فال ابجد یا همان فال چوب، یکی از مشهورترین فال ها است که قدمت زیادی دارد و در بین ایرانیان به دلیل قدیمی بودن آن، مورد توجه است. فال ابجد براساس 4 حروف الفبای فارسی (ا ب ج  د) انجام می شود. امروز ما در این مطلب سلام دنیا، به نیت شما فال ابجد روزانه جمعه 17 آذر گرفته ایم. می توانید در ادامه فال چوب ابجد اصلی امروز 17 آذر ماه 1402 با توجه به ماه تولد خود بخوانید، تا اتفاقات و از نتیجه نیتی که داری مطلع شوید. با ما همراه باشید.

فال چوب ابجد روزانه جمعه 17 آذر ماه 1402 متولدین فروردین 

حروف ابجد فال شما: ب ا د

تعبیر: آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نصیبت میشود. از کار خود بهره مند میشوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.


حتما بخوانید: فال شخصی امروز جمعه 17 آذر 1402 


فال چوب ابجد روزانه جمعه 17 آذر ماه 1402 متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ج ب ا

تعبیر: طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو میرسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد ولی تو را خوشحال میکند. آینده ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

فال چوب ابجد روزانه جمعه 17 آذر ماه 1402 متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ج ج ج 

تعبیر: آینده ی خوبی در انتظار توست ، اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است، اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بدخواهان را پشت سر میگذاری و به مراد و خواسته ات میرسی. در همه امور به خدا توکل کن.


حتما بخوانید: فال تاروت روزانه جمعه 17 آذر 1402


فال چوب ابجد روزانه جمعه 17 آذر ماه 1402 متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: د د ا

تعبیر: طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری و بر بدخواهان و مخالفان پیروز میشوی و به مراد و مقصود میرسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال کننده به تو میرسد. اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگو مگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمیرسد.

فال چوب ابجد روزانه متولدین تیر

فال چوب ابجد روزانه جمعه 17 آذر ماه 1402 متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ب ا ب

تعبیر: نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.


حتما بخوانید: فال ماهانه آذر ماه 1402


فال چوب ابجد روزانه جمعه 17 آذر ماه 1402 متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ا د ا

تعبیر: نیت خوبی کرده ای، طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده است و سعادت به تو روی آورده است از آسیب بدخواهان در امان هستی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیب میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی می بینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده، نفع می بری. مدتی است که نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز می گردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موفق است و به مقصود میرسی. ان شاالله.

فال چوب ابجد روزانه متولدین شهریور

فال چوب ابجد روزانه جمعه 17 آذر ماه 1402 متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ج د ا

تعبیر: به نظر می رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا می کنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک می کنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا میشود. از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو میرسد، برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوبی به تو میرسد و در پیش بعضی ها عزیز میشوی.


حتما بخوانید: فال هفتگی 18 تا 24 آذر ماه 1402 برای همه ماه ها


فال چوب ابجد روزانه جمعه 17 آذر ماه 1402 متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ا ب ب

تعبیر: طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده ی نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته خود خواهی رسید.

فال چوب ابجد روزانه متولدین آبان

فال چوب ابجد روزانه جمعه 17 آذر ماه 1402 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: د ا ج

تعبیر: طالع نیکی داری، کارت به زودی بالا می گیرد و به توفیقاتی دست پیدا می کنی اگر مسافری داری، به زودی خبر خوشی از او به تو میرسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی دوستی داری که در پی راحتی توست با توکل به خداوند به کار و زندگیت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.


حتما بخوانید: متن تبریک تولد آذر ماهی


فال چوب ابجد روزانه جمعه 17 آذر ماه 1402 متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ا د ج

تعبیر: طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو، تا عاقبت کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند. از خوابی که دیده ای نترس، عاقبت خوب خواهد شد، اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن. یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد. با تو رو راست نیست، البته نمی تواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

فال چوب ابجد روزانه متولدین دی

فال چوب ابجد روزانه جمعه 17 آذر ماه 1402 متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ب ج ب

تعبیر: این نیتی که کرده ای خوبست در کارت گشایش دیده میشود . به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری، انجام بده بسیار خوبست. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای تو است. به خداوند توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.


حتما بخوانید: فال و طالع بینی ازدواج متولد اسفند


فال چوب ابجد روزانه جمعه 17 آذر ماه 1402 متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ج ج ا

تعبیر: نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اسفند

سخن آخر

فال ابجد، دو نوع کبیر و صغیر دارد و یکی از روش های طالع بینی و فال می باشد. فال ابجد، یکی از فال های جالب است که می تواند درباره اتفاقات و وقایع زندگی اطلاعات فوق العاده ای به شما بدهد. ما در این مطلب فال ابجد امروز جمعه 17 آذر 1402 برای متولدین فروردین تا اسفند، به نیت شما گرفتیم. امیدوارم از فال ابجد روزانه خود لذت و استفاده برده باشید. می توانید فال هفتگی، تاروت و فال ماهانه خود را نیز در بخش فال سایت سلام دنیا بخوانید.