خداحافظی مارک همیل با صداپیشگی شخصیت جوکر

منبع: گیمفا

1

1402/9/5

11:01


مارک همیل اعلام کرده که در نبود کوین کانروی دیگر علاقه‌ای به صداپیشگی شخصیت جوکر نداشته و دیگر چنین مسئولیتی را بر عهده نخواهد گرفت.

خداحافظی مارک همیل با صداپیشگی شخصیت جوکر

مارک همیل اعلام کرده که در نبود کوین کانروی دیگر علاقه‌ای به صداپیشگی شخصیت جوکر نداشته و دیگر چنین مسئولیتی را بر عهده نخواهد گرفت.

اواسط امسال شاهد خبر تاسف‌برانگیز مرگ نا به هنگام صداپیشه مشهور و نمادین شخصیت بروس وین/بتمن یعنی کوین کانروی بودیم که طرفداران دنیای دی‌سی را در بهت و حیرت فرو برد. با این حال شاید که هیچکسی به اندازه مارک همیل از این اتفاق ضربه ندید؛ زیرا او برادر و همکار قدیمی کوین کانروی به شمار می‌رفت که همیشه صداپیشگی شخصیت جوکر را در کنار وی بر عهده داشت و آثاری جذاب، فراموش نشدنی و زیبا را برای مخاطبین در کنار یکدیگر به ارمغان می‌آوردند. مسئله‌ای که با مرگ این صداپیشه تحت تاثیر قرار گرفته است.

مارک همیل، بازیگر، صداپیشه و نویسنده دوست داشتنی آمریکایی در جریان برگزاری مراسم Fan Expo San Francisco خبر ناراحت‌کننده‌ای را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که تنها در یک صورت علاقه به صداپیشگی شخصیت جوکر خواهد داشت و آن هم حضور کوین کانروی در قامت بتمن خواهد بود. با توجه به این که کوین کانروی دیگر در بین ما زندگی نمی‌کند، پس کار او نیز با شخصیت جوکر پایان یافته است.

او با نقل قول زیبایی از جوکر، خداحافظی با صداپیشگی این شخصیت را بدین گونه تشبیه کرده است:

بدون حضور بتمن، جرم و جنایت هیچ ارزشی نخواهد داشت.

البته که هنرمندان متعددی صداپیشگی شخصیت بتمن را تاکنون بر عهده داشته‌اند اما هیچکدام نتوانسته‌اند تا همانند کوین کانروی به یاد ماندنی جلوه داشته باشند. اصولاً تقابل بتمن و جوکر در آثار انیمیشنی و یا بازی‌های ویدیویی مرتبط با آثار دی‌سی را همیشه با حضور کوین کانروی و مارک همیل متصور شده‌ایم و حال که یکی از آن‌ها از دنیا رفته است، زنجیره بین آن‌ها گسسته شده و مارک همیل بدون حضور او نمی‌تواند به صداپیشگی این شخصیت ادامه دهد.

پیشتر شاهد انتشار خبری مبنی بر کناره‌گیری مارک همیل از ایفای نقش لوک اسکای‌واکر از دنیای جنگ ستارگان برای همیشه بودیم و امروز نیز او شخصیت جوکر را برای همیشه پشت سر گذاشته است. ۲ نقش به یاد ماندنی و تکرار نشدنی که قطعاً یادآور خاطرات ارزشمندی برای ما مخاطبین سینما و تلویزیون خواهد بود و کناره‌گیری او از ایفای نقش آن‌ها باعث خواهد شد تا فرنچایزهای مرتبط با شخصیت‌های جوکر و لوک اسکای‌واکر فقدان بزرگی را متحمل شوند.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو