خفه کردن شوهر با دو دست زنانه / پسربچه 9 ساله همه چیز را به پلیس گفت

منبع: ساعد نیوز

2

1402/8/27

11:09


ساعد نیوز: زن جوانی همسرش را به بیمارستان برد و گفت سکته کرده اما پزشکان آثار خفگی را در او مشاهده و پلیس را خبر کردند.

خفه کردن شوهر با دو دست زنانه / پسربچه 9 ساله همه چیز را به پلیس گفت

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری، 6 شهریورماه امسال زن جوانی پیکر نیمه‌جان همسر 39 ساله‌اش به نام مهران را به بیمارستانی در پاکدشت منتقل کرد و مدعی شد وی دچار سکته قلبی شده است. پزشکان بلافاصله برای نجات او دست به کار شدند اما مهران تسلیم مرگ شد.

پزشکان پس از مرگ مرد جوان با مشاهده آثار فشار بر گردن و خفگی احتمال دادند به قتل رسیده باشد، بنابراین پلیس را در جریان قرار دادند.

پس از آن مأموران پلیس با دستور قضایی جسد را به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات خود را برای رسیدن به حقیقت آغاز کردند. در نخستین گام به تحقیق از نیما پسر 9 ساله مهران پرداختند.

وی به مأموران گفت: پدر و مادرم همیشه با هم دعوا داشتند. دیشب پدر و مادرم مثل همیشه با هم دعوا می‌کردند که عمه‌ام به خانه‌مان آمد و حرف‌هایی زد و رفت. پس از آن درگیری پدر و مادرم بیشتر شد و کارشان به زد و خورد کشید. من و برادر کوچکم از ترس‌مان به اتاق رفتیم و در را بستیم تا اینکه چند دقیقه بعد مادرم جیغ بلندی کشید و من بیرون آمدم و دیدم پدرم روی زمین افتاده است و حرکت نمی‌کند. بعد مادرم با کمک همسایه‌ها پدرم را به بیمارستان رساند.

پس از اظهارات نیما، میترا تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: 10 سال قبل با مهران ازدواج کردم و از همان سال‌های اول با هم دعوا و اختلاف داشتیم و درگیری ما به خاطر دخالت‌های خواهرشوهرم بیشتر می‌شد. شب حادثه شوهرم می‌خواست مرا بکشد که به سختی خودم را نجات دادم و گلویش را فشار دادم که به یکباره متوجه شدم دیگر مقاومتی نمی‌کند.

وی ادامه داد: همان موقع او را رها کردم و دیدم روی زمین افتاد. اول فکر کردم سکته قلبی کرده و بلافاصله با جیغ و داد از همسایه‌ها کمک خواستم و او را به بیمارستان رساندم اما پزشکان اعلام کردند در اثر خفگی جان باخته است. باور کنید قصد کشتن همسرم را نداشتم.

در ادامه وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی محاکمه شود.

این در حالی است که اولیای‌دم برای او درخواست حکم قصاص کرده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو