فقط باهوش ها می توانند میلیونر واقعی را در 6 ثانیه تشخیص دهند

فقط باهوش ها می توانند میلیونر واقعی را در 6 ثانیه تشخیص دهند


منبع: خبرنما

1

1402/9/6

13:01


دوشنبه خود را با آزمون تشخیص میلیونر به پایان برسانید! در این بازی فکری چهار فرد در یک کافه کنار هم نشسته اند. هر کدام از آن‌ها وانمود می کنند که ثروتمند هستند…

فقط باهوش ها می توانند میلیونر واقعی را در 6 ثانیه تشخیص دهند

دوشنبه خود را با آزمون تشخیص میلیونر به پایان برسانید! در این بازی فکری چهار فرد در یک کافه کنار هم نشسته اند. هر کدام از آن‌ها وانمود می کنند که ثروتمند هستند. با این حال، فقط یکی از آن‌ها یک میلیونر واقعی است. آیا می توانید در طول 6 ثانیه میلیونر را شناسایی کنید؟

معماها و بازی های ذهنی درک و خلاقیت مغز ما انسان ها را بهبود می بخشد. زیرا ما می توانیم از آن‌ها چیزهای جدیدی را به صورت ناخودآگاه بیازموزیم. برخی از معماها به ما کمک می کنند تا با یکدیگر پیوند برقرار کنیم، وقتی با هم به صورت گروهی معما یا پازلی را حل می کنیم، به یک تیم تبدیل می شویم. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز آزمون تشخیص میلیونر را برای شما آماده کرده است که در آن شما باید تشخیص دهید چه کسی یک میلیونر است.

آزمون تشخیص میلیونر

بیایید نگاهی به بیندازیم:

میلیونر کیست؟

در تصویر آزمون تشخیص میلیونر، می بینید که چهار نفر در یک کافه مشغول غذا خوردن و خوشگذرانی هستند. اگر دقت کنید متوجه می شوید که هر از آن‌ها در حال خودنمایی کردن و به رخ کشیدن ثروت شان هستند. اما از این چهار نفر، تنها یک نفر میلیونر واقعی است، بقیه فقط تظاهر به ثروتمند بودن می کنند. گفته می شود فقط افرادی که ذهن کارآگاهی دارند می توانند میلیونر واقعی را تشخیص دهند.

بیایید شما و مغزتان را آزمایش کنیم. شما باید در طول 6 ثانیه نظر به شواهد موجود در تصویر تشخیص دهید چه کسی واقعا ثروتمند است. زمان شما از الان شروع می شود:

.

این معما آزمونی برای محک زدن مهارت های بینایی و ذهنی شماست. قبول میشی یا شکست میخوری؟

.

 

.

زمان محدود است و حل آزمون سخت.

.

.

آیا میلیونر را پیدا کرده اید؟

.

.

عجله کنید.

.

6 ثانیه شما تمام شد!

آیا توانستید میلیونر را شناسایی کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، به شما تبریک می گویم. اگر پاسخ شما به سوال منفی است، نگران نباشید، برای دیدن جواب آزمون تشخیص میلیونر به پایین بروید.

جواب آزمون تشخیص میلیونر

در این پازل، شما باید میلیونر واقعی در کافه را در 6 ثانیه پیدا می کردید. به هر حال، جواب این معمای مغز درست در تصویر زیر آورده شده است:

جواب آزمون تشخیص میلیونر

بله مرد اولی از سمت راست تصویر میلیونر واقعی است. بازی های فکری تقویت کننده های خلق و خو و تقویت کننده های حافظه آزمایش شده و آزمایش شده هستند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص میلیونر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید حل معماها

کارشناسان می گویند اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم بازی های فکری و معماهای چون آزمون تشخیص میلیونر را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، امیدواریم این تست هوش مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد.

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

آزمون هوش با معما: 5 معمای که تنها افراد استثنایی می توانند حل کنند!

آیا می توانید تفاوت بین دو تصویر را در طول 6 ثانیه تشخیص دهید؟

تست بینایی تشخیص برگ: آیا می توانید برگ را در بین طوطی ها پیدا کنید؟

آیا می توانید پرنده متفاوت را در 5 ثانیه شناسایی کنید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو