فال ابجد یا همان فال چوب، یکی از مشهورترین فال ها است که قدمت زیادی دارد و در بین ایرانیان به دلیل قدیمی بودن آن، مورد توجه است. فال ابجد براساس 4 حروف الفبای فارسی (ا ب ج  د) انجام می شود. امروز ما در این مطلب سلام دنیا، به نیت شما فال ابجد روزانه شنبه 11 آذر گرفته ایم. می توانید در ادامه فال چوب ابجد اصلی امروز 11 آذر ماه 1402 با توجه به ماه تولد خود بخوانید، تا اتفاقات و از نتیجه نیتی که داری مطلع شوید. با ما همراه باشید.

فال چوب ابجد روزانه شنبه 11 آذر ماه 1402 متولدین فروردین 

حروف ابجد فال شما: د د ب

تعبیر: از این نیت که کرده ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو. نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری، به آن عمل کن، مراقب باش تا گناه نکنی، برای بهتر شدن کارها به خداوند توکل کن.


حتما بخوانید: فال شخصی امروز شنبه 11 آذر 1402 


فال چوب ابجد روزانه شنبه 11 آذر ماه 1402 متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ب ب ا

تعبیر: طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده ی نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته خود خواهی رسید.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

فال چوب ابجد روزانه شنبه 11 آذر ماه 1402 متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ا د ب

تعبیر: طالع خوبی داری، عاقبت به آنچه که طالب هستی میرسی و از کار و بیع و شراکت سود خواهی برد. و رنح و مشکلت حل خواهد شد. اگر طالب مال حلال باشی. روز به روز کارت بهتر میشود ، اگر قصد سفری داری برو از آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به سلامت باز میگردد. اگره گره یا مشکلی تا اینجا در زندگیت بوده رفع شده و بعد از این زندگی خوبی خواهی داشت.


حتما بخوانید: فال تاروت روزانه شنبه 11 آذر 1402


فال چوب ابجد روزانه شنبه 11 آذر ماه 1402 متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ج ب ا

تعبیر: طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو میرسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد ولی تو را خوشحال میکند. آینده ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

فال چوب ابجد روزانه متولدین تیر

فال چوب ابجد روزانه شنبه 11 آذر ماه 1402 متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ا  ا ب

تعبیر: طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر داری یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی، به آنها عمل کن. به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه را خداوند مصلحت میداند برای تو پیش بیاید.


حتما بخوانید: فال ماهانه آذر ماه 1402


فال چوب ابجد روزانه شنبه 11 آذر ماه 1402 متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ج ا ج

تعبیر: به آنچه که نیت کرده ای می رسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی می کنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمی کنی، در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود. اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری، چند روزی دست نگهدار.

فال چوب ابجد روزانه متولدین شهریور

فال چوب ابجد روزانه شنبه 11 آذر ماه 1402 متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ا ب ا

تعبیر: ایمانت را قوی کن، آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سرو سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت . از آنچه که میترسی ، در امان هستی به خداوند توکل کن.


حتما بخوانید: فال هفتگی 11 تا 17 آذر ماه 1402 برای همه ماه ها


فال چوب ابجد روزانه شنبه 11 آذر ماه 1402 متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ب ج ا

تعبیر: این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو میشود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز میگردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش میرود و تو به مقصود می رسی.

فال چوب ابجد روزانه متولدین آبان

فال چوب ابجد روزانه شنبه 11 آذر ماه 1402 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ب ج ب

تعبیر: این نیتی که کرده ای خوبست، در کارت گشایش دیده میشود، به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده، بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر. صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای تو است. به خداوند توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.


حتما بخوانید: متن تبریک تولد آذر ماهی


فال چوب ابجد روزانه شنبه 11 آذر ماه 1402 متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ا ب د

تعبیر: به زودی از طرف شخص بزرگی کمک می شوی و گشایشی در کارت پیدا میشود و توفیقاتی نصیب تو می شود. از آسیب بدخواهان دور می مانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر میشوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله ای داری، انجام بده . بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می شود که قدمش برای شما خیراست. از مال حرام پرهیزکن. در نماز کاهلی نکن و مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

فال چوب ابجد روزانه متولدین دی

فال چوب ابجد روزانه شنبه 11 آذر ماه 1402 متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: د ج ا

تعبیر: این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته ای و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده ی روشنی داری و از همه غمها دور میشوی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.


حتما بخوانید: خطرناک ترین ماه های تولد سال به ترتیب متولد چه ماهی هستند


فال چوب ابجد روزانه شنبه 11 آذر ماه 1402 متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: د د ج

تعبیر: قصد و نیتت خوبست. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا میشود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگیت در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا میکنی، البته اراده ی تو هم در این امر دخیل میباشد.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اسفند

سخن آخر

فال ابجد، دو نوع کبیر و صغیر دارد و یکی از روش های طالع بینی و فال می باشد. فال ابجد، یکی از فال های جالب است که می تواند درباره اتفاقات و وقایع زندگی اطلاعات فوق العاده ای به شما بدهد. ما در این مطلب فال ابجد امروز شنبه 11 آذر 1402 برای متولدین فروردین تا اسفند، به نیت شما گرفتیم. امیدوارم از فال ابجد روزانه خود لذت و استفاده برده باشید. می توانید فال هفتگی، تاروت و فال ماهانه خود را نیز در بخش فال سایت سلام دنیا بخوانید.