آیا می توانید در 6 ثانیه ماهی متفاوت را در تصویر پیدا کنید؟

آیا می توانید در 6 ثانیه ماهی متفاوت را در تصویر پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

1

1402/9/5

15:00


آزمون ماهی متفاوت راهی عالی برای آزمایش مهارت های بینایی شماست. آیا می خواهید بدانید که چقدر فردی تیزبین هستید؟ پس در طول 6 ثانیه ماهی متفاوت در تصویر را تشخیص دهید…

آیا می توانید در 6 ثانیه ماهی متفاوت را در تصویر پیدا کنید؟

آزمون ماهی متفاوت راهی عالی برای آزمایش مهارت های بینایی شماست. آیا می خواهید بدانید که چقدر فردی تیزبین هستید؟ پس در طول 6 ثانیه ماهی متفاوت در تصویر را تشخیص دهید.

بارها شنیده اید که خطای دید تصویری است که ذهن شما را به چالش می کشد. در واقع از دیدن یک تصویر در حالی گیج می شوید که به چشمان خود ایمان دارید. اما انگار فراموش کرده اید که مغز انسان عادی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند. می تواند از هر زاویه ای برداشت متفاوتی داشته باشد. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در آزمون ماهی متفاوت مشاهده کرد. این گونه پازل های تصویری در بین کودکان و بزرگسالان بسیار محبوب هستند و اغلب به عنوان یک راه سرگرم کننده برای بهبود مهارت های شناختی و بینایی استفاده می شوند.

آیا می خواهید چشمان خود را آزمایش کنید؟ پس منتظر چه هستید؟

آزمون ماهی متفاوت در تصویر

کدام ماهی متفاوت است؟

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا دسته ای از ماهی های قرمز زیبا را نشان می دهد. همه ماهی ها به جز یکی شبیه هم هستند. چالش این است که ماهی متفاوت را در عرض 6 ثانیه پیدا کنید. افرادی که مهارت های بینایی خوبی دارند، می توانند آزمون ماهی متفاوت را مثل آب خوردن حل کنند.

با دقت به تصویر نگاه کنید، همه جا را بررسی کنید و ببینید آیا می توانید ماهی  متفاوت را به سرعت تشخیص دهید.

.

.

.

.

.

.

.

.

6 ثانیه شما تمام شده است. آیا توانستید ماهی متفاوت را پیدا کنید؟

جواب

ما معتقدیم که اغلب بینندگان تا به حال ماهی متفاوت را پیدا کرده اند. کسانی که هنوز در جستجو هستند می توانند جواب آزمون ماهی متفاوت را در تصویر زیر مشاهده کنند:

ماهی متفاوت در تصویر

ماهی متفاوت را می توان در سمت راست تصویر مشاهده کرد. او چشم بزرگتری نسبت به سایر ماهی ها دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون ماهی متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو