بیوگرافی پیمان مقدمی بازیگر کیست و اهل کجاست و همسرش +عکس و سوابق

بیوگرافی پیمان مقدمی بازیگر کیست و اهل کجاست و همسرش +عکس و سوابق


منبع: شبونه

2

1402/8/25

15:12


پیمان مقدمی بازیگر و کارگردان میباشد او متولد ۱ آذر ۱۳۵۹ بوده و اصالتا اهل گیلان است. اوسالها در زمینه بازیگری تئاتر و سینما و تلویزیون فعالیت داشته است و همچنین چند سالیست به عنوان دستیار کارگردان فعالیت دارد. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پیمان مقدمی بازی در سریال کلانتر ۳ بوده است. پیمان …

پیمان مقدمی بازیگر و کارگردان میباشد او متولد ۱ آذر ۱۳۵۹ بوده و اصالتا اهل گیلان است. اوسالها در زمینه بازیگری تئاتر و سینما و تلویزیون فعالیت داشته است و همچنین چند سالیست به عنوان دستیار کارگردان فعالیت دارد. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پیمان مقدمی بازی در سریال کلانتر ۳ بوده است. پیمان مقدمی سال ۱۳۸۸ سریال کلانتر ۳ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

بیوگرافی پیمان مقدمی

پیمان مقدمی بازیگر و کارگردان میباشد او متولد 1 آذر 1359 بوده و اصالتا اهل گیلان  است. اوسالها در زمینه بازیگری تئاتر و سینما و تلویزیون فعالیت داشته است و همچنین چند سالیست به عنوان دستیار کارگردان فعالیت دارد.

درباره ازدواج و وضعیت تاهل پیمان مقدمی اطلاعات چندانی وجود ندارد و مشخص نیست که متاهل یا مجرد کرد.

بیوگرافی پیمان مقدمی بازیگر و همسرش +سوابق و حواشی و عکس

سوابق

پیمان مقدمی در سال ۱۳۸۸ فعالیت حرفه ای خود را در زمینه بازیگری را آغاز کرد و در سریال کلانتر۳ ساخته محسن شاه‌محمدی اولین گام خود را در بازیگری برداشت و به مدت سه سال در زمینه بازیگری تئاتر فعالیت کرد.

در سال ۱۳۹۱ در سریال زیگزاگ به ایفای نقش پرداخت و نشان داد بازیگر بسیار با استعداد و توانمندی است.

بیوگرافی پیمان مقدمی بازیگر و همسرش +سوابق و حواشی و عکس

زیگزاگ به کارگردانی آقای فریدالدین نیکو کارگردانی شد و در آن چهره‌هایی همچون سولماز حصاری و شهروز ابراهیمی و زهرا سعیدی بازی می کردند.

فیلم های فلامینگو ،شماره ۱۳ ، خاکستر ،دوران سرطانی ، سگ ها و آدم ها ، بی صدا و شاه کش از دیگر فیلم های آقای پیمان مقدمی میباشد .

شهرت با سریال دلدار

او در سریال پوست شیر نقش کوتاهی داشت که یکی از از عوامل رباینده ساحل بود سریال پوست شیر نقش مرتضی را بر عهده دارد اما جالب است بدانید که پیمان مقدمی سریال دلدار و خانواده دکتر ماهان به شهرت دست یافت.

بیوگرافی پیمان مقدمی بازیگر و همسرش +سوابق و حواشی و عکس

دل‌دار یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی و نویسندگی علیرضامحمدی و مهدی حمزه محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو تلویزیون ایران ملودرامی اجتماعی عاشقانه است که برای پخش در ماه رمضان سال ۱۳۹۸ تهیه و تولید شد.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پیمان مقدمی بازی در سریال کلانتر ۳ بوده است. پیمان مقدمی سال 1388 سریال کلانتر ۳ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با محسن شاه‌محمدی همکاری داشته است. پیمان مقدمی توانست با بازی در سریال کلانتر ۳ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ایرج نوذری، لیلا موسوی، فرهاد عطاریان و لیلا ترانه بر تجارب او افزود.

بیوگرافی پیمان مقدمی بازیگر و همسرش +سوابق و حواشی و عکس

پیمان مقدمی علاوه‌بر سریال کلانتر ۳، سال 1391 در سریال زیگزاگ نیز بازی کرده است. پیمان مقدمی این‌بار با فریدالدین نیکجو یعنی کارگردان سریال زیگزاگ و هنرمندانی چون شهروز ابراهیمی، سولماز حصاری، رضا آحادی و زهرا سعیدی همکاری داشت.

نظر پیمان مقدمی درباره سینما

او میگوید سینما در ابتدای تاریخ خود نوعی سرگرمی و شاید منبعی پول بود. اما خیلی سریع توانایی های خود را در زمینه آموزش و مفاهیم مورد نظر فیلمسازان نشان داد. این شامل این بود که چه بپوشیم و چه بخوریم و چگونه با زندگی روبرو شویم. سیاست نیز در بسیاری از موارد از این داستان بسیار فوری استفاده کرده است، اما شکست آن قطعی بود زیرا این اسب (فیلم) به راحتی کسی را سوار نمی کند!

همچنین ببینید:

بازی در هر رسانه ای تقریباً از همین اصول پیروی می کند، اما در فیلم هایی که محتوا برای سازنده اهمیت بیشتری دارد، بازیگران سعی می کنند بیشتر به اصل زندگی وفادار باشند. البته نباید فراموش کرد که سینما یک چیز است زندگی یعنی زندگی.

بیوگرافی پیمان مقدمی بازیگر و همسرش +سوابق و حواشی و عکس

فیلم «بی صدا» درباره کنار آمدن با یک بیماری و نحوه برخورد اطرافیان با بیمار و مشکلات ناشی از آن است. زن خانواده برای زنده ماندن خود با میخ و دندان مبارزه می کند و مرد خانواده که از این بیماری رنج می برد راحتتر مشکل خود را مدیریت می کند و این غم انگیزترین قسمت ماجراست. هیچ راه مطمئنی برای رفع مشکلات وجود ندارد. فقط آگاهی ما از این مشکل می تواند رویکرد صادقانه تری ایجاد کند تا بقیه راه را با هزینه کمتر ادامه دهیم. من تجربه چندین اثر را داشتم که در حال حاضر به آنها «تجربه هنری» می گویند و از حضور در این آثار لذت بردم.

بیوگرافی پیمان مقدمی بازیگر و همسرش +سوابق و حواشی و عکس

اما فکر می کنم باید در معرفی فیلم ها تجدید نظر شود زیرا تبلیغات این چرخه همچنان مانند ابتدای عرضه در حال حرکت است. این نوع سینما مخاطب خاص خود را دارد، فقط در معرفی و تبلیغات تغییراتی ایجاد کنید. فیلم سکوت که در گروه هنر و تجربه اکران شد یک فیلم به ظاهر تمیز خوب است و همه تلاش خود را کردند تا بخشی از مشکلات بیماران سرطانی را به تصویر بکشند و تیم بازیگران نیز تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام دادند. رویداد رخ خواهد داد. من سال هاست که یواشکی کار می کنم و قدردان این کندی و منظم بودن هستم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو