انتقادها از سریال The Crown به خاطر نحوه مرگ پرنسس دایانا بالا گرفت

منبع: گیمفا

1

1402/9/7

08:35


انتقادهای بسیار زیادی از سریال The Crown و سرویس آنلاین نتفلیکس به خاطر نمایش مرگ پرنسس دایانا صورت گرفته است.

انتقادها از سریال The Crown به خاطر نحوه مرگ پرنسس دایانا بالا گرفت

انتقادهای بسیار زیادی از سریال The Crown و سرویس آنلاین نتفلیکس به خاطر نمایش مرگ پرنسس دایانا صورت گرفته است.

اولین بخش از فصل ششم و پایانی سریال «تاج» روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شده و حالا این سریال برجسته و مورد تحسین با انتقادهای تندی مواجه شده است، انتقادهایی که بیشتر به خاطر به تصویر کشیدن مرگ پرنسس دایانا بوده است.

بنابر گزارش‌ها دیکی آربیتر که برای مدتی به عنوان ملکه الیزابت دوم کار می‌کرده، خالق سریال یعنی پیتر مورگان را متهم کرده که فراتر از مجوز داستانی خودش رفته، به خصوص در مورد صحنه‌هایی که خبر مرگ پرنسس دایانا به پسرانش داده می‌شود.

دیکی آربیتر اظهار داشته:

سکانسی که چارلز به پسرانش درباره مرگ مادرشان می‌گوید، بسیار بی‌احساس بود و برای داستان غیرضروری بود. مرگ مادرشان هنوز برای آن‌ها غیر قابل هضم است. صحنه‌های بین چارلز و مادرش که در آن، او می‌گوید که می‌خواهد دایانا با ون هارودز آورده شود، بی‌معنی بود. اصلا این اتفاق نیفتاده بود. قرار بود که یک هواپیما برای آوردن جسد او از فرانسه به بریتانیا در دسترس قرار بگیرد و ملکه نیز اولین کسی بود که با آن موافقت کرد.

دیکی آربیتر همچنین انتقادهایی نسبت به صحنه‌های مراسم خاکسپاری پرنسس دایانا داشته است. سریال نشان می‌دهد که ملکه می‌خواسته تا مراسم خاکسپاری دایانا عمومی باشد اما این برادر او بوده که چنین درخواستی داشته است. دیکی آبیتر گفته:

من مسئول هماهنگی رسانه‌ای در آن هفته بودم. چارلز اسپنسر فکر می‌کرد که چون دایانا چهره‌ای عمومی و بسیار محبوب بوده و مردم او را می‌ستودند، پس باید مراسم او عمومی می‌بود.

چهار قسمت ابتدایی فصل ششم و پایانی سریال «تاج» روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شده و باقی قسمت‌ها نیز زمان دیگری پخش خواهد شد.

منبع: comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو