9 مورد از بهترین هتل های وان ترکیه

9 مورد از بهترین هتل های وان ترکیه


منبع: ساعد نیوز

1

1402/8/26

16:05


وان، یکی از مقاصد پر‌طرفدار میان ایرانیان برای سفر به کشور ترکیه است. این شهر به دلیل نزدیک بودن به مرزهای ایران، ارزان‌تر بودن نسبت به سایر مقاصد گردشگری ترکیه و زیبایی دریاچه معروفش میان گردشگران، محبوب است. ما در این مطلب قصد داریم 9 مورد از بهترین هتل‌های وان را به شما معرفی کنیم.

اگر به شهر وان سفر کرده باشید، حتما می‌دانید که اغلب مراکز خرید و تفریحی و همچنین رستو‌ران‌ها در یک منطقه متمرکز شده‌اند. تعداد قابل توجهی از بهترین هتل های وان با قیمت مناسب نیز از این نظم پیروی می‌کنند و در جهت ایجاد دسترسی بهتر برای مسافران در اطراف این خیابان‌های مهم، واقع شده‌اند. برخی از هتل‌های لوکس کمی از منطقه توریستی وان دورتر هستند و در اطراف دریاچه قرار دارند که با توجه به مساحت کم این شهر و حمل و نقل عمومی مناسب موجود در آن، مشکلی برای رفت‌و‌آمد در وان به وجود نمی‌آید. ما در این مطلب تعدادی از هتل های خوب وان را به همراه ویژگی‌هایشان معرفی کرده‌ایم.

هتل رامادا بای ویندهام (Ramada by Wyndham Hotel)


هتل رامادا بای ویندهام در نزدیکی دریاچه زیبا وان و جزیره آکدامار قرار گرفته است. با اقامت در رامادا بای ویندهام وان علاوه بر چشم‌انداز فوق‌العاده دریاچه وان و دسترسی آسانی به جزیره آکدامار می‌توانید در کمترین زمان از موزه و قلعه وان دیدن کنید. از بین تمامی هتل‌هایی که با هدف خلق تجربه‌ای لذت‌بخش و به‌یادماندنی از سفر به وان در این شهر ساخته شده‌اند، هتل رامادا بای ویندهام بدون شک یکی از بهترین‌های آن‌ها است. این هتل در محله ادرمیت وان قرار دارد و با توجه به اینکه ساختمان آن در سواحل دریاچه وان واقع شده، اقامتی بی‌نقص و تمام‌عیار را در آن تجربه خواهید کرد.

از مهم‌ترین مزیت‌های رزرو این هتل، نزدیکی به فرودگاه شهر وان است؛ مسافران با تنها 15 دقیقه رانندگی می‌توانند فاصله بین فرودگاه و هتل را طی کنند. در کنار موقعیت مکانی مناسب، در هتل رامادا بای ویندهام وان امکانات رفاهی بسیار خوبی برای اقامت‌کنندگان در نظر گرفته است. در این هتل در کنار سایر امکانات لوکس می‌توانید از باشگاه بدنسازی و رستوران بین‌المللی نیز استفاده کنید.

هتل

اتاق

هتل الیت ورلد (Elite World Hotel)


یکی دیگر از بهترین هتل‌های وان هتل الیت ورلد وان است که ظاهری بسیار مجلل و شیک دارد و این هتل به دلیل پذیرایی خوبی که از مسافران داشته امروزه امتیاز بالایی را میان مردم کسب کرده است. این هتل معماری نئوکلاسیک همراه با فضای داخلی کاخ مانند دارد. شما با گرفتن اقامت در هتل الیت ورلد وان یک تخفیف دریافت می‌کنید و می‌توانید از صبحانه‌های این هتل به صورت رایگان استفاده نمایید. الیت ورد وان یک هتل پنج ستاره است و در کنار هتل هلیتون و دریاچه وان قرار دارد. این هتل جز تجملاتی‌ترین هتل‌ها در وان شناخته شده است.

امکاناتی که هتل الیت ورلد وان دارد شامل سالن‌های بزرگ ورزشی و استخر سر پوشیده، حمام سنتی، سونا، سالن زیبایی، سالن ماساژ و... می‌شود. علاوه بر امکانات گفته شده، تمامی اتاق‌های این هتل عایق صدا هستند و شما می‌توانید با آرامش در این محل به استراحت کردن بپردازید. هتل الیت ورلد وان غذاهای ترکی و بین‌المللی را در رستوران خود سرو می‌کند و شما می‌توانید این غذاهای بسیار لذیذ را در کنار خانواده یا دوستان خود تجبه کنید و خاطراتی به یاد ماندنی برای آن‌ها بسازید. هتل ورلد وان از موقعیت مکانی بسیار عالی دارد طوری که 6 کیلومتر با دریاچه وان فاصله داشته و در فاصله 8 کیلومتری از دریاچه وان قرار گرفته است.

هتل

اتاق

هتل کانفوریوم (The Conforium Hotel)


هتل کانفوریوم وان در 2 کیلومتری موزه وان قرار دارد. رستوران، اینترنت وای فای، پارکینگ خصوصی رایگان، باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا از امکانات این هتل پنج ستاره است. اتاق‌های هتل کانفوریوم منظره دریاچه دارند و اقامتی دل‌انگیز را برای مهمانان این هتل به وجود می‌آورند. هتل کانفوریوم در سال 2021 به عنوان هتلی 5 ستاره در مرکز شهر افتتاح شد و از هتل‌های جدید وان محسوب می‌شود. این هتل یک رستوران آلاکارته دارد که در آن غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود. هتل کانفوریوم یکی از بهترین هتل های وان برای اقامت در این شهر زیبا است.

برای خرید سوغاتی می‌توانید از مغازه‌ای که در هتل وجود دارد دیدن کنید. علاقمندان به مطالعه می‌توانند از خدمات کتابخانه هتل کانفوریوم وان استفاده کنند. همچنین برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌هایی که درباره فرهنگ محلی تشکیل می‌شود، شرکت کنید. کانال‌های تلویزیونی مخصوص کودک نیز برای سرگرمی فرزند دلبندتان وجود دارد.

هتل

اتاق

هتل دابل تری بای هیلتون (DoubleTree by Hilton Hotel)


یکی از بهترین هتل‌های وان هتل هیلتون است که این هتل فضایی بسیار زیبا و لوکس دارد و فاصله آن تا فردوگاه وان فقط 5 دقیقه است. هتل هیلتون به دلیل فضایی بسیار دوستانه و صمیمی که دارد بسیار مناسب زوج‌های جوان است. این افراد حتما با دیدن برخورد صمیمی که پرسنل این هتل دارند بسیار احساس راحتی خواهند کرد.

از دلایل دیگری که باعث محبوبیت هتل هیلتون شده است، نزدیک بودن هتل به دریاچه شهر وان بوده که قدم زدن در ساحل این دریاچه از سرگرمی‌های جذاب برای افرادی که در آنجا اقامت دارند به شمار می­رود. علاوه بر این هر یک از اتاق‌های هتل هیلتون نمایی رو به دریا دارد و دیدن غروب دریا در این هتل افراد را بسیار به وجد می‌آورد.

هتل هیلتون به دلیل اینکه در کنار جادبه‌های گردشگری زیادی ساخته شده از بهترین هتل‌های وان شمرده می‌شود که سالانه پذیرای مسافران بسیاری است. جاذبه‌هایی که در اطراف این هتل قرار دارند آختامار، ایستگاه قطار وان و کلیسای صلیب مقدس و خدمات داخلی این هتل شامل رستوران، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، حمام بخار و حمام ترکی هستند. علاوه بر همه­ ویژگی‌هایی که درباره هتل هیلتون گفته شده این هتل پنج ستاره و دارای پارکینگ اختصاصی است. این هتل درخواست شاتل دادن یا درخواست گرفتن تاکسی برای مسافرین خود را نیز فراهم می‌کند.

هتل

اتاق

هتل رویال پالاس (Royal Palas Hotel)


هتل رویال پالاس یکی از بهترین هتل های وان ترکیه و انتخاب بسیاری از مسافران این شهر است. این هتل مدرن چهار ستاره با امکاناتی مثل اتاق‌های راحت، رستوران، کافی شاپ و وای فای رایگان، اقامتی آرام و لذت‌بخش را برای مسافران این شهر به ارمغان می‌آورد. هتل رویال پالاس در یکی از خیابان‌های اصلی وان با نام خیابان جمهوریت قرار دارد، جایی که دسترسی به مراکز خرید، رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تفریحی وان بسیار آسان است.

هتل رویال پالاس وان یکی از هتل‌های 4 ستاره شیک و مدرن وان است. یافتن این هتل بسیار آسان است زیرا موقعیت استراتژیک آن نزدیک به امکانات عمومی است. شهر وان در شرق ترکیه در ساحل شرقی دریاچه وان واقع شده است. وان شهری است با نامی کوتاه، تاریخی طولانی و مکان‌های جالب متعددی برای دیدن، به خصوص اگر به تاریخ و زیبایی‌های طبیعی علاقه دارید. این هتل در نزدیکی تئاتر دولتی و مسجد بزرگ وان واقع شده است. از جاذبه‌‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به موزه وان، قلعه وان، دریاچه وان، مرکز خرید ای وی ام، گورستان یونکاتپ و خانه گربه‌های وان اشاره کرد که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

هتل

اتاق

هتل هالدی (Haldi Hotel)


در بین بهترین هتل های چهار ستاره وان می توان هتل هالدی را بهترین هتل از نظر مسافران دانست. معمولا این هتل با استقبال خوبی از طرف ایرانیان مواجه می شود و مسافران ایرانی زیادی در آن اقامت داشته اند. دلیل این موضوع هم تسلط پرسنل این هتل بر زبان فارسی است. هالدی به عنوان یکی از بهترین هتل های وان دارای یک لابی بزرگ است که در آن مبل های لوکس و مدرن چیده شده است تا در آن به استراحت بپردازید. در تمام نقاط این هتل که پذیرش آن هم به صورت 24 ساعته می باشد، در این هتل برای پیاده رفتن تا موزه وان کافی است تا 1 دقیق پیاده‌روی کنید. به همین دلیل است که هتل هالدی از بهترین هتل‌های وان شناخته شده و شامل امکاناتی همچون حمام ترکی و عمومی، ماساژ، سونا و... است. در این هتل غذاهای متنوع و بسیار لذیذ فراوان هستند و غذاهای آن کیفیت بسیار بالایی دارند.

از نکات جالب این هتل اینکه مسافرینی که در این هتل اقامت دارند به هیچ وجه علاقه‌ای به سفارش دادن غذا از بیرون از این هتل را نخواهند داشت. این هتل با استادیوم آتاتورک 2 کیلومتر و با تئاتر شهر وان 500 متر فاصله دارد و این موضوع هم در پذیرش مسافران در این هتل بسیار تاثیر گذار بوده است.

هتل

اتاق

هتل تامارا (Tamara Hotel)


هتل تامارا در مرکز شهر وان قرار دارد و هتلی 4 ستاره است که به دلیل قرار گرفتن آن در مرکز شهر و دسترسی آسان به مراکز خرید از بهترین هتل‌های وان شمرده می‌شود. اتاق‌ها در این هتل بسیار تمیز هستند و پرسنل این هتل به نظافت هر یک از اتاق‌ها توجه ویژه­ای دارند. این اتاق‌ها به طور کلاسیک طراحی شده‌اند. از امکانات این هتل می‌توان تلویزیون ماهواره­ای، حمام اختصاصی، مینی بار، تهویه هوا مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان و سشوار در هر اتاقی نام برد.

در رستوران این هتل چهار ستاره که یکی از بهترین های وان است، انواع کباب‌های سنتی و غذاهای مشهور عثمانی با بهترین کیفیت برای میهمانان سرو می‌شود. طراحی اتاق‌های این هتل تلفیقی جذاب از سبک سنتی عثمانی و مدرن می‌باشد، همچنین مسافران در تمامی بخش‌های هتل به اینترنت پرسرعت رایگان دسترسی دارند. هتل تامارا 3 رستوران داخلی و یک کافه بار در داخل خود دارد و اجرای موسیقی زنده در این هتل یکی از دلایل محبوبیتش در میان مهمانان است.

هتل

اتاق

هتل نیلز (The NİLL’S HOTEL)


هتل نیلز شهر وان ترکیه یکی از هتل های تازه تاسیس و شیک می باشد که در مرکز شهر و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است . این هتل در 5 طبقه و 40 اتاق ساخته شده و دارای اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت می باشد . تمام اتاق‌های هتل نیلز شهر وان دارای تلویزیون، مینی بار ،اینترنت وای فای، کتری چای و قهوه و سینی پذیرایی هستند. همچنین این هتل دارای لابی بزرگ، سالن صبحانه خوری و بار بوده و در طول افتتاح و مسافرگیری این هتل شاهد ارائه خدمات مناسب و با کیفیت برای مسافران ایرانی بوده اند. سرویس چای و قهوه بصورت رایگان در این هتل سرو می شود .

صبحانه بصورت رایگان همه روزه در رستوران هتل نیلز در دسترس بوده و مسافران می توانند از صبحانه بوفه سرد و گرم استفاده کنند. این هتل از هتل های دارای موقعیت مناسب بوده و در مرکز شهر قرار دارد. دسترسی به مراکز خرید و رستوران ها در کمترین زمان ممکن از این هتل میسر بوده و مناسب مسافرانی می باشد که قصد اقامت در هتلی با کیفیت مناسب و دسترسی آسان به مراکز بزرگ خرید و برندها را دارند. همچنین ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد می باشد .

هتل

اتاق

هتل بویوک اورارتو (Buyuk Urartu Hotel)


جز مجلل ترین و بهترین هتل های وان است که مزیت مهم آن دسترسی راحت مسافران هتل به اکثر جاذبه‌های تاریخی و تفریحی این شهر می‌باشد. موقعیت مکانی عالی، هزینه اقتصادی اقامت و اتاق‌های شیک از دلایل اصلی محبوبیت این هتل در بین گردشگران شهر وان است. تلویزیون، تلفن، مینی بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات، حمام مجهز به سشوار، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و کمد لباس از جمله امکانات رفاهی می‌باشد که در اتاق‌های هتل بویوک اورارتو برای میهمانان تعبیه کرده‌اند.

پذیرش مسافران در این هتل به صورت 24 ساعته انجام می‌شود و میهمانان در مدت اقامت به امکاناتی از قبیل صندوق امانات، صرافی، میز تور، خدمات اسپا، کلوب کودکان، سالن ورزشی، سالن کنفرانس و لاندری دسترسی دارند. در رستوران این هتل صبحانه‌ بسیار مفصل با انواع غذاهای گرم و سرد در کنار نان‌ داغ سرو می‌گردد و پرسنل پذیرش به زبان انگلیسی مسلط هستند.

هتل

اتاق

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو