پازل دایره: در تصویر چند دایره می بینید؟

پازل دایره: در تصویر چند دایره می بینید؟


منبع: خبرنما

2

1402/9/1

15:01


پازل دایره یک خطای دید جالب برای محک زدن مهارت های بینایی و هوشی شما است. به این سوال پاسخ دهید و ببینید چقدر باهوش هستید…

پازل دایره: در تصویر چند دایره می بینید؟

پازل دایره یک خطای دید جالب برای محک زدن مهارت های بینایی و هوشی شما است. به این سوال پاسخ دهید و ببینید چقدر باهوش هستید!

پازل های تصویری مهارت های شناختی مختلفی از جمله حل مسئله، تفکر انتقادی و ادراک بصری را تحریک می کنند. آنها مغز را به چالش می کشند تا بیشتر فعالیت کند. حل منظم اینگونه پازل های تصویری می تواند درک و خلاقیت مغز ما انسان ها را بهبود بخشند. زیرا ما می توانیم از آن‌ها چیزهای جدیدی را به صورت ناخودآگاه بیازموزیم.

پازل دایره؛ در تصویر چند دایره وجود دارد؟

در تصویر چند دایره وجود دارد

این تصویر شما را به چالش می کشد تا تعداد دقیق دایره ها را مشخص کنید. برای حل پازل دایره فقط 19 ثانیه وقت دارید. بازی های فکری اغلب شامل جزئیات پیچیده ای هستند که نیاز به بینایی عالی دارند. حل این پازل ها توانایی شما را برای توجه به جزئیات ریز افزایش می دهد و مهارت های بینایی شما را بهبود می بخشد.

پیشنهاد می کنیم تصویر تصویر را با دقت بررسی کنید و در اعلام پاسخ خود عجله نکنید. با این حال، به یاد داشته باشید پاسخ پازل دایره در پایین صفحه قرار دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ پازل

در تصویر 9 دایره وجود دارد، پاسخ پازل دایره گزینه D است.

پاسخ پازل دایره

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از پازل دایره لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو