زیرا در مصاحبه با تایکا وایتیتی، زمانی که از او درباره شایعه ساخت فیلم Thor 5 سوال پرسیده شد، پاسخ داد که از وضعیت آن بی‌اطلاع بوده و احتمالاً نقشی در آن نخواهد داشت.

نمی‌دانم که اطلاعاتم درست باشد یا غلط اما این را می‌دانم که من نقشی در این پروژه نخواهم داشت و درگیر فیلم‌های دیگری هستیم که ساخت آن‌ها بر عهده من گذاشته شده است.

البته که صحبت درباره فیلم Thor 5 بسیار زود است. زیرا در حال حاضر بسیاری از پروژه‌های معرفی شده توسط استودیو مارول با تاخیر مواجه شده و با توجه به شرایط دادگاهی جاناتان میجرز شایعات بسیاری به گوش می‌رسد که نقش شخصیت کانگ فاتح کنار در دنیای سینمایی مارول تغییر پیدا خواهد کرد. مسئله‌ای که در صورت واقعیت می‌تواند پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی متعددی از MCU را دگرگون نماید. در چنین شرایطی بعید به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد معرفی و یا ساخت پروژه‌ای حول محور خدای رعد با هنرنمایی کریس همسورث باشیم. با این حال نکته خوشحال کننده برای طرفداران مارول در این است که هر زمان Thor 5 ساخته شود، خبری از تایکا وایتیتی در آن نخواهد بود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو