بازیگر نقش آریا در نیسان آبی کیست؟

بازیگر نقش آریا در نیسان آبی کیست؟


منبع: خبرنما

1

1402/9/2

08:04


علی مهربان بازیگر نقش آریا در نیسان آبی متولد دهه ۷۰ در تهران است. او بازیگر سینما و تلویزیون است که در حال حاضر در سریال نیسان آبی مشغول بازی است. بیوگرافی علی مهربان را اینجا بخوانید…

بازیگر نقش آریا در نیسان آبی کیست؟

علی مهربان بازیگر نقش آریا در نیسان آبی متولد دهه ۷۰ در تهران است. او بازیگر سینما و تلویزیون است که در حال حاضر در سریال نیسان آبی مشغول بازی است. پیش از این نیز در فیلم هایی چون هزارپا و سریال نمایش خانگی گیسو حضور داشته است. بیوگرافی علی مهربان را در خبرنامه بخوانید.

بیوگرافی علی مهربان

بیوگرافی علی مهربان

علی مهربان از دهه ۹۰ پا به دنیای سینما گذاشت و به عنوان بازیگر بیشترین نقش‌هایش را در فیلم‌های منوچهر هادی بازی کرد. در واقع او دو بار در فیلم‌های این کارگردان سرشناس و معروف به نام های سریال گیسو و سریال نیسان آبی حضور داشته است.

بر اساس بیوگرافی علی مهربان، او یکی از بازیگران سریال گیسو ساخته منوچهر هادی بود که در کنار بازیگرانی مانند حسین یاری و محمدرضا گلزار جلوی دوربین رفت.

همچنین می‌توان به بازی فوق العاده او در سریال نیسان آبی نیز اشاره کرد. آقای مهربان بازیگر نقش آریا در نیسان آبی، خوش درخشید.

فیلم‌ها و سریال‌های علی مهربان

فیلم‌ها و سریال‌های علی مهربان

علی مهربان با فیلم آپاندیس وارد سینما شد و در فیلم هایی چون هزارپا و فیلم دراکولا به کارگردانی رضا عطاران نیز بازی کرد.

او در فیلم سینمایی هزارپا کنار چهره های مشهوری چون رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، حسین سلیمانی و مهران احمدی بازی کرد.

همچنین در فیلم دراکولا ساخته رضا عطاران در سال 1395 در همکاری با رضا عطاران، ویشکا آسایش، سیامک انصاری و لوون هفتوان بازی بی‌نظیری داشت.

اکنون نیز او در سریال نیسان آبی مشغول بازی است. این سریال ساخته منوچهر هادی است که تهیه کنندگی آن را احسان ظلی پور بر عهده دارد.

ازدواج و همسرش علی مهربان

ازدواج و همسرش علی مهربان - بیوگرافی علی مهربان

علی مهربان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو