تریلر انیمیشن Pokémon Concierge منتشر شد

منبع: گیمفا

2

1402/8/24

22:32


کمپانی نتفلیکس از تریلر انیمیشن استاپ موشن Pokémon Concierge حول محور موجودات پوکمون رونمایی کرده است. فرنچایز پوکمون از محبوبیت بسیاری در بین مخاطبین بین‌المللی بهره برده و هر ساله انواع و اقسام فیلم، سریال، انیمیشن و بازی‌های ویدیویی حول محور این موجودات دوست داشتنی ساخته و پخش می‌شود. حال نوبت به کمپانی نتفلیکس رسیده […]

تریلر انیمیشن Pokémon Concierge منتشر شد

کمپانی نتفلیکس از تریلر انیمیشن استاپ موشن Pokémon Concierge حول محور موجودات پوکمون رونمایی کرده است.

فرنچایز پوکمون از محبوبیت بسیاری در بین مخاطبین بین‌المللی بهره برده و هر ساله انواع و اقسام فیلم، سریال، انیمیشن و بازی‌های ویدیویی حول محور این موجودات دوست داشتنی ساخته و پخش می‌شود. حال نوبت به کمپانی نتفلیکس رسیده تا انیمیشن استاپ موشن و سریالی Pokémon Concierge (مستخدم پوکمون) را برای سرویس استریم خود تدارک ببیند. انیمیشنی که توسط استودیو Dwarf Studio ساخته شده و زمینه‌ساز گسترش این فرنچایز در آثار مختلفی از سبک استاپ موشن خواهد بود.

همانطور که از نام این انیمیشن می‌تواند حدس زد، با دختری به نام هارو طرف هستیم که وظیفه نگهداری و محافظت از کمپ پوکمون‌ها را بر عهده گرفته و می‌بایست تا رابطه گرم و صمیمی با آن‌ها ایجاد نماید.

در ادامه می‌توانید تریلر زیبای این مجموعه را مشاهده نمایید.

انیمیشن سریالی Pokemon Concierge که از قسمت‌های ۱۵ الی ۲۰ دقیقه‌ای تشکیل شده، در تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی) از طریق سرویس استریم نتفلیکس در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو