آزمون شناسایی جادوگر: کدام یک از زنان جادوگر است؟

آزمون شناسایی جادوگر: کدام یک از زنان جادوگر است؟


منبع: خبرنما

3

1402/9/10

15:02


آزمون شناسایی جادوگر: اگر روز خسته کننده ای دارید و به دنبال راهی برای سرگرم شدن هستید، پس آزمون شناسایی جادوگر را انجام دهید. این تست خوش خیلی ساده است…

آزمون شناسایی جادوگر: اگر روز خسته کننده ای دارید و به دنبال راهی برای سرگرم شدن هستید، پس آزمون شناسایی جادوگر را انجام دهید. این تست خوش خیلی ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تشخیص دهید کدام یکی از زنان موجود در تصویر جادوگر است! از نظر علمی ثابت شده است حل معماها به صورت منظم، شما را باهوش تر خواهد کرد. آیا آماده اید تا ذهن و هوش خود را محک بزنید؟ اکنون با انجام این معمای جالب خود را بیازمایید.

آزمون شناسایی جادوگر

آزمون شناسایی جادوگر

اگر فکر می کنید خیلی باهوش هستید، پس باید تشخیص دهید چه کسی جادوگر است. در تصویر سه زن زیبا و جذاب و وجود دارد. کارشناسان می گویند یکی از این زنان یک جادوگر است! خوب اگر می خواهید کمی سرگرم شوید و هوش خود را محک بزنید پس آزمون شناسایی جادوگر را حل کنید. به نظر شما کدام جادوگر کیست؟

قبل از اینکه شروع کنید نفس عمیقی بکشید و حواس تان را جمع کنید. حالا با دقت تصویر را بررسی کنید و به این معما پاسخ دهید. آزمون شناسایی جادوگر سخت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید! البته جواب در آخر صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

بازی های فکری و معماها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، آیا توانستید جادوگر را تشخیص دهید؟ جادوگر کیست؟

جواب آزمون

تفریح و سرگرمی تنها مزیت بازی های فکری نیست. محققان می گویند تست های هوش و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. حل این گونه آزمون ها می تواند ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت باشد. به هر حال، اگر به این بخش از مطلب رسیده اید، پس یعنی هنوز جادوگر را شناسایی نکرده اید. نگران نباشید، برای دیدن جواب آزمون شناسایی جادوگر به تصویر زیر نگاه کنید:

آزمون شناسایی جادوگر

پاسخ آزمون شناسایی جادوگر: بله، خانم وسطی جادوگر است. شاید برخی های بگویید نه، جادوگر خانم سمت راست تصویر است، اما چنین نیست. دقت کنید بطری که در دست او است یک حشره کش است. اما اگر به دندان های گربه خانم وسطی نگاه کنید، می بینید که عجیب هستند. در اکثر فیلم ها جادوگران گربه دارند، گربه های عجیب!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی جادوگر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو