بیوگرافی بازیگران سریال نون خ 5(فصل پنجم) + داستان

منبع: نم نمک

2

1402/8/28

19:53


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، خلاصه داستان سریال نون خ 5 و بازیگران سریال نون خ 5 و سریال نون خ 5 چند قسمت است و فصل پنجم نون خ و گریم بازیگران نون خ 5 و بازیگر مرد نون خ 5 و بازیگر زن نون خ 5 و اسامی بازیگران سریال نون خ 5 و موضوع سریال نون خ 5 و عکس پشت صحنه سریال نون خ 5 و بازیگران زن نون خ 5 چه کسانی هستند و محل فیلمبرداری سریال نون خ و بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی نون خ 5 و فیلم نون خ 5 و افتخارات نون خ 5 و جوایز نون خ 5 و عوامل سریال نون خ 5 را در نم نمک ببینید.

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ 5(فصل پنجم) + داستان

خلاصه داستان و معرفی بازیگران سریال نون خ 5

فصل پنجم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی ، تهیه کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی محصول سال 1403 است.

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ 5(فصل پنجم) + داستان

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ 5(فصل پنجم) + داستان

سریال نون خ 5

«نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی از نوروز 1398 از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال ، نورالدین خانزاده است. تاکنون چهار فصل از این مجموعه ساخته و پخش شده است که در نوروز سال های 1398، 1399، 1400 و 1402 پخش شدند.

سریال نون خ 5 چند قسمت است؟

25 قسمت

بازیگران سریال نون خ 5

حمیدرضا آذرنگ ، سعید آقاخانی ، امیر سهیلی ، هومن حاجی عبداللهی ، سیروس میمنت ، مجید یاسر ، بیژن بنفشه خواه ، کاظم نوربخش ، نسرین مرادی ، هدیه بازوند ، سیدعلی صالحی ، پاشا جمالی ، ندا قاسمی ، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند.

به گزارش نم نمک به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما ، سعید آقاخانی و تیم تولید «نون خ» که فصل جدید ماجراهای نورالدین خانزاده را آغاز کرده اند ، بعد از ضبط لوکیشن هایی در ورامین و خجیر به چابهار رسیده اند.

در فصل پنجم «نون خ» مردم سیستان و بلوچستان و بعد از آن کردستان و کرمان هم میزبان گروه تولید این سریال خواهند بود.

توجه به محورهایی همچون محیط زیست ، میراث فرهنگی و مسائل اقوام کماکان در دستور کار سعید آقاخانی و عوامل «نون خ 5» است.

به گزارش نم نمک ، فصل پنجم سریال «نون خ» شامل 25 قسمت است و پخش آن همزمان با شروع ماه رمضان شروع می شود و ادامه آن در نوروز سال 1403 روی آنتن شبکه یک می رود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو