بلک فرایدی در آپتل؛ خرید سیم کارت تا 70 درصد تخفیف!

منبع: همگردی

2

1402/8/27

10:35


بلک فرایدی در آپتل؛ خرید سیم کارت تا 70 درصد تخفیف!

بلک فرایدی در آپتل؛ خرید سیم کارت تا 70 درصد تخفیف!

بلک فرایدی از جذاب ترین بهانه ها برای ارایه تخفیف های باورنکردنی کسب و کارها در دنیا است. این روز که بعضا تا یک هفته ادامه پیدا می کند شرکت ها نه تنها به پاس قدردانی از مشتریان وفادار بلکه برای بزرگتر کردن خانواده خود اقدام به ارایه تخفیفاتی باورنکردنی می نمایندکه به جرات در روزهای دیگر سال نمی توان مشابه این تخفیفات را دید.

بلک فرایدی در آپتل امسال هیجان انگیز تر از همیشه خواهد بود. آپتل نامی آشنا در عرصه ارتباطات ایران است و حتما آن را می شناسید. خدمات منحصر به فرد این شرکت باعث شد که خیلی زود بر سر زبان ها بیفتد و بسیاری تمایل به استفاده از خدمات آن را داشته باشند.

بلک فرایدی آپتل فرصتی استثنائی را فراهم آورده تا همه افراد بتوانند به راحتی و با قیمتی مقرون به صرفه از خدمات این شرکت بهره مند شوند.

بلک فرایدی در آپتل از تاریخ 27 آبان تا 3 آذر به شکل شکوهمندانه ای برگزار خواهد شد. در این رویداد تمام افرادی که به دنبال سیم کارتی با خدمات جدید و مقرون به صرفه هستند می توانند تا 70درصد تخفیف، خریداری نمایند.

آپتل را بیشتر بشناسید

شرکت نگین ارتباطات آوا فعالیتش را به صورت رسمی از سال 1396 به عنوان یک اپراتور مجازی تلفن همراه آغاز کرد.

این اپراتور که آپتل نام گرفت قصد داشت تا سبک زندگی دیجیتالی متفاوت و کارآمدی را به کاربران مختلف معرفی کند. در سال 1399 در کنار سیم کارت های دائمی این شرکت سیم کارت های اعتباری نیز وارد بازار شدند.

آپتل به عنوان اولین و تنها اپراتور مجازی (MVNO) دارای سرویس رومینگ بین الملل مستقیم با هزینه ی به مراتب پایین تر نسبت به رقبای داخلی و سیم کارت های خارجی، بهترین انتخاب برای مسافران و کاربران در داخل کشور است. این اپراتور ارائه دهنده اینترنت 4.5G در ایران و اینترنت بین المللی در کشورهای مقصد

( ترکیه، عراق و … ) می باشد. اینترنت سریع تر و پایدار تر دلیلی است که بسیاری از کاربران جذب آپتل می شوند.

علاوه بر این، آپتل امکان دسترسی به خدمات بانکی ایران و دریافت پیامک های رمز دوم را خارج از ایران فراهم می کند. آپتل با تیم پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی به زبان فارسی به صورت رایگان می تواند در هر زمان و در سفر یار همیشگی شما باشد و در صورت بروز هر مشکلی به شما کمک کند.

همچنین، این اپراتور بسته های متنوعی را برای تماس، پیامک و اینترنت ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد تا شماره تلفن دلخواه خود را با پیش شماره 09991 انتخاب کنید.

آپتل به عنوان یکی از برترین MVNO ها، این امکان را فراهم کرده که مشترکین بتوانند از پوشش رادیویی هر دو اپراتور بزرگ کشور (همراه اول و ایرانسل) بهره مند گردند.

امور مشتریان آپتل با شماره 09991000000 جهت پاسخگویی به سوالات به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

اگر دوست دارید که یک سیم کارت رند با این همه مزایا بخرید و بلک فرایدی در آپتل شامل حال شما هم بشود، تنها کاری که باید انجام بدهید مراجعه به وبسایت https://bia2safa.net/goto/web/url/3752151 است.

ممنونیم که تا انتها با ما همراه بودید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است سری به وبسایت رسمی آپتل بزنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو