فال ابجد یا همان فال چوب، یکی از مشهورترین فال ها است که قدمت زیادی دارد و در بین ایرانیان به دلیل قدیمی بودن آن، مورد توجه است. فال ابجد براساس 4 حروف الفبای فارسی (ا ب ج  د) انجام می شود. امروز ما در این مطلب سلام دنیا، به نیت شما فال ابجد روزانه جمعه 10 آذر گرفته ایم. می توانید در ادامه فال چوب ابجد اصلی امروز 10 آذر ماه 1402 با توجه به ماه تولد خود بخوانید، تا اتفاقات و از نتیجه نیتی که داری مطلع شوید. با ما همراه باشید.

فال چوب ابجد روزانه جمعه 10 آذر ماه 1402 متولدین فروردین 

حروف ابجد فال شما: ب ا ب

تعبیر: نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.


حتما بخوانید: فال شخصی امروز جمعه 10 آذر 1402 


فال چوب ابجد روزانه جمعه 10 آذر ماه 1402 متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: د ا د

تعبیر: نیت خوبی کرده ای، طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده است و سعادت به تو روی آورده است از آسیب بدخواهان در امان هستی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیب میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی می بینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده، نفع می بری. مدتی است که نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز می گردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موفق است و به مقصود میرسی. ان شاالله.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

فال چوب ابجد روزانه جمعه 10 آذر ماه 1402 متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ا ج ج 

تعبیر: چیزی حلال به تو رسیده یا میرسد. گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجیده خاطر است، از او دلجویی کن. افرادی تنگ نظر با تو دشمنی میکنند ، به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی. در این نیت که کرده ای پا بر جا باش و به خداوند توکل کن. آنچه را که آرزو داری به آن میرسی. ان شاالله.


حتما بخوانید: فال تاروت روزانه جمعه 10 آذر 1402


فال چوب ابجد روزانه جمعه 10 آذر ماه 1402 متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ب د ا

تعبیر: طالعت خوب است اما از قصد و نیتی که داری دوری کن، پشیمانی در پی دارد و غمگین خواهی شد، نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او بر حذر باش. حدود دو سال است که کارت خوب نیست، اما اگر صبر داشته باشی، گشایش در کارت دیده میشود و به مرادت میرسی.

فال چوب ابجد روزانه متولدین تیر

فال چوب ابجد روزانه جمعه 10 آذر ماه 1402 متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ا ا ب

تعبیر: اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از تندرستی بر خوردار میشوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت و در کار سود خوبی نصیب تو میشود. یکی از کسانی که به او نیکی میکنی به تو بدی میکند اما از کار خود پشیمان میشود. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت. اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد. اگر مسافر داری به زودی باز میگردد. اگر کسی از نزدیکان در زندان باشد به زودی آزاد میشود. از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبانها میافتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما میرسد پس خداوند را شکر گذار باش.


حتما بخوانید: فال ماهانه آذر ماه 1402


فال چوب ابجد روزانه جمعه 10 آذر ماه 1402 متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: د ا ا

تعبیر: آینده خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری. با موفقیت فاصله ای نداری. افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری  دهد. به زودی گشایشی در کارها پیدا میشود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده و خیری در آن است.

فال چوب ابجد روزانه متولدین شهریور

فال چوب ابجد روزانه جمعه 10 آذر ماه 1402 متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: طالعت نیک است و نیتت بر آورده می شود. رازت را به کسی نگو. باید مراقب بدخواهان باشی. در کارت گشایش دیده میشود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگیت ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت.


حتما بخوانید: فال هفتگی 11 تا 17 آذر ماه 1402 برای همه ماه ها


فال چوب ابجد روزانه جمعه 10 آذر ماه 1402 متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ا ب ج

تعبیر: به زودی مقصودت برآورده میشود و از غم رها می شوی، باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند. از این افراد دوری کن. برای مقصودی و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو. به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی. ان شاالله.

فال چوب ابجد روزانه متولدین آبان

فال چوب ابجد روزانه جمعه 10 آذر ماه 1402 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ب د د

تعبیر: بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلا بهتر است دست به کاری نزنی، چون در موقعیت خوبی نیستی. به زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو هم دوست و هم دشمن زیاد خواهی داشت. باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.


حتما بخوانید: متن تبریک تولد آذر ماهی


فال چوب ابجد روزانه جمعه 10 آذر ماه 1402 متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ا ب د

تعبیر: به زودی از طرف شخص بزرگی کمک می شوی و گشایشی در کارت پیدا میشود و توفیقاتی نصیب تو می شود. از آسیب بدخواهان دور می مانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر میشوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله ای داری، انجام بده . بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می شود که قدمش برای شما خیراست. از مال حرام پرهیزکن. در نماز کاهلی نکن و مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

فال چوب ابجد روزانه متولدین دی

فال چوب ابجد روزانه جمعه 10 آذر ماه 1402 متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ج ب ا

تعبیر: طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو میرسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد ولی تو را خوشحال میکند. آینده ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.


حتما بخوانید: فال و طالع بینی ازدواج متولد اسفند


فال چوب ابجد روزانه جمعه 10 آذر ماه 1402 متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: د د د

تعبیر: نیت خوبی کرده ای به خواسته و آرزویت می رسی. در روزی به رویت گشوده می شود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای را داری به آن عمل کن. به نفع تو خواهد بود که به دیگران اعتماد کنی. اما رازت را به هر کسی مگو. به زودی خبر خوشی به تو میرسد.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اسفند

سخن آخر

فال ابجد، دو نوع کبیر و صغیر دارد و یکی از روش های طالع بینی و فال می باشد. فال ابجد، یکی از فال های جالب است که می تواند درباره اتفاقات و وقایع زندگی اطلاعات فوق العاده ای به شما بدهد. ما در این مطلب فال ابجد امروز جمعه 10 آذر 1402 برای متولدین فروردین تا اسفند، به نیت شما گرفتیم. امیدوارم از فال ابجد روزانه خود لذت و استفاده برده باشید. می توانید فال هفتگی، تاروت و فال ماهانه خود را نیز در بخش فال سایت سلام دنیا بخوانید.