فال ابجد یا همان فال چوب، یکی از مشهورترین فال ها است که قدمت زیادی دارد و در بین ایرانیان به دلیل قدیمی بودن آن، مورد توجه است. فال ابجد براساس 4 حروف الفبای فارسی (ا ب ج  د) انجام می شود. امروز ما در این مطلب سلام دنیا، به نیت شما فال ابجد روزانه شنبه 18 آذر گرفته ایم. می توانید در ادامه فال چوب ابجد اصلی امروز 18 آذر ماه 1402 با توجه به ماه تولد خود بخوانید، تا اتفاقات و از نتیجه نیتی که داری مطلع شوید. با ما همراه باشید.

فال چوب ابجد روزانه شنبه 18 آذر ماه 1402 متولدین فروردین 

حروف ابجد فال شما: ا ج ج

تعبیر: چیزی حلال به تو رسیده یا میرسد. گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجیده خاطر است، از او دلجویی کن. افرادی تنگ نظر با تو دشمنی میکنند ، به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی. در این نیت که کرده ای پا بر جا باش و به خداوند توکل کن. آنچه را که آرزو داری به آن میرسی. ان شاالله


حتما بخوانید: فال شخصی امروز شنبه 18 آذر 1402 


فال چوب ابجد روزانه شنبه 18 آذر ماه 1402 متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: د ج ا

تعبیر: این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته ای و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده ی روشنی داری و از همه غمها دور میشوی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

فال چوب ابجد روزانه شنبه 18 آذر ماه 1402 متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ج ب د

تعبیر: طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری میرسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا میکنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت میکنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.


حتما بخوانید: فال تاروت روزانه شنبه 18 آذر 1402


فال چوب ابجد روزانه شنبه 18 آذر ماه 1402 متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ب ب ا

تعبیر: طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده ی نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته خود خواهی رسید.

فال چوب ابجد روزانه متولدین تیر

فال چوب ابجد روزانه شنبه 18 آذر ماه 1402 متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ج  ا ب

تعبیر: قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگر نه پشیمان میشوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر ،سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه ی امور برخوردار شوی.


حتما بخوانید: فال ماهانه آذر ماه 1402


فال چوب ابجد روزانه شنبه 18 آذر ماه 1402 متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: د ج د

تعبیر: طالعت روشن است . موفقیت و سعادت به تو روی خواهد آورد پس اندوه به دل راه مده، مال یا چیزی را از دست داده ای آن را به دست خواهی آورد. در کارها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش. تا چند روز آینده خبر خوشحال کننده ای خواهی شنید. کارها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید. ان شاالله.

فال چوب ابجد روزانه متولدین شهریور

فال چوب ابجد روزانه شنبه 18 آذر ماه 1402 متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ا د د

تعبیر: طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.


حتما بخوانید: فال هفتگی 18 تا 24 آذر ماه 1402 برای همه ماه ها


فال چوب ابجد روزانه شنبه 18 آذر ماه 1402 متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ا ا ا

تعبیر: به زودی گره کارت باز می شود و به هر خواسته ای که داری میرسی، ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده ی شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امان هستی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده می شنوید. اگر آرزو یا نیتی داری به آن می رسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدیها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری ان شاالله به زودی به دست خواهی آورد.

فال چوب ابجد روزانه متولدین آبان

فال چوب ابجد روزانه شنبه 18 آذر ماه 1402 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: نیت خوبی کرده ای ، طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور. اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذار ی داری ، بخت با تو یار است. به شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی درگیر هستی، عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.


حتما بخوانید: متن تبریک تولد آذر ماهی


فال چوب ابجد روزانه شنبه 18 آذر ماه 1402 متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ب ج ج

تعبیر: از طرف یکی از خویشان و نزدیکان مال یا کمکی دریافت می کنی و یا مورد حمایت او قرار می گیری. متواضع باش و خودخواهی را ترک کن. نیتت خوبست، کاری را که در نظر داری با توفیق همراه خواهد بود. اگر قصد سفر داری برو خوب است. دلت را به چیزی مشغول کرده ای، فکرش را نکن؛ طبیعی است که همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

فال چوب ابجد روزانه متولدین دی

فال چوب ابجد روزانه شنبه 18 آذر ماه 1402 متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: د د ج 

تعبیر: قصد و نیتت خوبست. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا میشود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگیت در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا میکنی، البته اراده ی تو هم در این امر دخیل میباشد.


حتما بخوانید: خصوصیات متولدین هجدهم هر ماه


فال چوب ابجد روزانه شنبه 18 آذر ماه 1402 متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ا ب ب

تعبیر: فکری را که در سر داری ترک کن. صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود. قیل و قال و تلاش بیهوده مکن. از بدی دوری کن و به امر و مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. از دروغ بر حذر باش، چون عده ای قصد تهمت زدن به تو را دارند. تا 12 روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد میشود. صبور باش و به خداوند توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت بررسی ان شاالله.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اسفند

سخن آخر

فال ابجد، دو نوع کبیر و صغیر دارد و یکی از روش های طالع بینی و فال می باشد. فال ابجد، یکی از فال های جالب است که می تواند درباره اتفاقات و وقایع زندگی اطلاعات فوق العاده ای به شما بدهد. ما در این مطلب فال ابجد امروز شنبه 18 آذر 1402 برای متولدین فروردین تا اسفند، به نیت شما گرفتیم. امیدوارم از فال ابجد روزانه خود لذت و استفاده برده باشید. می توانید فال هفتگی، تاروت و فال ماهانه خود را نیز در بخش فال سایت سلام دنیا بخوانید.